Sposób na ZDJĘCIA NA INSTAGRAMA


Cześć kochani!
Zdjęcia tego typu ostatnio bardzo mi się podobają. Ze względu na minimalizm i możliwość fajnego łączenia kolorów. Chciałabym Was dzisiaj zainspirować, jak w ciekawy sposób można wykonać zdjęcia, np. na Instagram.


Na początku na dywan wyłożyłam trochę przedmiotów, ozdób w moim pokoju, które moim zdaniem fajnie wyglądałyby w połączeniu.

Koce, ramki, ozdoby, świeczki, trochę zieleni.


Teraz wystarczy dowolnie łączyć. 

Moim zdaniem fajnie wyglądają przedmioty na pomarszczonym kocu, w nieładzie.

Ciekawie także prezentują się mocne kontrasty, np. w moim przypadku było to połączenie fioletowego koca i białych dodatków.

Zieleń moim zdaniem bardzo ożywia zdjęcia, dlatego na moich znalazł się sztuczny kwiatek i drobne, fioletowe kwiatuszki, które do niektórych zdjęć związałam wstążką.

Karteczki samoprzylepne można wykorzystać do napisania jakiegoś cytatu i do zdjęcia dodać np. jakiś powiązany z tym cytatem przedmiot.
 
 Kolorystyka moim zdjęć była głównie biało-zielono-fioletowa. 

Zapraszam do zobaczenia, co powstało mi z tych połączeń :) !














Jak podobają Wam się zdjęcia?

Moje Instagramy:

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Śliczne zdjęcia *.* Najbardziej podoba mi się 9 od końca ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia nawet fajnie wychodzę i też lubię takie robić na bloga, gdy pokazuję np. kosmetyki, ale jednak na instagramie wolę oglądać zdjęcia, na których coś się dzieje :) Mimo to obserwuję twoje dwa instagramy

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma trochę inne upodobania, ja na przykład lubię takie inspirujące fotografie na Instagramie :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :) Na białym dywanie wszystko pięknie wychodzi :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość zdjęć robiłam na kocyku.

      Usuń
  4. Bardzo fajny post ! I równie fajne pomysły!


    Zapraszam do mnie
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że ci się spodobały :)

      Usuń
  5. Bardzo ladne kadry, rzeczywiscie kilka dodatkow i zmiana olbrzymia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobne rzeczy potrafią nadać charakter zdjęciu :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny post, a zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutko tutaj! ❤

    Będzie mi miło, jak skomentujesz ostatni wpis:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!
    Bardziej zdjęcia takiego typu oglądam często na Instagramie, ale tutaj też to fajnie wygląda!
    Bardzo fajny blog kochana! <3
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to była inspiracja na robienie zdjęć na instagram :) Dzięki!

      Usuń
  9. lubię jak na zdjęciach są takie różne dodatki :) Bardzo fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie kilku elementów może stworzyć coś naprawdę fajnego :)

      Usuń
  10. z tymi karteczkami najlepsza fotka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się podoba :)

      Usuń
  11. To z kwiatkiem mi się podoba! Teraz bardzo modne są takie instagramy :D Bardzo fajny, blog! Często zaglądam i obserwuję! Zapraszam do mnie! :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak :D
      Nie widzę, żebyś zaobserwowała mojego bloga.

      Usuń
  12. Śliczne zdjęcia. Ja swojego instagrama prowadzę w całkiem innym stylu, ponieważ gdy próbuje być minimalistyczna nie wychodzi mi to.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia!

    http://jestem-maggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post! Inspiruje i motywuje do robienia zdjęć :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)