10 rzeczy, które UWIELBIAM ! + jesienne inspiracje


Hejka kochani!
Witam Was z tą brzydką niedzielę. Nie wiem jakim cudem mój weekend skończył się tak szybko i jutro znowu idę do szkoły. Przez tą pogodę chyba już teraz rozwieszę lampki w pokoju, ale i tak muszę jeszcze jedne dokupić. Dzisiaj przedstawię Wam listę 10 rzeczy, które uwielbiam. Dodałam także trochę jesiennych inspiracji, do których -szczerze mówiąc- nie jestem zbyt przekonana, bo twierdzę, że posty z inspiracjami trochę nie mają sensu. Nie wiem, dajcie znać, czy dodawać co jakiś czas inspiracje, a teraz zapraszam na posta :)


1. Świąteczny klimat
Nie wiem jakim cudem, ale w Aldi są już pluszowe mikołaje, ale w sumie to lubię, hah. Kocham pierniki, świąteczne ciasta i pierogi, nie zapominając o cudnych ozdobach i lampkach.

2. Kupowanie prezentów
Kiedyś już chyba o tym pisałam, ale nie mogło zabraknąć tu tego punktu! Ogólnie to lubię chodzenie po sklepach :)

3. Piątki
Jeśli chodzi o szkołę, to tylko piątki robię sobie całkowite wolne.Takie typowe weekendowe dni czyli sobota i niedziela, muszę poświęcić szkole, chociaż zależy to od tego ile rzeczy mam do zrobienia na dany tydzień :)


4. Blogosfera
Tego punktu również nie mogło tu zabraknąć, bo pisanie tego bloga jest już częścią mojego życia :)

5. Spanie po szkole
W takie ponure dni jak teraz, po szkole na nic nie mam ochoty, tylko zrobić sobie drzemkę ;D Myślę, że nie jestem sama!

6. Ciepłe, letnie wieczory
Tego teraz na pewno brakuje, ale uwielbiam wakacyjne, ciepłe wieczory, kiedy słońce zachodzi o 21.

7. Odwiedzanie pokoi Escape room
Jeśli nie wiecie co to, to szybko wytłumaczę. Są to pokoje, rozmieszczone na całej Polsce, w których rozwiązuje się różne zagadki, a celem jest wydostanie się z pokoju. Niektóre są bardzo mroczne, a przez co jak dla mnie strasznie ciekawe! Byłam w: Tajemnica złotego pociągu, Opuszczony teatr lalek i Więzienie. Na pewno z rodzicami i siostrą planujemy więcej :)


8. Ładnie ułożone włosy
Mogę nie mieć nic na twarzy, być ubrana w worek na śmieci, ale najgorsze jest kiedy moje włosy źle się ułożą :P

9. Zielone szkoły
No bo kto nie lubi kilkudniowych wycieczek szkolnych?

10. Mrożona kawa
Najlepiej ta z Biedronki lub Aldi. Kocham ! Moja ulubiona to latte.

 szkoda, że Nasza jesień nie wygląda tak jak na zdjęciach :D

Któreś z punktów pasują do Was?
 Pozdrawiam wszystkich, Ola :)

Udostępnij ten post

45 komentarzy :

  1. Ja nie znoszę spania po szkole. Nigdy tego nie robię. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie bardzo lubię :D Praktycznie zawsze po szkole chce mi się spać :D

      Usuń
  2. Też uwielbiam mrożoną kawę :D Ja bardzo właśnie lubię posty z inspiracjami

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh taka pyszna, ale i nie zdrowa, patrzyłaś może kiedyś na skład :D ?!
      W takim razie, myślę, że inspiracje czasem będą się pojawiać!

      Usuń
  3. U mnie spanie w szkole, było tylko w 6 klasie, w gimnazjum nie ma tego zwyczaju.
    Świetne inspirację ♥
    NOWY POST ! ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie W szkole tylko PO szkole :D Na lekcjach staram się uważać, w końcu to ostatnia klasa i trzeba się przyłożyć :) Dzięki, fajnie, że ci się spodobały!

      Usuń
  4. Ja akurat nie lubię spać po szkole z tego względu, że potem nic nie zdążam ogarnąć i mam problem z zaśnięciem :)
    O ale pokoje escape room są rzeczywiście bardzo fajne :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mogłabym przespać cały taki ponury dzień :D Ja staram się robić do szkoły wszystkie rzeczy na bieżąco, więc ze wszystkiego raczej się wyrabiam. Pokoje escape room są świetne! Na pewno jeszcze nie jeden przede mną, a za rok kiedy będę miała 16 lat, zdecydowanie chcę wybrać się do ''Prosektorium'' <3

      Usuń
  5. Planuję się właśnie wybrać do escape room! Wszyscy mówią, że to super zabawa :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie tam pojedź! Gwarantuję świetne wrażenia, dużo osób zachwyca się tą formą rozrywki :)

