Haul z ostatnich tygodni

Witajcie kochani! Chciałabym Wam dzisiaj pokazać kilka rzeczy, które kupiłam w ostatnim czasie. Po części, są to rzeczy kupione na styczniowych promocjach.

Jak zwykle wypad do kina nie mógł skończyć się tylko na tym, dlatego jak zawsze poszliśmy na sklepy. Cropp i Sinsay to moje ulubione sklepy, więc wiedziałam, że znajdę tam coś dla siebie. Wybrałam bordowy sweterek, głównie ze względu na kolor. 

69,99 zł


Całą serię tych lakierów bardzo lubię, naprawdę się sprawdzają. Taki delikatny kolor, jaki kupiłam teraz, jest u mnie podstawą, ponieważ lubię mieć delikatne paznokcie. Rzeczywiście wysychają w minutę, dlatego je polecam :)

6,99 zł - Rossman

Na zdjęciu mam pomalowane paznokcie tym lakierem :)

 
 Teraz przejdę do rzeczy, które kupiłam w Rossmanie, -70 %.  Tak, była to promocja po-świąteczna, którą odkryłam dopiero na końcówce produktów, dlatego mało udało mi się kupić.

3 świeczniki, 2,50 zł za sztukę




oraz zawieszka-domek, niestety została ostatnia. 3 zł za sztukę. 

(słodka łapka haha)


Jak widzicie, nie zbyt dużo kupiłam w ostatnim czasie, ale myślę, że na tyle dużo, aby napisać o tym post :) Ostatnio myślałam nad pewną sprawą dot. mojego bloga: Czy lubicie, kiedy często dodaję posty?

Do zobaczenia! Co kupiliście sobie w ostatnim czasie?

Udostępnij ten post

62 komentarze :

  1. Bardzo kobiecy sweterek kochana ;*
    Ładne świeczniki ;)

    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne rzeczy ;) ja też lubię mieć paznokcie pomalowane na delikatny kolor ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super świeczniki i piękny lakier do paznokcie;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super nowe rzeczy :) lakier bardzo łady kolor!
    serdecznie zapraszam do obserwacji:
    https://fancycares.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczniki przepiękne! Bardzo podoba mi się efekt koronki. Sweterek ma piękny kolor ;)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, opłacało się. Chyba poszukam takich koronkowych <3 Ostatnio jestem na etapie oszczędzania, ale sprawiłam sobie nowy sweterek. Co do pytania lubię czytać często twoje posty:D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widziałam już tych świeczników w Rossmanie:( a sama bym sobie jeszcze kupiła:( powodzenia w oszczędzaniu :) !

      Usuń
  8. Ładne świeczniki, a lakiery z Miss Sporty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek i świeczniki sa cudowne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w twoim sweterku! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten wieszak domek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sweterek totalnie w moim guście!


    http://vviktooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje zakupy (a raczej rodzicow) to meble i inne rzeczy do domu bo sie przeprowadziłam i duzo do zrobienia i kupienia mielismy a lista potrzebnych rzeczy sie nadal nie konczy. Dawno jie bylam na zkaupach kosmetycznych czy z ciuchami. Lubie delikatne lakiery takie jak Twoj i kocham ozdoby do domu typu np świeczniki! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeprowadzałam się rok temu i wtedy tez kupowałam wiele nowych rzeczy :) dziękuję!

      Usuń
  14. Ja też lubię Cropp i Sinsay, ale z Sinsay jest tak, że czasami ubrania nadają się na szmaty, a czasami są naprawdę dobre.

