15 faktów o mnie

No więc, dzisiaj mam dla Was pierwszy wpis. Startuję dla Was z nowym blogiem, więc musicie mnie trochę poznać. Oto główne fakty o mnie:




Mój koteł-Puszek
  1. Mam na imię Ola
  2. Moje urodziny wypadają 15 października 
  3. Moje ulubione kolory to szary i fiołkowy 
  4. Mam kota - Puszka i nie długo będę miała psa rasy pincher średni.
  5. Mj ulubiony fast-food to pizza
  6. Kiedyś prowadziłam bloga z przyjaciółką, która ma teraz nowego bloga. 
  7. Moją aktualną ulubioną piosenką jest Margaret-Cool me down
    oraz Si jamais j'oublie
  8. Jestem leniwią osobą ^ ^ i lubię spać..
  9. Lubie tworzyć coś sama
  10. Zawsze lubiłam robić zdjęcia
  11. Nienawidzę czytać książek ale blogi to coś innego 
  12. Chodzę do 1 klasy gimnazjum
  13. Mam o 3 lata młodszą siostrę
  14. Mam 5 przyjaciółek
  15. Nie mam chłopaka 
Mam nadzieję, że taki post Wam się spodobał. Wiem że wygląd mojego bloga jest jeszcze niedopracowany, co będzie się stopniowo zmieniać. Zapraszam do obserwacji mnie, i komentowania. Wkrótce szykuję dla Was ciekawy moim zdaniem post. Do następnego postu!

Udostępnij ten post

1 komentarz :

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)