Moje włosy w pigułce TAG | #5 WŁOSY


Cześć kochani!
Wiedzieliście, że tegoroczna promocja Rossmana obejmuje 20-28 kwietnia? Wczoraj dodałam post z moją listą, kierując się screenem z przed kilku dni, na którym był rozpis tej promocji na prawie 3 tygodnie...
Wracając do postu, na dziś przygotowałam kolejny post o włosach. Prawdopodobnie w tym miesiącu pojawi się jeszcze jeden, ale jeszcze wszystko się okaże. Zapraszam do czytania :)


1. Twój naturalny kolor włosów:
Ciemny brąz, miejscami jaśniejsze włosy

2. Twój obecny kolor włosów:
Nigdy ich nie farbowałam, więc mam taki sam

3. Aktualna długość twoich włosów:
Trochę za ramiona, tak gdzieś w 1/3 łopatek

4. Długość, którą chciałabyś osiągnąć:
Do połowy brzucha, czyli gdzieś do pępka :)

5. Jak często podcinasz końcówki?
''Ostre cięcie'' miałam pod koniec czerwca, a do teraz chyba raz podcięłam delikatnie końcówki. Bardzo chcę zapuścić na bal gimnazjalisty :)



6. Twoje włosy są falowane, proste czy kręcone?
Zależy od ich humoru. Czasem bardziej proste a czasem kręcone. I tak codziennie je wiąże, że rano zawsze mam fale :)

7. Jakie są twoje włosy? ( np. normalne, przetłuszczające się itd.)
Mają tendencję do puszenia się, przez co nieraz wyglądają na bardzo zniszczone. Raczej nie przetłuszczają mi się.

8. Jaki jest twój codzienny rytuał z włosami?
Codziennie wiążę je na noc, ponieważ nie chodzę w naturalnych włosach. Rano rozczesanie palcami, by nie napuszyły się od szczotki.

9. Czego nie lubią twoje włosy?
Zdecydowanie jest to prostownica! Miałabym taaakie piękne gdybym nie prostowała ich w 5 klasie przez rok codziennie!

10. Co lubią twoje włosy?
Naturalne kosmetyki.

11. Jaka jest twoja ulubiona fryzura?
Odkąd trochę mi podrosły cały czas chodzę w rozpuszczonych. W związanych czuję się łyso, tym bardziej, że nie mam już grzywki :)

12. Co ile myjesz włosy?
Co dwa dni.

13. Gdyby twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
''Prostowałaś nas, więc będziemy teraz rosły wolniej!''


A wy jakie macie włosy? Proste, falowane czy kręcone?
Jak o nie dbacie?
 Jak spędzacie święta?

Zapraszam na moje Instagramy!

Udostępnij ten post

44 komentarze :

  1. też czuję się łyso jak zwiążę włosy xD

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również w związanych czuje się łyso, dlatego wypuszczam pasemko z przodu :) Ja to ze swoimi mam ciężko bo są kręcone, przetrwały bardzo dużo ombre , farbowanie prostowanie. Ostatnio ostre cięcie miałam z miesiąc temu, teraz chcę je zapuścić :)
    Wesołych Świat :*

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w zapuszczaniu! Ja zawsze chciałam mieć ombre, ale to by je jeszcze bardziej zniszczyło.

      Usuń
  3. Ja mam proste, rzadkie i w sumie lubię je po umyciu, bo są chociaż trochę gęstsiejsze, a tak to średnio, tylko kolor ich lubię :)
    Ładne masz włosy, idealnie ci pasują!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele odżywek powodujących, że włosy wyglądają na gęstsze :)
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Mam podobny rodzaj włosów do twoich falowane/kręcone ze skłonnością do puszenia się. Polecam Ci keratynową maskę z Kallosa u mnie zdziałała cuda ;)
    Buziaki, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam bardzo dużo o tej masce, dlatego chciałabym ją kiedyś kupić :) Zastanawiam się, czy jest w Rossmanie.

      Usuń
  5. I am in love with your lovely hair! And the paint color in your room, is pretty!

    Madame X
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety mam krótkie włosy i chociaż chciałabym mieć dłuższe to bardzo słabo mi rosną - nic nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też rosną wolno, ale muszę być cierpliwa :)

      Usuń
  7. Mam podobne uczucie jak związuję włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak popuszczę trochę włosów to jeszcze może jakoś ujdzie, ale jak już tak mocno związaneee.... :D

      Usuń
  8. Fajnie, kurcze mam takie samo uczucie przy związanych włosach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/jak-zaplanowac-kupno-wymarzonej-sukni.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jak się okazuje, wiele osób!

