MOJE TOP 3 KOSMETYKÓW!


Hejka kochani!
Dzisiaj zapraszam Was na moją listę top 3 kosmetyków, które polecam. Tak szczerze mówiąc to nie wiem co napisać jeszcze w tym wstępie, mogę powiedzieć, że godzinę temu wróciłam ze szkoły i jak zwykle czeka mnie duuużo roboty ;)


Zacznę od czegoś do włosów - odżywki w sprayu GLISS KUR. Bardzo szybko się ją aplikuje, nadaje włosom ładny zapach oraz jest bardzo wydajna. Jak widzicie, mam jej już końcówkę, ale używam ją od.. roku :) 




 Kolejnie mam coś do twarzy, czyli korektor rozświetlający pod oczy z Bell hypoallergenic. Pierwszy kupiłam rok temu, a teraz zaczęłam już trzecie opakowanie :) Przyjemnie się go nakłada, zdecydowanie świetnie radzi sobie z zakryciem cieni pod oczami. Po jakimś czasie troszkę ciemnieje na twarzy, ale to akurat lubię.




Ostatni kosmetyk z mojej top 3, to coś do ust, a mianowicie zestaw K'lips (konturówka + pomadka) Myślę, że widzieliście ją już nie raz. Była bardzo polecana, dlatego i ja ją kupiłam (post - klik) Na początku miał się pojawić osobny post, jednak ostatecznie wspomnę o niej tutaj. Konturówka - miękka i bardzo łatwo obrysowuje się nią usta. Pomadka równie świetna, szybko zastyga i jest naprawdę trwała! Chcę kupić sobie jeszcze jakiś odcień :)




Jacy są Wasi ulubieńcy :) ?
Używacie coś z mojej listy?

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Uwielbiam tą odzywkę :) Ten zestaw z K lips jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę odżywkę posiadam także w pomarańczowym kolorze :) pięknie pachną! K lips wypuściło ostatnio 2 nowe odcienie, jeszcze nie patrzyłam czy są w moim Rossmanie ;)

      Usuń
  2. Nic jeszcze nie miałam z twoich propozycji- chyba niestety <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuj, może coś z tej listy stanie się i twoim ulubieńcem !

      Usuń
  3. Uwielbiam tą odżywkę do włosów :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej odżywki nie wypróbowałam, ale teraz używam pomarańczowej :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam właśnie drugą pomarańczową:) jak ci się sprawdza ?

      Usuń
    2. Chyba za krótko używam żeby stwierdzić.

      Usuń
    3. To w takim razie daj znać po kilku miesiącach :)

      Usuń
  5. Właśnie zastanawiałam się czy nie kupić sobie tego zestawu w takim kolorze do szkoły ;), ale chyba jeszcze poczekam, bo jakieś nowości mają teraz wejść.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tej pomadce bardzo rzadko chodzę do szkoły, jest dość mocna jak widać na zdjęciu :) podobno nowe kolory (2) weszły już do Rossmana:)

      Usuń
  6. Wow, długo już używasz odżywki z Gliss Kur, widać, że jest naprawdę bardzo wydajna. :) Konturówka i pomadka pięknie prezentują się na ustach. Kolor mi się podoba. <3 Nie używam nic z Twojej listy. O swoim ulubieńcu napisałam ostatnio na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydajna i to bardzo jak widać :D kolor pomadki i konturówki również bardzo mi się podoba, jednak jest dość mocny, wiec rzadko maluję się nią do szkoły. Widziałam twojego ulubieńca, czytam wszystko oprócz książek, tylko czasem komentarz piszę potem ;)

      Usuń
    2. Racja, do szkoły to kolor nie za bardzo się nadaje, ale na jakieś wyjścia z koleżankami jak najbardziej. :) Miło mi, że czytasz wszystko oprócz książek (wiem czemu :D). Rozumiem, sama często jak mam chwilę to przeglądam posty, a komentarz dodaję później. To w sumie zależy ile mam czasu. :)

      Usuń
  7. Ta odżywka mnie zainteresowała, ciekawe produkty. Pomadka z konturówką cudnie wyglądają
    na ustach
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie ją wypróbuj, dostępna jest chyba wszędzie ! Uwielbiam kolor tej pomadki :)

      Usuń
  8. Odżywki do włosów zawsze stoją u mnie na półce w łazience. Bez nich moje włosy szybko stają się suche.

    Zapraszam na nowy post, a w nim 100 faktów o mnie! :-)
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka do włosów to także mój must have :) prooosze bez reklamy dłuższej od treści komentarza...

      Usuń
  9. Miałam tą odżywkę i faktycznie zapach ma piękny, ale na moje włosy nie jest odpowiednia. Ja potrzebuję mega nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi sprawdza się super, moje włosy są już w dobrym stanie więc spokojnie mogę ją używać :)

      Usuń
  10. Ja używałam szamponu z Gliss Kur, który również się sprawdził. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię odżywki z Gliss Kur, ale to, że starcza ci na ponad rok, to mnie zszokowało. Ja mam już trzecią butelkę, a pierwszą kupiłam jakoś na początku tego roku, hah. To zależy jak sie często używa i ile psika.
    A co do Klips, to też uważam, że jest świetna! Ja mam odcień Sweety

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jest bardzo wydajna, a naprawdę sporo się nią pryskam :) nie wiem jak ty swoje tak szybko zużyłaś, naprawdę :D k lips to najlepsza pomadka! Jednak ten kolor sweety zdecydowanie nie pasuje do mnie :)

      Usuń
  12. Ciągle się słyszy o tych pomadkach, muszę kiedyś ją wypróbować :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wypróbuj, ja ją kupiłam właśnie dlatego że tak dużo osób je polecało :)

      Usuń
  13. Niczego nie używałam, ale zamierzam kupić parę klips na promocjach:D
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)