HAUL SZKOLNY | #2 BACKTOSCHOOL2017


Hejka kochani!
Witajcie w najnowszym wpisie z tegorocznej serii BTS. Dzisiaj pora na HAUL SZKOLNY, czyli co kupiłam na rok szkolny 2017/18. Jak zaraz zobaczycie, w tym roku kupiłam praktycznie tylko zeszyty. W poprzednim roku kupiłam sporo pierdół, (klik) i teraz mi po prostu większość pozostała. Zapraszam do czytania :)


Zacznę od zeszytów.

 W tym roku kupiłam 1 zeszyt A4. Do matmy będzie idealny ;) 
Biedronka, 4,99 zł

Zeszyty A5:

96 - kartkowe, Biedronka, ok. 3 zł/szt


80 - kartkowe, 2 pierwsze z Biedronki - 1,39 zł/szt , 3 z Intermarche - 1,99 zł


60 - kartkowe, Biedronka, 1,29 zł/szt


60 - kartkowe, 2 pierwsze z Biedronki - 1,29 zł/szt, 3 z Intermarche - 1,99 zł/szt


Jeśli chodzi o okładki, to jak w tamtym roku zdecydowałam się na te zwykłe, przeźroczyste z Pepco
1,99 zł/5szt


Teczkę kupiłam z myślą o wielu kartach pracy, które będę w tym roku wykonywać ze względu na test gimnazjalny.

Biedronka, 0,99 zł


Ostatnią rzeczą z tego haulu są 3 zakreślacze, które zawsze się przydadzą w szkole.


To koniec moich zakupów :) Jak widzicie, znowu prawie wszystko kupiłam w biedronce i większość w pastelowych kolorach :D Chciałam kupić sobie kalendarz, bo jest tyle ładnych, ale wiem, że nie umiem prowadzić takich rzeczy regularnie :D

Kupiliście już rzeczy do szkoły?
Gdzie najczęściej je kupujecie?
Prowadzicie kalendarze?

Udostępnij ten post

48 komentarzy :

  1. Te zeszyty z biedronki które ,,błyszczą'' są przepiękne, mam nadzieję, że jak tam dziś pojadę to coś jeszcze znajdę :)
    Mam ten sam zeszyt z makaronikami :)
    Ja w tym roku też kupuję tylko zeszyty i jakieś ołówki, bo z tamtego roku też dużo pierdół mi pozostało.
    Pozdrawiam Serdecznie
    Buziaczki ♥♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te połyskujące zeszyty są cudne :D Obyś znalazła coś dla siebie ;)
      W tamtym roku nawet miałam trochę z poprzedniego, ale uparłam się że chcę wszystko nowe :D

      Usuń
  2. Doskonale zakupy, pamietam ja rowniez stawialam na przezroczyste okladki ;D Milego startu szkolnego Ci zycze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeźroczyste jak dla mnie najlepsze :D Dziękuję !

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie do końca jestem przygotowana na powrót do szkoły. Muszę dokupić resztę potrzebnych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jeszcze dwa tygodnie! A niektórzy kupują rzeczy już w lipcu haha

      Usuń
  4. Ja właśnie kupiłam sobie w biedronce kalendarz i nie żałuje ten decyzji. Piękna oprawa graficzna i mama nadzieje, że będę go prowadzić regularnie. Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że są piękne, zwłaszcza taki jeden z liśćmi mi się spodobał, ostatnio mam fazę na tropikalne wzory :D Dzięki!

      Usuń
  5. Zeszyty z czwartego zdjęcia są cudowne! Ja też uwielbiam artykuły szkolne w pastelowych kolorach. A widziałaś że są pastelowe podkreślacze?
    Ja na nie poluję, może uda mi się je dorwać! :D
    https://haniamis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam pastelowe i tropikalne wzorki :D Z tego co kojarzę to moja koleżanka miała właśnie pastelowe zakreślacze, chyba z BIC'a.

      Usuń
  6. Ja też w tym roku zrobiłam dość małe zakupy i tak jak ty na matematyce piszę w dużym zeszycie :)
    Uwielbiam prowadzić kalendarz, bo pozwala mi dobrze zorganizować cały czas, ale nie mogłam nigdzie znaleźć jakiegoś fajnego, bo niestety w Biedronce już się wszystkie wyprzedały.

