JESIEŃ w ekranie telefonu


Hejka kochani!
Dzisiaj pierwszy jesienny post pomimo, że wg kalendarza zaczyna się za 2 tygodnie. Nie wiem jaka pogoda jest u Was, ale wczoraj u mnie, dość ciepło, można wyjść z domu bez kurtki, a dzisiaj totalne przeciwieństwo - wiatr, kropi deszcz i zachmurzenie. Ja czuję już jesień, dlatego dziś ten post! (i od razu mówię, że nie przepadam za tą porą roku)
Jak tam pierwsze dni szkoły? Bo u mnie od początku pracowicie i mam już nawet zapowiedziany sprawdzian, juhu! W poniedziałek, wtorek i środę mam 8 lekcji, w czwartek 6, a w piątek 7. Dość dużo tych lekcji, i tylko raz na 9 :D Ok, koniec tego narzekania, teraz byle do świąt :) Uwielbiam je :)


 

 







Ustawicie sobie którąś z tych tapet?
Jak początek szkoły?

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. Ojeju jakie piękne <3! Uwielbiam jesień ze względu na ten klimat ale szczerze wolę lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wolę lato, jednak uwielbiam kolorystykę na jesiennych zdjęciach :) szkoda że często nie jest tak w rzeczywistości :(

      Usuń
  2. Cudne te tapety <3 Ale niedawno sobie właśnie zmieniłam i jestem zauroczona małym kotkiem, który na mnie zerka przy każdym odblokowaniu telefonu :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie lubię mieć zwierząt na tapetach :D dziękuję !

      Usuń
  3. Piękne inspiracje i dlatego uważam, że jesień również ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zazwyczaj jest deszczowo i ponuro, a nie taka jak na zdjęciach złocista jesień :(

      Usuń
  4. Piękne tapety wybrałaś na pewno jakąś sobie ustawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te tapety :)
    Mam tyle samo lekcji w tygodniu, co ty, więc nie jesteś jedna :D
    Ja z jednej strony lubię jesień ze względu na te kolory i ostatnie promienie słońca, a z drugiej nie, ponieważ przychodzi już zimno, a ja mam najczęściej słaby humor :/

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochodzą głównie z pinteresta :)
      To samo myślę na temat jesieni ! Ta ponura pogoda jest taka przygnębiająca !

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie jesienne klimaty :) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach tak, ale niestety dawno nie miałam takiej złocistej jesieni.

      Usuń
  7. Śliczne te tapety, lecz zdecydowanie bardziej wolę jesień właśnie na zdjęciach, u mnie ostatnio strasznie zimno. Co do szkoły jest okej, tylko ciągle straszą egzaminami!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowanie na zdjęciach ! Jak ja nie lubię ubierać kurki :D Ja też w tym roku mam egzaminy, zobaczymy jak mi pójdzie !

      Usuń
  8. Prawda. pogoda juz nie zachwyca ..
    Bardzo klimatyczne zdjęcia :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te twoje posty z tapetami. Zawsze na moim telefonie gości jakaś z nich więc teraz na pewno tak będzie!
    Pogoda u mnie dzisiaj jest dość ładna, ale wczoraj była straszna.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Lubię tworzyć te posty i fajnie że je lubisz!
      U mnie w tym momencie piękna słoneczna pogoda <3

      Usuń
  10. Nie przepadam za tego typu posty wole DIY ale nawet fajne te tapety które wybrałaś.Czekam na post DIY ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie Aniu że niektóre tapety ci się podobają :D Może zrobię DIY, bo mam teraz te pisaki od Ciebie ;) :D

      Usuń
  11. Dzięki tym zdjęciom przypomniałaś mi, że jesień to jednak moja ulubiona pora roku. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja zdecydowanie nie, pomimo, że mam w niej urodziny :o Lato, to jest to :D !

      Usuń
  12. Jejku piękne tapety, jesień już niedługo, więc tapety idealne :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie klimat jesienny :) Ale u mnie dzisiaj mega letnia pogoda, a pewnie jutro będzie znowu pochmurno i tak cały czas :D

      Usuń
  13. Tapety piękne jak i ta pora roku :)
    Mimo, że jesień jest bardzo malownicza również jej nie lubię.
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jesień to: wiatr, deszcz, szkoła i wracanie do domu o 16 :D No właśnie ja dawno nie miałam malowniczej jesieni :(

      Usuń
  14. Uwielbiam taki klimat!
    Śliczne są te tapety :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapety jak i jesienne zdjęcia również lubię :) Dzięki!

      Usuń
  15. Piękne tapety. U mnie dzisiaj powróciła letnia pogoda! :) Mam nadzieję, że zostanie na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)