LBA - Libister Blog Award

Cześć! Dzisiaj w końcu się zebrałam, i mam dla Was coś całkiem innego! Jak pewnie poznaliście już to po tytule jest to LBA czyli Libister Blog Award!

Ale najpierw, co to jest LBA? Kiedyś gdy miałam bloga z przyjaciółką, również zostałyśmy nominowane. Wtedy, gdy pierwszy raz usłyszałam tą nazwę, myślałam, że ktoś sobie z nas żartuje. Jednak poczytałam trochę na ten temat i teraz już w miarę to ogarniam ;D

A więc LBA polega na pomocy w lekkim wybiciu się mniej popularnych bogów.  Żeby wziąć w niej udział, należy zostać nominowanym przez inny blog. Gdy zostaniemy już nominowanym, odpowiadamy na pytania, które dała nam osoba, która nas nominowała, następnie my piszemy 11 pytań i nominujemy do 11 blogów. Autorzy muszą także odpowiedzieć na pytania, a więc to się ciągnie, i ciągnie...




Wiem, że pewnie nie udało mi się tego ładnie i pięknie wytłumaczyć, ale bez przeciągania przejdźmy do pytań do których nominowała mnie Otylia z bloga : Moja szalona wizja. Zapraszam ! 


 1. Masz jakieś zwierzątko? Jeżeli tak, to jakie? 
     Tak, mam psa o imieniu Richie razy Pincher Średni

2. O czym najbardziej marzysz?
    Nie umiem chyba teraz na to tak po prostu na to odpowiedzieć, ale myślę że na dzień dzisiejszy to mogłoby być np. wyjazd na miesiąc do USA lub do Anglii.

3. Co najbardziej lubisz robić?
    Od niedawna bardzo lubię pisać posty, co widać po mojej aktywności, chodzić w pola z psem, spotykać się z przyjaciółmi, czytać Wasze komentarze i blogi, oglądać coś na YT, oglądać filmy i seriale, robić zdjęcia, tworzyć filmy, słuchać muzyki robiąc coś przy okazji ;D

4. Ile wyświetleń chciałabyś osiągnąć na swoim blogu do końca roku 2016?
    Szczerze? Nie wiem. To zależy tylko od Was. A z pewnością nie będę sobie nabijać wyświetleń.

5. Ulubiona część biżuterii?
    Ogólnie to nie noszę biżuterii często, ale gdybym miała wybrać, to byłaby to bransoletka i kolczyki.

6. Mieszkasz w bloku czy w domu?
    W domu, jednak jeszcze nie tak dawno w bloku.

7. Twoje plany na przyszłość?
    Posiadanie kanału na YT, dobra praca, najlepiej w biurze lub otworzenie swojej firmy, rodzina.

8. Grasz w jakieś gry? Jeśli tak to jaka jest twoja ulubiona?
    Rzadko gram w gry, ale jeśli już to na PS3 a szczególnie w Sport Champions i Start the Party.

9. Masz ulubiony film? Jeśli tak, to jaki?
    Trudno mi tak teraz powiedzieć, ale z pewnością ''Kevin sam w domu'' , serial który leciał 30 lat temu ale jest bardzo fajny moim zdaniem o nazwie '' Cudowne lata'' oraz przeróżne filmy komediowe.

10. Masz rodzeństwo?
     Tak, o 2,5 lata młodszą siostrę o imieniu Ania

11. Rzecz, którą najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
     Od pewnego czasu bardzo lubię, gdy wieczorem dodaję post, a po szkole następnego dnia siadam do komputera, a moja liczba wyświetleń jest coraz większa na postach jak i na całym blogu. 



Dziękuję za przeczytanie moich odpowiedzi, a teraz przejdźmy do blogów, które nominuję:

A teraz pytania na które powinny odpowiedzieć nominowane przezemnie osoby:

1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?

2. Masz szczególne zainteresowanie? Jeśli tak, to jakie?

3. Ulubiona piosenka?

4. Co najbardziej lubisz w wakacjach?

5. Kim chcesz być w przyszłości?

6. Na co zwracasz uwagę w innych blogach?

7. Masz swój ulubiony serial? Jeśli tak, to jaki?

8. Miałaś kiedyś De ja vu ? Jeśli tak, to w jakiej sytuacji?

9. O czym marzysz najbardziej?

10. Jakie było najgorsze jedzenie, jakie w życiu jadłaś?

11. Najlepsze wspomnienie?


A więc to są już wszystkie pytania. Mam nadzieję, że nominowane osoby zrobią posta LBA i życzę im dużo wyświetleń 

Tymczasem dziękuję wszystkim za przeczytanie tego posta, i zapraszam do kolejnych! Mam nadzieję, że post się Wam spodobał, a Wy nie zapomnijcie o pisaniu komentarzy z propozycjami na sepcial dot. 1000 wyświetleń na blogu. Bardzo mi na tym zależy. Piszcie oczywiście także linki do swoich blogów, tymczasem ja się z Wami żegnam i do następnego postu ! 



Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Dziękujemy za nominacje! Z chęcią odpowiemy na twoje pytania!

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)