ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2017 / OUTFIT, WRAŻENIA

Hejka kochani!
Właśnie wróciłam z rozpoczęcia nowego roku szkolnego i od razu zabrałam się za tym post :) Przede mną ostatni rok w gimnazjum i oczywiście czekają mnie testy, a co za tym idzie, mnóstwo pracy. Ale najważniejsze jest, aby zacząć nowy rok z dobrym nastawieniem, dlatego jest tak i u mnie :) !
Rozpoczęcie miałam jak to zazwyczaj bywa na 9:00. Niestety u mnie robi się powoli taka typowo jesienna, ponura pogoda, co widać na zdjęciach, które zrobiłam od razu po przyjściu z rozpoczęcia. Mam teraz trochę pomysłów na posty tutaj, dlatego mam nadzieję, że wkrótce je zrealizuję i pomimo szkoły będę miała na wszystko czas ;)
Zapraszam na zdjęcia :)









Na którą mieliście rozpoczęcie?

Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. Piękna, elegancka stylizacja ;) Szkoda, że u mnie to dzisiaj pogoda nie pozwala wyjść z domu bez kurtki i parasola :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta stylizacja jest taka typowa na różne uroczystości szkolne :D U mnie dziś też dość chłodno, jutro do szkoły to na pewno biorę bluzę!

      Usuń
  2. Ładnie wyglądałas :)
    Ja też miałam na 9 :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądałaś.
    JA rozpoczęcie miałam na 7:45 :'(
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że tak sądzisz :) O jaa no to wcześnie musiałaś wstać!

      Usuń
  4. Piękna koszula :) Ja rozpoczęcie miałam o tej samej godzinie co ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne wykończenie spódnicy i fajne nadruki na koszuli. :) Ja na szczęście szkołę mam już za sobą, a na studia wracam dopiero(a może już, czas pewnie szybko zleci) w październiku. Super, że masz trochę pomysłów, czekam w takim razie, aby je ujrzeć na Twoim blogu. :) To prawda, robi się coraz chłodniej, ale ja wciąż mam nadzieję na chociaż kilka ciepłych dni we wrześniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo szukałam tego typu koszulki i w końcu znalazłam ją w Croppie :) Fajnie że masz teraz najdłuższe wakacje życia, mnie jeszcze długo nie będzie to dotyczyć :D No, mam nadzieję, że na blogu będzie ciekawie!

      Usuń
  6. Prześliczna stylizacja :) Uroczo w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że tak sądzisz :) Outfit mega prosty, typowo na takie uroczystości ;)

      Usuń
  7. Też miałam na 9, i u mnie niestety też pochmurno. :/

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kolejna osoba, która miała na 9 :D No ta pogoda trochę kiepska, choć czasem zaskakuje, np. teraz u mnie przyjemnie chłodno ;)

      Usuń
  8. a miałam rozpoczęcie na godzinę ósmą więc po szóstej już była pobudka :/ Trzeba będzie do tego przywyknąć.
    Kreacja jak najbardziej typowa i przeznaczona na szkolne rozpoczęcia i zakończenia, haha :D

    zofia-adam.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam teraz na ósmą codziennie oprócz poniedziałku :o :D
      Tak, idealnie opisałaś ten outfit :D !

      Usuń
  9. ślicznie wyglądałaś :) Ja również miałam o tej godzinie i zaczynam nową szkołę :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wiem że zaczynasz liceum :D Mnie czeka to za rok :o :D

      Usuń
  10. ja jeszcze mam miesiac wakacji, ale chudzinka z ciebie :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ! Jak dla mnie nie jestem zbyt chuda ;)

      Usuń
  11. Fajnie, że dodałas taki post na czasie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam w klasycznej małej czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz:). Niestety, pogoda ostatnio nie jest przyjazna. Już tęsknie za długimi, ciepłymi dniami.
    Życzę Ci dużo wytrwałość w ostatniej klasie gimnazjum i oczywiście czasu na blogowanie :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też chciałabym powrót do wakacji.. <3 Mam nadzieję, że w roku szkolnym znajdę czas na wszystko ;)

      Usuń
  14. Urocza koszula! Slicznie wygladasz :) ja nie moge sie przestawic i nastawić na szkole.. a czeka mnie ostatni rok szkoly w moim zyciu! Na pewno szybko ten czas zleci. Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 🦄oddajemy obserwacje🦄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie czeka ostatni rok szkolny gimnazjum :D ! Dziękuję, buziaki ;*

      Usuń
  15. Świetna koszula! :)
    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna koszula! Nie byłam na rozpoczęciu, ponieważ byłam na wycieczce w Warszawie, za to dziś był mój pierwszy dzień w szkole, a jutro już kartkówka z matmy ehh.
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawa jest świetna, byłam w niej na razie raz ;) hah ja mam już sprawdzian zapowiedziany :D

      Usuń
  17. Super stylizacja :) Powodzenia w szkole
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)