PORZĄDKI BIURKO I SZAFA | #4BACKTOSCHOOL2017


Hejka kochani!
Witam Was w ten deszczowy poranek oraz w pierwszym poście we wrześniu. Dobrze, że przynajmniej rozpoczęcie jest 4 :D Myślę, że w weekend się tu raczej nic nie pojawi, pewnie już 4. Nie wiem jak wy, ale ja zawsze robię porządki przed i po wakacjach oraz po feriach. Niestety nie umiem utrzymać stałego porządku więc u mnie jest to nie zbędne ;) Dlatego dzisiaj w ramach serii bts postanowiłam pokazać Wam efekty mojego sprzątania :) PS. To setny post w tym roku :P !


Jeśli chodzi o biurko, to pozbyłam się z niego zbędnych rzeczy, które nagromadziły się przez wakacje. Pisaki, długopisy, lampka, pudełko z pierdołami oraz niezbędny komputer :)






Moja szafa, to zdecydowanie miejsce, gdzie robię największy bałagan, dlatego często muszę tam sprzątać :D A wiadomo, że w czasie szkoły nie będzie czasu na wywalenie wszystkiego aby znaleźć konkretne ubranie, hah.
Na wieszaki dałam cieplejsze rzeczy, a na półki poszły te bardziej letnie, a także spodnie, krótkie spodenki, rzeczy ''basenowe'' ;)





Robicie porządki przed szkołą?

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. No mi przydałyby się porządki... :P
    Ładnie masz w pokoju :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to radzę wziąć się do roboty hah :D dziękuję fajnie że ci się podoba !

      Usuń
  2. Ja robię jutro porządki z moją szafką, gdzie właśnie trzymam wszystkie zeszyty z zeszłego roku. Muszą ustąpić miejsca nowym podręcznikom przecież :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle mówiłam : Jutro posprzątam szafę, aż w końcu wczoraj się do tego zabrałam :) ja mam już miejsce na nowe podręczniki :D

      Usuń
  3. Ja w wakacje wzięłam za porządki w szufladach i dekorowanie biurka, ale zrobienie porządku w szafie z ubraniami wciąż przede mną :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze najwięcej czasu zabiera właśnie szafa :D

      Usuń
  4. Ja muszę zrobić porządek w szafie, ale zawsze to odwlekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również to odwlekałam, aż w końcu wczoraj się do tego zabrałam :)

      Usuń
  5. Gruntowne porządki pokoju (czytaj: wywal zawartość szafy, komody, biurka na podłogę, wyrzuć wszystko co niepotrzebne i poukładaj od nowa) zrobiłam na początku wakacji. Czuję się lżej na rozpoczęcie roku wiedząc co gdzie mam i znając swoje ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, moje gruntowne sprzątanie właśnie tak wygląda :D najlepszy sposób! Ja robiłam też porządki przed wakacjami, a i tak na ich koniec musiałam zrobić to jeszcze raz :P

      Usuń
  6. Takie porządki układanie będzie mnie czekało za dwa tygodnie - po przeprowadzce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam pilnuje się żeby porządek był cały czas, nie tylko przed szkołą (w sumie i tak w domu jestem na weekendy tylko)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie umiem utrzymać stałego porządku :o a chciałabym... tyle czasu więcej by było :D

      Usuń
  8. Ale masz śliczny kalendarz :D właśnie jutro mam zamiar zrobić sobie porządki w biurku :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Idealny masz porządek :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie nie muszę robić porządków. :D Jeśli dalej będzie tak chłodno, to będę musiała wymienić letnie rzeczy na cieplejsze. Widzę, że za kilka tygodni będziesz miała urodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie masz, że nie musisz nic teraz sprzątać :D ja cały czas muszę coś ogarniać :D Tak, moja piętnastka za 1,5 miesiąca ;)

      Usuń
    2. Sprzątałam w szafkach po tym, jak malowaliśmy pokój, więc na razie mam spokój. :D Będziesz organizowała przyjęcie urodzinowe? :)

      Usuń
    3. Oj przypomniałaś mi niektóre szafki, w których naprawdę jest wszystko i muuuszę posprzątać :D
      Tak, robię urodziny, z resztą jak co roku ;) Ale zapraszam tylko najbliższe koleżanki ;)

      Usuń
    4. To powodzenia w sprzątaniu.:D Takie kameralne przyjęcia są bardzo fajne. :)

      Usuń
    5. oj coś mi się zdaje, że za to sprzątanie to szybko się nie zabiorę, hah :D

      Usuń
  11. Chciałabym mieć taki porządek na biurku, jednak co posprzątam, to znowu leży na nim mnóstwo długopisów, książek i szklanek :D.

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no niestety u mnie to też codzienność :D Dlatego wieczorem staram się wszystko znosić bo wiem że później będzie to leżeć nie wiadomo ile.. :D

      Usuń
  12. Ja na biurku mam pełno niepotrzebnych ,,pierdółek'' karteczki, ramki itp.
    Muszę zabrać się za sprzątanie.
    Mogę się zapytać skąd masz biurko ?
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powodzenia w sprzątaniu! Ja lubię minimum rzeczy jeśli chodzi o biurko :)
      Link do biurka: https://www.twojemeble.pl/produkt/meble-wojcik-5054/angel/biurko-angel-57490,57490

      Usuń
  13. Moje biurko rządzi się własnymi prawami fizyki! Jednego dnia posprzątam, a następnego jest na nim istna wystawa: zeszyt, długopisy, blok, 2 kubki po herbacie, zakładka... Ale ostatnio zaczynam nad nim panować xD Oj tak ja także robię porządki na początku i końcu wakacji :)
    Pozdrawiam cieplutko ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja też mam codziennie inne wystawy na moim biurku :D Dokładnie, tu szklanka, tu papierki po cukierkach itp :D Fajnie że powoli nad tym panujesz bo ja wciąż nie umiem, ale staram się sprzątać wieczorem przed pójściem spać :D Widzę że nie tylko ja tak bałaganię przez wakacje :D Co roku to samo!

      Usuń
  14. Czasami trzeba zrobić takie porządki. Masz fajne biurko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, u mnie jest to niezbędne :D Dziękuję!

      Usuń
  15. Masz cudowne biuro. Porządki zrobiłem już w lipcu, bo miałem remont pokoju XD

    marzycielski-sen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że ci się podoba ! Ja też robiłam wielkie porządki jak się wprowadzałam, wszystko nowe i pięknie poukładane.. obiecałam sobie, że zawsze tak będzie, no ale.. :D

      Usuń
  16. Już w lipcu zrobiłam wielkie porządki, a niedawno przygotowałam biurko do nowego roku szkolnego :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie to wszystko uporządkowałaś :)
    Też nie umiem utrzymać stałego porządku ;p
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że ci się podoba oraz że nie jestem sama z tym bałaganieniem :D

      Usuń
  18. Uuuuuuwielbiam robić porządki!

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)