FILM ''TO'' | Recenzja


Hejka kochani!
Dzisiaj pierwsza filmowa recenzja na moim blogu, oczywiście postaram napisać się ją jak najlepiej, a wy napiszcie mi, czy chcielibyście ich więcej! Byłam wczoraj w kinie na nie dawno wypuszczonym thrillerze (od 8 września), ''TO''. Zaciekawił mnie zwiastun, z resztą pewnie nie tylko mnie. Pisząc tą recenzję, nie czytałam innych na temat tego filmu.


Akcja filmu ma początek w 1988 roku. Chłopiec idzie z papierową łódką w ulewę, by popłynęła strumieniem na zalanej wodą ulicy. ''TO'' porywa go i zostaje on uznany za zaginionego, jak się okazuje, typowo jak na to miasto.
 Film ma wiele nie powiązanych ze sobą wątków, co wprowadza chaos. Jak dla mnie jedynym celem tego filmu było przestraszenie widza, ale tak naprawdę to każdy może zrobić to odpowiednią muzyką i scenerią. Te całe clowny były dla mnie bardzo przerysowane i zdecydowanie pojawiały się zbyt często. Większość scen i sytuacji była do przewidzenia, zdecydowanie nic nie wyróżnia tego filmu. Tak, chyba uwzględniłam wszystko, co chciałam tu zawrzeć. Z zakończenia filmu wynika, że ma wyjść druga część. Podejrzewam, że dzieci (główni bohaterzy) wydorośleją i ''TO'' powróci, jednak na pewno się na to nie wybiorę.

Moja ocena: 2/5

Dzisiaj mam w planach obejrzenie 1 części ''Obecności'' :) Pewnie nie będę mogła zasnąć w nocy, bo u mnie z thrillerami i horrorami jest tak, że chcę je obejrzeć, a później całą noc śpię z otwartymi oczami, hah :D Czy tylko ja tak mam?



Oglądaliście ten film?
Lubicie horrory i thrillery ? Polecacie coś?
Chcecie więcej takich postów?


Śledźcie mnie na IG :) - klik, klik

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Bardzo dobra recenzja, cieszę się, że ją napisałaś, bo miałam dylemat co do wyjścia na ten horror. Oglądałam Ostatnio ,,Anabelle 2'' i też tego nie polecam, sceny tak jak w ,,To'' były do przewidzenia i nie było prawie w ogóle akcji z zaskoczenia. Co do obecności, nie będę thirellować, ale polecam :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że ci pomogłam:) jednak to nie jest horror, jest zaliczany do thrillerów ;) o Anabelle 2 sporo słyszałam, oczywiście zwiastun obejrzałam, i wydał mi się ciekawy, ale chyba na niego się nie wybiorę. Obecność właśnie w tym momencie skończyłam oglądać i bardzo mi się spodobało.

      Usuń
  2. Szkoda, że kompletnie nie moja tematyka. :c
    pozdrawiam -> mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli wynika z tego, że film słaby. Ja rzadko chodzę do kina, więc najczęściej czekam na premierę w internecie. A co do horrorów, to ich nie lubię zbytnio, ale thrillery bardzo mnie do siebie ciagną :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słabiutki:/ również rzadko chodzę do kina i najczęściej korzystam z cda ;) ja też wolę thrillery ;)

      Usuń
  4. Byłam ostatnio w kinie na "Mamuśki mają wychodne" i akurat puszczali zwiastun filmu "To". Nie przypadł mi do gustu, widzę, że Ty po obejrzeniu też nie oceniłaś go wysoko. Nie moje klimaty. Pewnie, kontynuuj takie posty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ja z kolei kiedy byłam na "To" widziałam zwiastun "Mamuśki mają wychodne" :) czy byłaś w Wałbrzyskiej galerii "Victoria" w kinie ?

      Usuń
    2. Ale się złożyło .:D Nie, byłam u siebie w lokalnym kinie. :)

      Usuń
    3. U mnie też kiedyś było ;)

      Usuń
  5. to chyba jedyny horror który mnie zaciekawił i decyduje się go obejrzeć :D ogólnie nie lubię horrorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to obejrzyj i daj znać co ty o nim myślisz bo jak dla mnie strasznie słaby ;)

      Usuń
  6. Horrory i thrillery uwielbiam. Takie klimaty to moje ulubione :) Obecność widziałam, podobał mi się, ale sądziłam, że będzie mocniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem właśnie bo obejrzeniu Obecności, mi się spodobał :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię thrillery.
    Po horrorach też nie czuję się pewnie hah
    W sumie opis tego filmu jest intrygujący, szkoda, że film wreszcie nie spełnił twoich oczekiwań :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to dobrze że nie jestem z tym sama hah <3 :D Taa, też myślałam, że ten film będzie strzałem w dziesiątkę, a jednak. :)

      Usuń
  8. Horrory nie robią już na mnie takiego wrażenia jak kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię je oglądać, a później żałuję, bo nie mogę zasnąć haha

      Usuń
  9. Nie moge ogladac takich filmów bo bym krzyczała w knie " nie idz tam nie idź " heheheh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach iść na ten film z koleżankami :D Ogólnie film to tylko 50 % książki, może się skusisz? :D Pisz takie posty dalej, będzie to jedna z moich nowych ulubionych serii na blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eheh książki.. :D Wiem że jest też starsza część tego filmu, o dokładnie tym samym tytule. Do kina wybieram się naprawdę rzadko, ale chyba będę kontynuować :) ! Również pozdrawiam !

      Usuń
  11. Słyszałam o tym filmie, ale nie zamierzam się na niego wybrać, ponieważ straaaasznie nie lubię horrorów.
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię oglądać, ale potem się boję, takie typowe haha

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)