[4] Question for you - pytanie dla ciebie

Cześć, cześć, cześć ;) Dosyć dawno nie było postu z tej serii. A przynajmniej tak mi się wydaje. W każdym razie, zapraszam do czytania! ;)

*Dla nowych czytelników- Seria polega na tym, że na początku piszę co u mnie, a pod koniec postu zadaję Wam pytanie, na które powinniście odpowiedzieć w komentarzu. W takich postach dodaje zdjęcia wykonane przezemnie.





Co u mnie?
W sumie to nic ciekawego. Chyba do takiej jednej z ważniejszych rzeczy, może być koniec szkoły. Właśnie.. koniec szkoły.. ale co się z tym wiąże? Nauka! Tak, właśnie.. wychodzi mi pasek, pomimo tego bardzo chciałabym mieć 5 na koniec z historii. Ostatnio była kartkówka. Nie wiem, czy dobrze mi poszło. Miejmy nadzieję ;)

Ale.. co tu gadać o szkole? Niedługo, już naprawdę niedługo wakacje. W moim przypadku rok szkolny kończy się 24 czerwca. Naprawdę nie mogę się ich doczekać!

Ostatnio robi się naprawdę ciepło. A przynajmniej u mnie-w województwie dolnośląskim. W tych ostatnich dniach szkoły, z chęcią ubrałabym krótkie spodenki, ale niestety w mojej szkole nie można.

Byłam ostatnio na spacerze ;) Wszystko tak ładnie kwitnie. Musiałam zrobić kilka zdjęć tych kwiatów ''habr'' o ile się nie mylę. Wkrótce będzie więcej pięknych kwiatów i widoków, więc także więcej zdjęć, które z pewnością wsadzę na bloga ;)


Zdjęcie sznurka. Nie wiem dlaczego, ale z tym filtrem mi się podoba ;)



Mój biegnący do mnie piesek  

Jest to zdjęcie, które podoba mi się najbardziej. Ta pszczoła tak ładnie wyszła. Dodałam jeszcze filtr Vintage. 


Na koniec ja ;)



Ostatnio przynajmniej w moim mieście była wielka ulewa. Nie aż taka, jak pokazują w telewizji. Zalało naszą stołówkę i dentystę, do którego miała iść moja siostra. Biegnąc na autobus, potknęłam się na schodach-mam siniaki ;D

Planuję naprawdę bardzo fajne posty na wakacje. Mam już naprawdę wiele pomysłów, które mam nadzieję, że zrealizuję już w najbliższym czasie, bo nie długo wakacje ;)

Muszę Wam powiedzieć, że fajnie pisze mi się tą serię. Same napisanie tych postów nie zajmuje mi wiele czasu, po prostu lekko mi się je pisze. Podobnie jest z Q&A. Po prostu szukam pytań, odpowiadam i wsadzam na bloga. Jest to naprawdę fajne ;)

Wiem, że w tym poście w porównaniu do poprzednich trochę się rozpisałam, ale to może dlatego, że dawno nie pisałam, i te rzeczy się jakoś tak naszły ;)

Jeśli nie wiecie, o tym że mam ASKA, to już wiecie. Link mam tutaj:


Jeśli masz jakieś do mnie pytanie to śmiało pytaj ;)
A teraz pytanie, do odpowiedzenia w komentarzu:
Jakie macie plany na wakacje? Jak poszedł Wam kończący się już rok szkolny?
Gdyby ktoś miał jeszcze jakiekolwiek wątpliwości, to na pytanie powyżej, powinieneś odpowiedzieć w komentarzu. 
Więc to koniec już tego postu. Trochę się rozpisałam ;) Zapraszam gorąco do komentowania i obserwacji, do czego oczywiście nie zmuszam. Zobaczcie na pasek po prawej stronie. Może Was zainspiruje, czy coś w tym stylu?

Dziękuję za przeczytanie i do następnego postu!






Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Również nie mogę doczekać się wakacji :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię obs=obs. ;) Jeśli mój blog Ci się spodoba-zaobserwuj. Jeśli mi spodoba się twój-zaobserwuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. A u mnie (Warszawa) od dłuższego czasu chodzą burze, ale tylko trochę popada i pogrzmi :) Super zdjęcia ;)


    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. We wakacje jadę z przyjaciółką na 10 dni do Ustki :) A rok szkolny..mogło być lepiej, ale nie jest źle :D

    M V R C E L I A nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jadę do Chorwacji oprócz tego pewnie jakiś wypadzik weekendowy gdzieś polskim busem, czyli spontan :D pozdrawiam Cię i obserwuje!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Ja jeszcze nie mam konkretnych planów na wakacje. Planuje wypad do Krakowa, nad morze, i uderzyć w Wawe i Poznań. Zobaczymy co z tego wyjdzie :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie moge sie doczekać wakacji :D

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)