ZMIANY - NOWY WYGLĄD BLOGA + POSTY


Hej kochani ;) Jak widzicie, w znacznym stopniu zmienił się wygląd bloga. Jest bardziej subtelny i prosty. Zdecydowanie zmienił się na lepsze, a przynajmniej moim zdaniem. Oczywiście, w komentarzach dajcie znać, co myślicie o nowym, tematycznym wyglądzie bloga. Jeśli interesuje Cię dalsza część postu, rozwiń post. ;)



Wygląd wyglądem, ale chciałabym poruszyć dzisiaj nieco inny temat. Jak domyślacie się po tytule, jest to częstotliwość postów. Wiele blogów, a raczej jego twórców dodaje posty zdecydowanie rzadziej niż ja. Jeśli jesteście ze mną dłużej, to wiecie o tym, że posty dodaję często. 3 tygodniowo? Coś koło tego. Po wielu moich przemyśleniach, doszłam do wniosku, że lepiej dodawać 1 post na tydzień lub półtora, ale żeby za to był dopracowany, a przynajmniej żebym spędziła nad nim trochę czasu i napisała coś ''mądrego'' i z sensem. Pisanie postów nie polega przecież na ilości, tylko na jakości, o czym już się przekonałam.

Żeby nie było tak informacyjnie, dodam trochę co u mnie. No więc, piszę tego posta rano. Stwierdziłam, że najlepiej byłoby, żebyście wiedzieli o zmianach jak najszybciej, chociaż wiem, że nigdzie się nie pali. Mam dzisiaj do szkoły na 10:45 czyli tj. 11:00. Więc co mi tam, wstałam sobie wcześniej, wyszłam z psem i napisałam posta. Zaraz pewnie idę coś zjeść, najwyższa pora. Dzisiaj jest bardzo ciepło, a przynajmniej ma być 27 stopni. Ubieram spódnicę i koszulkę oraz baletki.

Spodobał ci się post? - skomentuj
Spodobał ci się blog? -zostań na dłużej

Pozdrawiam serdecznie! ;)

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Bardzo fajny wygląd bloga. Co do zawartej w tym poście ważnej prawdy się zgodzę:
    ,,Pisanie postów nie polega przecież na ilości, tylko na jakości" Obserwuje. :)

    Zostań ze mną na dłużej:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę na twojego bloga ;) Pozdrawiam serdeczenie ;)

      Usuń
  2. Jak weszłam na tego bloga od razu się zdziwiłam co się stało :) Lepiej teraz wygląda ;) Ja osobiście uwielbiam często dodawać posty.
    Miłego dnia :*
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Twój blog też jest świetny ;)

      Usuń
  3. Twój wygląd bloga bardzo się zmienił. Teraz jest pięknie :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już się znamy, więc na bloga wchodzę regularnie ;)

      Usuń
  4. Ja juz ze tak powiem ''rzuciłam' szkołę XD czasem sie tam pokaze 'ze zyje' <3
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała często ddoawać posty, ale niestety nie mam na tyle czasu :( dlatego już odliczam do wakacji choć od szkoły;D pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd bloga - super! Co do częstotliwości postów to Ty ustalasz co ile piszesz :) To prawda, że ważna jest jakość a nie ilość postów. Warto tylko pamiętać o czytelnikach :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Zawsze staram się być na czas z obiecanymi postami ;)

      Usuń
  7. Design bloga naprawdę pięknie się prezentuje :) Natomiast co do postów moim zdaniem powinny się ukazywać wtedy kiedy chcesz :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ;) Teraz pewnie będę miała więcej czasu na pisanie ;)

      Usuń
  8. Hej,blog i pisanie to raczej nie praca tylko rodzaj dobrej zabawy i zarządzania czymś własnym, swoją stroną... ja zazwyczaj piszę o czym chcę i wstawiam posty kiedy mam ochotę. Ty również powinnaś tak robić i nie przejmować się ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten nowy wygląd ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląd bloga, ja swój niedawno też zmieniłam ;)
    sama piszę posta raz na tydzień półtora ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)