15 URODZINY | PREZENTY


Hejka kochani!
Kończę dziś 15 lat, dlatego mam dla Was urodzinowy post. Mianowicie pokażę Wam prezenty, które na nie dostałam. Dzięki dziewczyny za super urodziny i dajcie znać w komentarzu jeśli teraz to czytacie! 


Żel do skórek:


Poziomkowy peeling do ust:


EOS o zapachu mięty i wanilii:


Maska oczyszczająca na twarz (chyba sobie ją zaraz zrobię) :


Lakier w pięknym metalicznym kolorze:


Spray do włosów o ślicznym zapachu:


Bomby do kąpieli:


Słodycze:


Poduszka:


Pięęękne kubeczki:



Kocyk:


Lawendowy odświeżacz powietrza (godzinę temu go użyłam i pięknie pachnie w moim pokoju :) ) :


Świeczki:


Lampka/wazon, najładniej wygląda gdy jest ciemno :) :



Byłam jeszcze dzisiaj we Wrocławiu na obiedzie, w IKEI i w escape room ''Pokój babci''.
Życzę wszystkim udanego nowego tygodnia! Piszcie o czym chcielibyście tu poczytać.
Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. Aaa kosmetyki i świeczki wymiatają :) haha
    Chętnie bym je zgarnęła :D
    Wszystkiego najlepszego!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta świeczka "owoce leśne" ma cudny zapach, a druga przepięknie wygląda :)) dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego :)
    Samych wspaniałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ta lampka jest mega!
    Ale dużo prezentów :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde ale tego nadostawałas jaaa :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego Kochana ! ♥♥
    Świetne prezenty, ile rzeczy :O :) - Super :)
    Śliczne są te świeczki. Ten żel do skórek jest super.
    Mam podobny lakier, tylko złoty, jest świetny :)
    Pozdrawiam
    Buziaczki :*
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Julka!
      Szczerze mówiąc to jeszcze nie ogarnęłam jak używa się tego żelu do skórek :) lakier ma świetne krycie !

      Usuń
  6. Wspaniałe prezenty :) Lampko wazon pierwszy raz widzę takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go w sklepie i zastanawiałam się czy jest taki super na jakiego wygląda, teraz wiem że jak najbardziej tak :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne urodzinki dzieki za super zabawe <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się złożyło, 15 października skończyłaś 15 lat. :D Dostałaś naprawdę ładne i przydatne prezenty, sama z chęcią bym takie przygarnęła. :D Kolor lakieru jest świetny, a pięknych kubków nigdy za wiele. Świecąca butelka super prezentuje się w ciemności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda że jeszcze nie 2015 rok :D praktyczne podarunki najlepsze :) mi również bardzo podoba się efekt tego wazonu po zapaleniu w ciemności :) <3

      Usuń
    2. Faktycznie, szkoda, o roku nie pomyślałam, ale było by to genialne! :D Widać, że koleżanki dobrze Cię znają- pojawiło się parę fioletowych akcentów, jak na przykład kocyk. :)

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń :)
    Kosmetyki genialne, uwielbiam Eosy, maseczka jest świetna, polecam !
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!
      Eos dla mnie nic specjalnego, ale wygląda fajnie :) użyłam tą maseczkę wczoraj i fajnie wygładziła mi cerę:)

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego <3! Super prezenty , uwielbiam bomby do kąpieli a te są przeurocze


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Roksana :)) już miałam te bomby do kąpieli i świetnie się sprawdziły - szybko się rozpuszczają, barwią wodę i dają piękny zapach :)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego! A prezenty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta lampkowazon jest cudowna bardzo mi sie podoba, Spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ INSTAGRAM Mój instagram ♡ /klik/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampka najbardziej mi się podoba. Naprawdę ładnie wygląda po ciemku :)
    Ten wedlowski krem jest pyszny. Kupiłem ostatnio i posmakował mi.
    A tak na koniec, to życzę Ci wszystkiego najlepszego oraz spełnienia marzeń ;).

    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)