      Usuń
  9. Zazdroszczę, moje strasznie się przetłuszczają. Niedawno ścięłam grzywkę, dalej nie wiem czy to był dobry pomysł, ale bardzo nie narzekam.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że moje włosy naturalnie się zakręcają, to grzywka była problematyczna, a poza tym chciałam wreszcie jej nie mieć i coś zmienić :)

      Usuń
  10. Moje to fale... Kiedyś ich nie znosiłam, ale teraz są mi w sumie obojętne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie podobają mi się fale na włosach i chcę taki efekt osiągać związując je na noc :)

      Usuń
  11. Też myję włosy co dwa dni :) Moje są długie i do niedawna puszył mi się i były nijakie (suche i ni to falowane ni to proste). Teraz większą uwagę im poświęcam i jest lepiej :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Ja bardzo lubię dbać o swoje włosy.

      Usuń
  12. Pytanie: co powiedziałyby Twoje włosy mnie rozwaliło :P Moje włosy są do połowy łopatki i nie mam zamiaru nosić dłuższych, za dużo zachodu. Również nigdy ich nie farbowałam, podoba mi się mój kolor po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no tak właśnie sądzę, że by powiedziały!
      A ja za to bardzo chciałabym mieć długie :D I wcale nie nie chciałoby mi się o nie dbać :)

      Usuń
  13. Mam dokładnie tak samo jak zwiąże włosy haha ;)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobnej długości włosy, choć marzę o dłuższych. Fajny tag. :)

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w zapuszczaniu! Mam nadzieję, że nam obu się uda :P

      Usuń
  15. Z jednej strony fajnie, że promocja jest w jednym tygodniu, bo przy poprzedniej pomyliłam terminy, ale z drugiej wyczuwam ogromne braki WSZYSTKIEGO. Fajny ten TAG!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jestem przekonana, że już następnego dnia promocji nie będzie połowy produktów! Dlatego idę z samego rana w pierwszy dzień :)

      Usuń
  16. Moje włosy są bardzo gęste i delikatnie się falują. Szczęściara ze mnie, że lubią prostownicę :)) Odpowiada mi bardzo, że promocja jest w jednym tygodniu, jestem bardzo niecierpliwa i wolę mieć wszystko od razu. Miłego wieczoru! ;*

    CLLAUDIZZLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem jak włosy mogą lubić prostownicę, ponieważ żadne włosy nie lubią ciepła :)
      Ja w sumie nie wiem czy lepiej aby ta promocja była w jednym tygodniu, czy rozłożona na 3 tygodnie.
      Wzajemnie!

      Usuń
  17. Tak, ostatnio dowiedziałam się o tej promocji i jestem w trakcie robienia planu zmachu na Rossmann ;) A tak na poważnie, wypadałoby wybrać się tam jeszcze w czwartek po szkole, bo potem mogę już niczego fajnego nie zastać... Moje włosy są koloru ciemnego blondu, trochę wpadają w taką miodowy odcień. Myję je codziennie, ale tylko dlatego, że naprawdę tego potrzebują. Staram się ich nie suszyć i nie prostować, a jak już, to tylko specjalną szczotką do prostowania. Biorę też tabletki drożdżowe na przyspieszenie porostu włosów, które naprawdę pomagają, więc spróbuj, może u Ciebie też zdadzą egzamin ;) Powodzenia w osiągnięciu wymarzonego poziomu włosów!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no się wie- zamach na Rossmann :)
      Tak, trzeba iść jak najszybciej, np. ja z przyjaciółką idziemy pierwszego dnia i to rano! Wykupią wszystko i następnego dnia będzie pewnie już trudno postarać się o coś.
      Oj współczuję, że musisz myć codziennie! Bardzo dużo słyszałam o szczotce do prostowania Baby liss, ale tak czy siak, i tak katujemy wtedy włosy temperaturą, więc nie kupię :)
      Rozglądnę się za takimi tabletkami! Dużo piszą o tym, że działanie na włosy od wewnątrz może okazać się bardzo skuteczne:)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  18. numer 13 idealnie pasuje do moich włosów haha ;p niestety - błędy młodości :p

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też pasuje numer 13 teraz już mniej je prostuje staram się jak najmniej. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam takie kręcono-falowane:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już od dawna staram się zapuścić ale jak już sięgają za ramiona to wpada mi w oko jakaś krótka fryzura i ścinam :D Może w tym roku mi się uda trochę wytrzymać żeby trochę podrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Także wolę rozpuszczone włosy :) Moje są na szczęście proste, dlatego się cieszą, że niezbyt często używam prostownicy ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja w domu noszę spięte włosy, nie lubię jak mi przeszkadzają ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)