[1] Q&A - pytania i odpowiedzi


Znalezione obrazy dla zapytania tumblr napisy

Cześć! Dzisiaj zaczynam nową serię. Będzie to Q&A - czyli pytania i odpowiedzi. Stwierdziłam, że w każdym poście z tej serii będę odpowiadać na 15 pytań. Zapraszam !




1. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
Sama nie wiem. Lubiłam wiele zabaw, w tym rysowanie kredami po asfalcie, sadzenie kwiatów, lubiłam uczyć się liter, wycinać różne rzeczy z wycinanek :D

2. Masz dziwne nawyki?
Tak. Na pewno zalicza się do tego noszenie rajstop pod spodniami, jeansami, getrami :)

3. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Książka? Nienawidzę czytać!

4. Wolisz książki czy filmy? Dlaczego?
Zdecydowanie filmy. Na to pytanie odpowiedziałam wyżej. Po prostu nie lubię czytać. Jedynie ci czytam to lektury szkolne. Najgorsi byli Krzyżacy. Bardzo lubię filmy serialowe i komediowe.

5. Masz ulubioną stronę internetową?
Jeśli chodzi o sklepy internetowe to jest to bonprix, jeśli o rozrywkę to Player i blogi oraz youtube i besty.pl.

6. Ile blogów obserwujesz?
Wydaje mi się że 9, ale nie jestem pewna.

7. Jesteś ppoukładana czy roztargniona?
Chyba raczej bardziej roztargniona, ale to naprawdę zależy od wielu rzeczy. ;D

8.  Dlaczego blogujesz? Co Cię w tym kręci?
Sama nie wiem. Lubię pisać posty i czytać Wasze komentarze :*

9. Czym się interesujesz? Czy kolekcjonujesz coś?
Interesuję się tym, co znajduje się na moim blogu. Niczego nie kolekcjonuję, ale kiedyś - karteczki w segregatorze ;D

10. Czy uprawiasz (regularnie) jakiś sport?
Nie, ale na w-f lubię grać w koszykówkę.

11 . Co lubisz robić w swoim wolnym czasie?
Robię to, na co mam ochotę. Często są to rzeczy z mojego posta: 10 sposobów na nudę

12. Jakiej muzyki słuchasz? Jaki jest Twój ulubiony artysta/zespół?
Słucham różnej muzyki. Nie mam ulubionego artysty. W tym momencie moimi ulubionymi piosenkami są : ''Riptide'', ''Catch and release'', ''Cold play''

13. Do której klasy teraz uczęszczasz?
Do 1 klasy gimnazjum. Dokładnie klasa 1B  

14.  Kim chcesz zostać w przyszłości?
Dekoratorem wnętrz, architektem, lub pracować w biurze, albo mieć swoją firmę. Jeszcze nie wiem ;D

15. Jak masz na drugie imię?
Nie mam drugiego imienia.


Dziękuję za przeczytanie postu  Nie długo spodziewajcie się DIY. Dajcie znać w komenarzach czy nowa seria Wam się podoba, i czy ją kontynuować. Piszcie linki do swoich blogów, do których chętnie zajrzę ! Do zobaczenia  


Znalezione obrazy dla zapytania tumblr napisy










Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Ja też nie mam drugiego imienia :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, na pewno zajrzę na bloga ;D

      Usuń
  2. Ja tam kocham czytać ;D
    http://weareloveitbebeauty.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę takim ludziom którzy lubią czytać, ale sama to się chyba nie przekonam 😆😇❤

      Usuń
  3. co do 2 pytania, jak jest ciepło też to robisz??
    Świetny blog
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę spodnie i getry gdzieś tak do połowy albo do końca maja, a gdy jest gorąco w lato to noszę krótkie spodenki, albo jak noszę spodnie to cieliste rajtuzy i baletki. Z chęcią zajrzę do bloga ;D

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)