      Usuń
  6. Ja zazwyczaj robię sobie wolną niedziele :) Tworzę wtedy wpisy na bloga :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja niedziela, dzień przed nowym szkolnym tygodniem, jest zazwyczaj bardzo intensywna, tak jak np. dzisiaj :) Ale na wszystko trzeba znaleźć czas, dlatego uczę się i prowadzę bloga :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne inspiracje :) Jak nadchodzi jesień nie mogę się doczekać świąt, tego magicznego klimatu zobaczenia rodziny, której nie widziałam przez cały rok. Ja za bardzo nie mam czasu pospać po szkole za dużo lekcji,nauki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja również wraz z rozpoczęciem się jesieni, a właściwie to już nawet szkoły, nie mogę doczekać się świąt! To świetny czas :) Ja kończąc przeważnie o 14.25, będąc w domu 0 15, mam czas na trochę pospania, ale nie śpię codziennie ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam niektóre rzeczy opisane przez Ciebie :D Wspaniale inspiracje :) Jesień nie jest taka zła :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć :D Dziękuję bardzo! Jesień byłaby fajna...
      ...ale gdyby wyglądała jak na zdjęciach!

      Usuń
  9. Kto nie lubi świątecznego klimatu? Chodzenie na zakupy to również coś, co uwielbiam. Niekoniecznie muszę coś kupić, już samo oglądanie pięknych rzeczy sprawia mi przyjemność. Piątek, piąteczek, piątunio! <3 Prowadzenie bloga to czysta przyjemność. Co do spania, to czasem ciężko się nie położyć w ciągu dnia, oczy same się zamykają. :D Piękne inspiracje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, znajdzie się kilka osób, które właśnie świąt nie lubią :) Tak samo mam właśnie z chodzeniem po sklepach, nie zawsze muszę coś kupić, samo oglądanie jest też fajne :) uff właśnie zabiłam komara na ścianie podczas pisania tego komentarza, haha :D Dziękuję!

      Usuń
    2. W sumie masz rację. Za świętami nie przepadają na przykład kobiety, które mają zorganizowanie Wigilii tylko na swojej głowie. Hmm. dzięki za info o komarze. :D He, he. :D

      Usuń
    3. Ja jeszcze nic na święta nie organizuję, może coś na wigilię klasową, więc jeszcze nie narzekam :D Info o komarze bardzo ważne haha

      Usuń
  10. Świąteczny klimat, mrożona kawa <3
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O taj, też uwielbiam ciepłe, letnie wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię chodzenia po sklepach, ale bardzo lubię prezenty - dawać i otrzymywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chodzenie po sklepach bardzo lubię, nawet nie muszę nic kupić :)

      Usuń
  13. Uwielbiam jesienne zdjecia i inspiracje ale samej jesieni juz nienawidzę :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia w tej porze mogą wyjść naprawdę piękne, o ile pogoda na to pozwoli, bo wiadomo, jak w jesień i zimę jest ze światłem... ehh :D

      Usuń
  14. Super blog! Kupowanie prezentów i świąteczny klimat to coś co kocham i nigdy mi się nie znudzi <3
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo mi miło :) ! Duuużo osób lubi te wszystkie rzeczy i czynności związane ze świętami <3

      Usuń
  15. Prawie wszystkie punkty pasują do mnie. A piątki wręcz ubóstwiam, kocham i jestem wdzięczna za ten dzień tygodnia <3
    Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie że tyle Nas łączy heh :D Piątki najlepsze! I wcale nie są to jak dla mnie soboty, które tak dużo osób uwielbia... :D

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi również brakuje letnich wieczorów i Słońca 🌞 Za to w jesienne wieczory najbardziej lubię dobrą książkę i ciepły koc ☺
    https://traveling-with-tori.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie tylko nam :D Lato najlepsze :) Oj to z kocem to ja też, ale z książką niestety już nie koniecznie :D

      Usuń
  18. Świetny post! :)
    Święta oraz kupowanie na nie prezentów to jest coś co nigdy mi się nie znudzi!

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo!
      Ja również uwielbiam wszystkie czynności związane ze świętami !

      Usuń
  19. Ciepłe letnie wieczory, mrożona kawa i spanie ( w moim przypadku po pracy), lubię się czasami zdrzemnąć :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzemki są super, zwłaszcza w takie ponure dni, hah :D

      Usuń
  20. Super post, wszystko oprócz kawy się zgadza, bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie że tyle rzeczy nam się pokrywa :)

      Usuń
  21. Muszę spróbować w końcu escape room! <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. W escape roomie byłam raz czy dwa razy- super zabawa! Letnie wieczory, podróże, sweterki, piątki czy dni, w których mam dużo czasu dla siebie, to na pewno takie drobne rzeczy, które dobrze mi się kojarzą :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tych pokoi to zdecydowanie się zgadzam, uwielbiam je :) !

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)