    U mnie również jest już post z przyborami, więc zapraszam ;D
    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas miałam zeszyty A5 do matmy, ale teraz stwierdziłam, że muszę się przekonać do tych dużych, żeby mieć co najmniej 1 semestr w 1 zeszycie :D Zawsze miałam ok 5 zeszytów od matmy :D Ja kalendarza nie umiem prowadzić regularnie, wszystkie informacje o sprawdzianach zapisuję w zeszytach od danego przedmiotu ;)

      Usuń
  7. Ładne są te zeszyty :)
    Ja kupuję tylko 3 zeszyty a4 do rozszerzeń, a resztę mam haha

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają :)
      Ja bym nie mogła się powtrzymać by nie kupić więcej :D

      Usuń
  8. O o widzę że niektóre zeszyty mamy te same

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób kupuje w Biedronce, tam są świetne rzeczy :D

      Usuń
  9. Na szczęście szkoła już dawno za mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie w szkole nie jest tak źle jak mogłoby się wydawać :D

      Usuń
  10. Najbardziej lubię pisaki i zakreślacze ^^ Właśnie kupiłam kalendarz, przyda się :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna teczka oraz zeszyt do matematyki. :) Ten miętowy kolor. <3 Z tego co widzę, to tylko jeden zeszyt mamy taki sam- ten z jaszczurkami. :) Ja, jak już pewnie wiesz, najczęściej kupuję rzeczy w Biedronce (w tym roku wypuścili śliczną kolekcję) lub Auchan. Tak, prowadzę kalendarz. Zapisuję w nim na kiedy mam się nauczyć na kolokwium lub egzamin, spotkania, ważne daty (urodzin/imienin bliskich). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio bardzo polubiłam miętowy jak i pastelowe kolory :D Ja też zazwyczaj wszystko w Biedronce kupuję, Auchan uwielbiam ale w tym roku jakoś nie po drodze mi do niego było :D Mi kalendarz nie potrzebny, wszystkie informacje o sprawdzianach itp zapisuję w konkretnym zeszycie ;)

      Usuń
  12. Cudowne są te zeszyty z Biedronki! <3
    Poluję już na nie i poluję i nie mogę ich dostać :(
    Bardzo fajny haul ;)
    Pozdrawiam, miłego wieczoru :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo szkoda, najlepiej wybrać się na początku kolekcji :D Dzięki!

      Usuń
  13. Widzę, że do szkoły jesteś świetnie przygotowana ładne zeszyty :) Ja kupiłam ostatnio kalendarz i mam nadzieję, ze z niego będę korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, myślę że tak :D Widziałam u Ciebie ten kalendarz i jest cudny, niestety ja się nie nadaję do ich prowadzenia ;)

      Usuń
  14. W tym roku planuję kupić tylko kalendarz, ale zastawiam się gdzie i za ile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronkę serdecznie Ci polecam, piękne kalendarze za 19,99 zł :) !

      Usuń
  15. Ja w sumie już po zakupach... parę zeszytów, linijka i ołówek. Szaleństwo! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo przypomniałaś mi że moje wszystkie linijki są połamane i muszę kupić :D Dzięki :D

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale mogłaś oszczędzić sobie reklamy dłuższej od treści komentarza :D

      Usuń
  17. Naprawdę ładne zeszyty. Ja byłam wczoraj na zakupach i też kupiłam kilka zeszytów. Pozdrawiam :) claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te zeszyty, bardzo mi sie podobaja, kazdy jest wyjatkowy :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, uwielbiam te pastelowe i połyskujące ;)

      Usuń
  19. Zeszyty przeważnie biedronka, bo ma cudne wzory :> a reszta Aldi :> Super zeszyty pozdrawiam xx

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, biedronka co roku wypuszcza piękne zeszyty, jest z czego wybierać :D Aldi dla mnie nie koniecznie ;)

      Usuń
  20. Powiem tak ja juz szkołe skonczyłam ale fajnie na takie rzeczy popatrzec teraz :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo, że już mi stuknęło 21 lat i szkołę już jakiś czas temu skończyłam to jednak nadal mam słabość to artykułów szkolnych. Sama skusiłam się na biedronkowy kołozeszyt w kwiaty :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze lubiłam oglądać rzeczy szkolne w supermarketach :D Kołozeszytów akurat nie lubię ;)

      Usuń
  22. Uwielbiam czytać takie posty!
    Zeszyty z Biedronki kiedyś mi się podobały, teraz uważam, że każdy wzór jest nudny, więc w tym roku postawiłam na zwykłe zeszyty z Oxforda.
    Czekam na więcej !
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)