DIY - 3 zakładki do książki

Cześć! Bardzo podobają Wam się moje DIY, więc dzisiaj mam dla Was kolejne! Tym razem, pokaże Wam jak zrobić zakładki do książek. Pokaże Wam 3 propozycje, które mam nadzieję, że się Wam spodobają. Zapraszam! 



1. Typowa zakładka




Do wykonania będzie potrzebne:
-kolorowe papiery
-kawałek tekturki
-nożyczki
- klej
-ołówek



1. Na początku na kawałku tekturki rysujemy kształt naszej zakładki, a następnie go wycinamy. Moje 3 zakładki miały taki sam kształt. 












2. Następnie na kolorowym papierze dwukrotnie rysujemy kształt zakładki, następnie wycinamy go i przyklejamy klejem z obydwu stron.

 








I GOTOWE! Jest to najprostsza z moich propozycji, ale myślę, że fajnie się prezentuje!




2. Zakładka ze wzorem




Do wykonania będzie potrzebne:
-farby plakatowe lub akrylowe
-gąbeczka (np. od naczyń)
-biała kartka
-kawałek tekturki
-klej
-nożyczki
-taśma maskująca
-ołówek




1. Na początku na kawałku tekturki rysujemy kształt naszej zakładki, a następnie go wycinamy. Jak już wcześniej wspomniałam, moje wszystkie zakładki mają ten sam kształt.






2. Następnie na białym papierze dwukrotnie rysujemy kształt  zakładek,
oraz wycinamy oraz przyklejamy po obu stronach tekturki.








3. Następnie bierzecie taśmę maskującą, (której niestety nie miałam) przyklejacie wg uznania, tworząc wzór. Ja wybrałam paski. (taśmę maskującą możecie zastąpić zwykłą taśmą, ale przed przyklejeniem musicie ją najpierw ''trochę odkleić'' czyli przyklejając na chwilę na jakiś przedmiot a następnie odkleić z powrotem. Moim przedmiotem była noga ;D )




4. Po obklejeniu całej zakładki, możemy zabrać się za malowanie. Farbę rozprowadzam za pomocą gąbeczki do naczyń. Pozostawiam do wyschnięcia.





5. Następnie wszystko delikatnie odklejam, aby nie podrzeć kartki.






6. Na koniec postanowiłam dodać ozdobną karteczkę z napisem ''read'' z czarną obramówką.







GOTOWE! Bardzo podoba mi się efekt. Zakładka nieźle się prezentuje.






3. Zakładka z ''zakładką''






Do wykonania będzie potrzebne:
-kawałek tekturki
-kolorowy wydruk
-kawałek białej kartki
-klej
-nożyczki

-

1. Wcinamy wszystko tak jak w poprzednich zakładkach i przyklejamy po obydwu stronach białą kartkę.

 




2. Następnie wycinam w moim przypadku ananasa i przyklejam go do zakładki.





3. Kolejnie rysuję na górnej części zakładki taki kształt jak na zdjęciu, oraz wycinam go. Dzięki temu będziemy mogli zahaczać naszą zakładkę o stronę. Myślę, że jest to fajny pomysł. 




GOTOWE! Zakładka naprawdę fajnie się wygląda!







To byłoby na tyle z tego postu. Mam nadzieję, że Wam się spodobał oraz że wyprubujecie chociaż jeden z nich. Piszcie w komentarzach, która zakładka najbardziej się Wam podoba. Gdyby ktoś nie zauważył, po prawej stronie dodałam małą ankietę, na temat postów które najbardziej u mnie lubicie. Zapraszam oczywiście do oddania swojego głosu. Chętnie odwiedzę wasze blogi, więc piszcie w komentarzach linki do nich. Tymczasem dziękuję za uwagę i do następnego postu! 

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Ale świetne *-*
    Musze je wykonać jeśli znajdę czas :*
    http://weareloveitbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że tak często odwiedzasz mojego bloga :3

      Usuń
  2. Świetne! Bardzo dużo czytam więc na pewno mi się przyda :) Super DIY :*
    mojaszalonawizja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Bardzo dużo czytam więc na pewno mi się przyda :) Super DIY :*
    mojaszalonawizja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialny pomysł na tą ostatnią zakładkę. Aż sama spróbuję taką zrobić. Dziękuję za inspirację ;p

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)