MATOWE LAKIERY | Nowe paznokcie

Hejka kochani!
Posty z paznokciami na moim blogu są lubiane, więc postanowiłam pokazać Wam dzisiaj paznokcie, które pomalowałam nowymi lakierami. Zobaczcie czego użyłam i jak wyszło!

No więc pierwszy raz zakupiłam lakiery matowe. Są firmy Cairuo - nie znam jej, ale w końcu to tylko lakiery do paznokci!

Zdecydowałam się na kupienie beżowego i szarego. Zapłaciłam 3 zł za sztukę.
  Krycie jest super! Na początku dałam 1 warstwę ale następnego dnia dołożyłam drugą, bo zauważyłam, że na czubkach paznokci trochę się zdrapał. Jednak myślę, że jak za tą cenę to świetne lakiery i dają 100 % efektu matu na paznokciach :)

Szary, odcień 11:



Beżowy, odcień 19:



Na kciuka, środkowego i serdecznego nałożyłam szary, natomiast na mały i wskazujący beżowy.





Co myślicie?
Lubicie matowe lakiery?

Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Super website. Great content, nice to find your blog. Visiting you back! Thanks for your comment.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji używać matowych lakierów, ale efekt jaki widzę na Twoich paznokciach jest bardzo ładny. :) Świetnie dobrałaś kolory- podoba mi się połączenie beżowego i szarego. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też uważam to połączenie za trafne :))

      Usuń
  3. Efektownie wgląda połączenie tych kolorów :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne lakiery! śliczne paznokcie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jednak tym razem to nie moje paznokcie, a tipsy :)

      Usuń
  5. Są śliczne i faktycznie matowe :) Gdzie dokładnie je kupiłaś ?
    natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to je uwielbiam :)) Kupione w sklepie chińskim.

      Usuń
  6. Efekt końcowy jest świetny i jeszcze ta cena - super!

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Lakiery zdecydowanie godne polecenia ;)

      Usuń
  7. Te lakiery to nie mój gust, ale całkiem fajnie wyglądają :)
    Zaobserwuj jeśli mójj blog Ci się spodoba !
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ale mogłabyś przestać dodawać do swoich komentarzy ten fragment o zaobserwowaniu, ponieważ od jakiegoś czasu obserwuję już twojego bloga :)

      Usuń
  8. O kurczę, prześliczne! Też nie słyszałam o tej firmie, ale lakiery naprawdę są świetne :) Mogę wiedzieć, gdzie je zdobyłaś?

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne paznokcie, kolorki bardzo przypadły mi do gustu, bo lubię szarości i beże. Ja niestety mam hybrydy wiec nie mogę malować paznokci zwykłymi lakierami, jednak wydają sie byc spoko i zaskoczyło mnie krycie tych lakierów, nigdy nie widziałam tej firmy, ale chętnie polece mojej kolezance bo chciała coś taniego i dobrego :) śliczne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam spróbować z hybrydami, ale ja nie przykładam tak dużej uwagi do paznokci ;) Polecam serdecznie te lakiery!

      Usuń
  10. Bardzo ładne kolorki :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny efekt wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba :) Chyba polubię się z matowymi lakierami :)

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam matowych lakierów, ale bardzo mi się spodobały.
    Chyba je zakupie, śliczne kolorki.
    Śliczne masz paznokcie.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja mam pierwszy raz ale się polubiłam z tymi lakierami :)

      Usuń
  14. mam ten sam sszary kupiłam u mnie w miescie w chińskim po rowniez 3zl polecam .\

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham matowe paznokcie ♡ sa co prawda lakiery które matowia te zwykle ale z własnego doświadczenia wiem ze to co innego i wolę by zdecydowanie już lakier był sam w sobie matowy ♡
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam sobie kupić jeszcze top coat matowy, ale niestety Oliwia i Wiki wzięły 2 ostatnie :D

      Usuń
  16. Chyba się zdecyduję na takie, naprawdę fajnie wyglądają!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię matowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)