Miejsca, które warto zwiedzić w WAKACJE | SUMMER TIME [1]

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Dodaję ten post dzisiaj, ponieważ niezmiernie cieszę się, że zaczęły się wakacje! Czuję się niezwykle wolna, orz wiem, że nareszcie koniec ze wczesnym wstawaniem, za to wylegiwanie się w łóżku ile wlezie. Dzisiaj odebrałam świadectwo. Poszło mi całkiem nieźle, co pisałam w innym poście. Jeśli jest piątek, świadectwo odebrane, jest ciepło, to znaczy, że to są wakacje. ! ;)

W każdym razie, dziś przychodzę do Was z postem, w którym pokaże Wam miejsca, które mi się spodobały, oraz które warto zwiedzić w wakacje. Pod ostatnim postem daliście mi spory odzew dot. właśnie tego postu. Zwiedzanie nie należy do moich największych zainteresowań, ale czasem lubię pozwiedzać to, co mnie interesuje. Zapraszam!



No więc, zaczniemy od miejsca, w którym się zakochałam. Jest to wyspa, Malorca. [czyt. Majorka] Byłam na niej 3 razy, ostatnio w 2010 roku, więc zeszło już 6 lat, ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się tam pojawię ;)

Wyspa ta, zachwyca pięknymi widokami. to przedewszystkim. Wszędzie jest zielono, i tak ''świeżo''. Po małych wzniesieniach podobnych do tych na obrazku, rano gdy nikt praktycznie nie chodzi, ganiają kozy. Zauważył to mój tata, ponieważ nie chciało mi się wstać o 6:00.

Jak mówiłam, niezbyt lubię zwiedzać, ale to miejsce jest naprawdę piękne. Zdjęcia niestety z internetu.



Teraz coś mniej ''szalonego'', mianowicie Aqua Parki! Uwielbiam wszelkiego rodzaju parki wodne. Te zjeżdżalnie i baseny na zewnątrz, rzeki wodne oraz różne atrakcje. Osobiście polecam Termy Cieplickie, oraz Aqua Park we Wrocławiu. W wakacje, na pewno mnie tam nie zabraknie!

Termy cieplickie

Aqua park, Wrocław

Trzecim miejscem, chociaż w sumie czwartym będzie miejsce powiązane z Majorką, bo właśnie tam się znajduje. Jest to dom do góry nogami, chociaż profesjonalnie tak się nie nazywa, a pełnej nazwy nie znam. Byłam tam raz. Z jednej strony się bałam i wyszłam z płaczem, z drugiej strony było tam bardzo ciekawie i pełno niecodziennych rzeczy. Chologramy i różne rzeczy. Było tam świetnie!


Piątym miejscem jest Paryż. Bardzo chciałabym do niego pojechać, miałam w tym roku, ale ze względu na ostatnio dziejące się zamachy, niestety nie pojadę w tym roku, za to może w następnym. Zawsze chciałam zobaczyć wieżę Eiffle.


Ostatnim miejscem, będzie miejsce w Polsce. Jest to centrum Kopernika w Warszawie, które miałam okazję zwiedzić niestety nie do końca podczas Zielonej Szkoły. Co tu opowiadać - wiele ciekawych rzeczy, było świetnie!


***

Więc są to już wszystkie miejsca. Nie jestem wielką podróżniczką ani turystą, więc ten post nie jest zbyt rozległy. Jednak fajnie, że są jednak takie miejsca, które naprawdę mnie interesują, i mogłabym spędzić w nich sporo czasu.

Na koniec, chciałbym polecić Wam bloga mojej przyjaciółki. Ma na prawdę wiele pomysłów i na pewno jeśli będziecie ją czytać, będzie chętnie pisać posty i odwiedzać Wasze blogi. Zapraszam do niej > KLIK

A wy? Jakie miejce polecacie do zwiedzenia wakacje?
Do kąd wracałabyś bez końca?
Daj znać w komentarzu i podaj link do swojego bloga ;)


Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Boże chciałabym tam być <3 Cudowny wakacyjny post :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, w końcu wakacje! Każde z tych miejsc jest piękne, chociaż ja preferuję góry. :D O Centrum Kopernika słyszałam sporo dobrego i pasuje mi tam kiedyś pojechać. Zaraz sprawdzę bloga koleżanki. :) Kurczę, wiele osób miało jechać w tym roku do Paryża, ale własnie przez obecną sytuację tam średnio mogą. :/ Życzę Ci tego, aby za rok się udało. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Majorka jak ja bym tam chciała pojechać :D Ale to raczej marzenia (póki co ).

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam pojechać na Majorkę ;) Niestety jednak nigdy nie miałam okazji. Co do ostatniego miejsca, to rzeczywiście jest świetne, ale kolejki to jakaś masakra ;-;
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na posta ! ;) :D

    http://nanann5102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w Aqua PArku w Wrocławiu i jest naprawdę świetnie
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)