Miesiąc w zdjęciach - Wrzesień MIX


Hejka kochani!
Znowu mamy koniec miesiąca, więc przychodzę do Was z kolejnym mixem miesiąca. Mi minął on normalnie, i zdecydowanie nie należał do luźnych, chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego. Nie mam tak naprawdę nic zaplanowane jeśli chodzi o posty na październik, więc muszę wziąć się do roboty :D Zapraszam na dzisiejsze zdjęcia ;)


 liścieee

 jak wiecie, robię dużo zdjęć nieba :D

 koktajl malinowy <3

 poranny spacerek

 sztuczne ale i tak piękne

 i kolejny zachód słońca

 kawka

 nieeebo

herbatka
 tęęęcza

 ciepło

 jesiennie

 haha tak bardzo tumblr

 ojoj uwielbiam <3

 rano tak pięknie

 #przypadkowe zdjęcie

 nie lubię ale fajnie wygląda

 zimne poranki

aaa jaka fajna pajęczynka

WRZESIEŃ W LICZBACH

Łączna ilość wyświetleń: 10 012
Dzień z największą ilością wyświetleń: 1 wrzesień
Najpopularniejszy post: BTS: Porządki
Łączna liczba komentarzy: 346

A jak Wam minął ten miesiąc?

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Gratuluję Ci świetnych statystyk! :) Muszę Ci powiedzieć, że tym razem wszystkie zdjęcia bardzo mi się spodobały, a do moich faworytów należą ananas, jesienny liść, pajęczyna i sztuczne kwiaty. Myślałam, że wrzesień będzie leniwy i nudny, ale myliłam się (na szczęście). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć w innych miesiącach były większe. Wiadomo, że podczas szkoły moja aktywność niestety jest trochę mniejsza :) A poprzednio nie wszystkie ci się podobały? Napisz jakie :))

      Usuń
  2. Krople deszczu na szybie spodobały mi się najbardziej ze wszystkich zdjęć :), chociaż pozostałe też są niczego sobie. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też bardzo lubię to zdjęcie, taki mroźny piękny poranek :) Dziękuję!

      Usuń
  3. Zdjęcia przyrody najpiękniejsze! Też mam lekką obsesję, jeśli chodzi o robienie fotek nieba :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Baaardzo często fotografuję zachody słońca, niebo, deszcz, hehe :D

      Usuń
  4. Ale cudowne zdjęcia, nie wiem czemu, ale wywołują u mnie spokój! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ! Dla mnie wygrywa pajęczyna i ananas :D
    http://by-tala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pajęczyna była taka fajna, musiałam zrobić jej zdjęcie, hah :D

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia :) Najgorsze w jesienni są zimne poranki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zgadzam się co do tych poranków, że jest zimno, ale jak dla mnie jest to przyjemne :)

      Usuń
  7. Wow, gratuluję takich statystyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia z tęczą i z deszczem ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia uchwyciłaś, ta tęcza, pajęczyna super :)
    Miło się patrzy na kawę i kubek herbaty w sweterku :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fajnie że kilka zdjęć wpadło ci w oko :) haha to nie jest sweterek... :D

      Usuń
  11. Jesień, jesień!
    Piękne te zdjęcia. Najbardziej mi się podobają zachody słońca i pajęczynka :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moi faworyci to krople deszczu na oknie i właśnie pajęczynka :) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  12. Jejku cudne zdjęcia,
    Jesień jest piękna.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja zbytnio nie przepadam za jesienią, ale cudne są złociste liście :)

      Usuń
  13. super zdjęcia szczególnie ten z kubkiem <3!
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podoba mi sie zachod slonca
    CUUDOOO !!!

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)