FALL WEATHER


Hejka kochani!
Dzisiaj post z angielskim tytułem.. nie pytajcie dlaczego, po angielsku wszystko brzmi lepiej :D ! A, no i znowu ten moment kiedy nie wiesz co napisać na początku. No to na pewno jest mi źle z tym, że posty pojawiają się tak późno, ale wcześniej po prostu się nie wyrabiam ze względu na to, że lekcje kończę przeważnie o 15? Nie ważne. Zdjęcia, które zaraz zobaczycie, robione były wczoraj przed szkolną dyskoteką, następnym razem będzie ich więcej, obiecuuuję :D









Czujecie już jesień?

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzeczka, ale niestety już nie na tą porę roku :/. Ja umarzam w bluzie, a co dopiero takiej bluzce :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym teraz tak nie wyszła, ale to było tak wyjątkowo na dyskotekę ;D

      Usuń
  3. Przepiękny masz uśmiech! :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zwyklaczek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie wyglądasz :) Masz cudny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczny uśmiech :)
    Ja zdecydowanie czuję już jesień, ale niezbyt taką, na jaką liczyłam.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to wiedzieć!
      Nooo, ja z jesienią mam tak samo :((

      Usuń
  7. Ale masz przepiękną figurę!
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja chociaż ja osobiście nie lubię takich krótkich koszulek. No ale ja nigdy takich nie lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko noszę crop topy, więc mam ich tylko 2 ;)

      Usuń
  10. Hahah ja to czuję jesień od samego początku września :)
    Ładnie wyglądałaś :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie to już nawet w końcówce sierpnia, ehh :D Dzięki!

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)