OMBRE | Nowe paznokcie


Hejka kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was znowu z postem o paznokciach. Dziękuję za tyle wypełnionych ankiet i szczerość! Na pewno zobaczycie tu więcej DIY (bo ostatnie było chyba w lutym), Q&A, sesji i takich luźnych, bo pisaliście, że lubicie jak jest dużo zdjęć :) Mam także pomysł na serię, ale wszystko się okaże, dlatego jeszcze nie zdradzam :D Zapraszam do postu :)


Zdecydowałam się na połączenie koloru fioletowego i miętowego. Pierwszy raz byłam zadowolona z efektu ombre! 

Celia ''On top!'' odcień 43


Miss sporty, ,,Clubbing color'' , quick dry, nr 6158


Efekt ombre tworzyłam gąbeczką do makijażu. Jest bardziej precyzyjna niż ta od naczyń, którą dużo osób poleca robić to zdobienie. Dałam 2 warstwy.



Na kciuka, wskazującego i małego dałam ten fioletowy, natomiast na dwóch pozostałych stworzyłam ombre :)





 Co myślicie o tych paznokciach?
Niedługo na blogu dużo ciekawych postów!

Udostępnij ten post

49 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. To fajnie, że Ci się podoba!

      Usuń
  2. Ja bym chyba zrobiła na odwrót te ombre, bo uwielbiam miętowy :D Ślicznie wyszły :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na odwrót też byłoby fajnie! Może następnym razem zamienię kolory :) dziękuję!

      Usuń
  3. Świetny efekt ;) Uwielbiam ombre ;) Muszę się nauczyć je robić na hybrydach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powodzenia w nauce na hybrydach :D

      Usuń
  4. Mam ten lakier z Miss Sporty, jednak trochę w innym odcieniu. Muszę przyznać, że sprawdza się znakomicie. Dobrze się rozprowadza i szybko zasycha. Fajny efekt uzyskałaś! :) Ja raz próbowałam zrobić ombre, ale wyszło tragicznie, haha. :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w 100% zgadzam się z tobą, lakier serio szybko zasycha :) cieszę się że ci się podobają, ja też nie umiałam robić ombre (pierwszy raz mi wyszło :D) a sekret to gąbeczka do makijażu :)

      Usuń
  5. Świetny efekt! Śliczne paznokcie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale to tipsy :D

      Usuń
  6. Wyszło genialnie! <3

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Och Aleksandro takie agresywne kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba połączenie tych kolorów :)
    Pozdrawiam

    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też:D ładnie byłoby też na odwrót :))

      Usuń
  9. Wow świetnie Ci to wyszło serio :) W sumie fakt gabeczka do makijażu jest mniejszą niż ta do naczyń więc łatwiej :)
    potworek2277.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki!!
      Gąbeczka do makijażu to sekret idealnego ombre <3

      Usuń
  10. Bardzo fajny efekt uzyskałaś :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszło Ci ombre na pazurkach! :) Miętowy i fioletowy- kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki dzięki:D również myślę, że połączenie udane :))

      Usuń
  12. świetnie wyszły CI te paznokietki, cudowny kolorek!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło bosko ♥ uwielbiam miętowy, więc zrobiłabym na odwrót :D
    Jeśli chodzi o te gąbeczki to fajny pomysł, nawet bym nie pomyślała, żeby użyć tych do makijażu :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na odwrót myślę że też byłoby super, trzeba wypróbować! Tak, ta gąbeczka niby taka niepozorna a idealna do robienia tego zdobienia!

      Usuń
  14. Świetne połączenie kolorów i bardzo mi się podoba ombre *.*
    http://xmovist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ombre pierwszy raz dobrze mi wyszło !

      Usuń
  15. Jejku, jakie cudne ♥, ja próbowałam zrobić ombre, ale zamiast ombre, kolory mi się zmieszały, będe jeszcze próbować. Świetny pomysł z tą gąbeczką do makijażu, musze wypróbować :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj z tą gąbeczką, ja robiłam to 1 raz i za 1 razem wyszło :))

      Usuń
  16. Ładnie ci to wyszło :) Muszę spróbować zrobić taką ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i spróbuj oczywiście!

      Usuń
  17. Robiłam kiedyś takie ombre ale z różowego i białego :)
    Bardzo ładnie ci to wyszło <3!


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to musiało też ładnie wyglądać, fajne połączenie! Dzięki :)

      Usuń
  18. Ombre wyglada cudownie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten efekt na paznokciach :))

      Usuń
  19. Genialny efekt <3 http://anothergirlinthesea.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się efekt ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetnie Ci wyszły! Ja bardzo lubię motyw ombre, chociaż rzadko go robię, bo średnio mi wychodzi... Ale zmotywowałaś mnie i niedługo spróbuję znowu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, powodzenia życzę!

      Usuń
  22. Cudowny efekt :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny efekt!
    Wybrałaś fajne kolory do połączenia :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja fioletowy kocham <3

      Usuń
  24. Bardzo ładnie Ci wyszły ! Ja uczę się robić ombre, ale na hybrydach ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam zwykłe lakiery wystarczają, nie jestem jakąś maniaczką paznokci ;)

      Usuń
  25. Anonimowy26 lipca

    moje ukochane ombre! miałam takie ostatnio ale w ciepłych odcieniach semilac :)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)