    ----------------------------------------------------------------------------------
    Z racji tego, że powoli wygaszam bloga, chciałabym Cię zaprosić na
    mój kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega podoba mi się sweterek :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedys miałam ten lakier od MS :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Sinsay ♥ Chyba najwięcej koszulek mam z tego sklepu. Sweterek fajny, chociaż ja takich nie noszę. Uwielbiam kremowe i pastelowe kolory lakierów ;) Z Rossmana to nie mogę się obejść bez truskawkowej świeczki! Cudownie pachnie. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta zawieszka w kształcie domu jest naprawdę cudna. Ja w ostatnim czasie nic nie zakupiłam. Mam za dużo rzeczy i mimo, ze zawsze mówię, że nie mam czego założyć to mam bardzo dużo ubrań. Powinnam to w końcu docenić haha.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam ten lakier i bardzo podoba mi się efekt, jaki pozostawia na paznokciach :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah uwielbiam bordowy kolor <3 Mam taki sam lakier i również lubię serie lakierów z Miss Sporty :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świeczniki są przepiękne ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam bordowy kolor! Ja niestety nic nie kupiłam sobie na promocjach :(
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny sweterek :) Lubię te lakiery i mam ich już sporo :D
    Ostatnio kupiłam sobie męską koszulkę w Reserved bo mi sie spodobała :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post :) sweterek jest cudny i ma bardzo ładny kolor ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie : My blog(Click)♥ Mam nadzieję, że również zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej ojej mam podobny sweterek tylko granatowy :>
    a te świeczniki mogłabyś sama zrobić ^^
    Chętnie zobaczyłabym je :3

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  26. Świeczki są mega! Sama chciałabym takie :) dodaje do obserwowanych

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świeczniki szczególnie mi przypadły do gustu ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  28. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny kolor lakieru. Lubię stonowane, jednokolorowe paznokcie. ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. superowy haul, mi najbardziej spodobal sie ten sweterek! ♥

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super post, śliczne rzeczy :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/ zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zakupy! Najbardziej spodobały mi się świeczniki ♥

    http://neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba najbardziej przypadły mi do gustu świeczki :) Nigdy takich nie widziałam :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakupy były raczej udane! Ta przesłodka łapka mnie zauroczyła <3
    Zapraszam!
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny sweterek :)
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam dodatki do pokoju są takie słodkie i dają taki cudowny nastrój;33

    Giulietta

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim ulubionym sklepem jest sinsay! Lakier idealny do szkoły :)
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. W ostatnim czasie zaopatrzyłam się w 2 zestawy świeczek do pokoju, zieloną herbatę i koszulkę. Nie lubię zakupów więc raczej rzadko je robię.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnio kupiłam buty, adidasy w yorkerze, akurat trafiłam na mega promocje! Jestem zadowolona z zakupu, buciki będa mi towarzyszyć na wiosne!:)
    Pozdrawiam i zapraszam :) http://shikatemeku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kupiłaś wiele bardzo pięknych rzeczy! Najbardziej podoba mi się sweter - głównie jego kolor. Uwielbiam takie eleganckie odcienie i w sumie trochę przypomina mi mój kolor pokoju - farba to wrzosowa dolina, czy jakoś tak :P Muszę sobie też sprawić taki uroczy sweterek ;)

    Co do lakierów to miałam kiedyś kilka z Miss Sporty i bardzo sobie chwaliłam - są tanie, a do tego dają ładny efekt na paznokciach :D

    Dziękuję kochana za obserwację mojego bloga. Cieszę się, że Ci się podoba <3

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja bardzo lubię lakiery miss sporty ze względu na wszystko :)

      Usuń
  41. Te świeczniki świetnie wyglądają. Pasowały by mi do pokoju :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj, ja ostatnio tak zaszalałam, że przez najbliższy rok chyba nic nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Świeczki i lakier super!
    Ja ostatnio kupiłam New Balance i plecak z Adidasa. Aktualnie czekam na paczkę ze strojem na snowboard.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajny sweterek! a lakier sama mam! Fajny blog, obserwuję :)
    Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeju te świeczniki są piękne! Koniecznie muszę znaleźć podobne :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świeczniki robią furorę, mam podobne. Ja w ostatnim miesiącu kupiłam kilka nowych kolorków z semilaca i lampę do biura :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świeczniki bardzo mi się podobają :)!

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)