MÓJ (NIE)CODZIENNY MAKIJAŻ + informacja

Hejka kochani!
Witam Was w niedzielę! Rzadko w tym miesiącu dodaję posty, ale naprawdę nie mam czasu, a ostatnio nawet weny. No, ale mam fajne plany na listopad, więc myślę, że wkrótce będzie ciekawie! Zapraszam na dzisiejszy post, a na końcu - informacja.


Pod oczy i na policzki nakładam korektor i podkład. Z resztą twarzy nie robię nic (nos, broda, czoło)



Teraz (nieumiejętnie) nakładam cienie z paletki z MUR. Wykorzystałam tylko jasne kolory (no może ten trzeci nie jest taki jasny) i zaznaczyłam je gwiazdką.


Brwi delikatnie wypełniam matowym cieniem również z tej paletki.

No, i rzęsy - na początek nakładam odżywkę 5w1. Idealnie sprawdza się ona pod tusz, ale na co dzień nie używam jej.



Jeśli chodzi o tusz to jest to moja nowość - Pump up lovely. Mogliście widzieć ją w haulu. I tak, nie maluję dolnych rzęs :D



Na koniec coś na usta. Tą szminką nie maluję się raczej do szkoły.


Nie chciałoby mi się tak codziennie malować... po co? Szczerze mówiąc, to czułam się jak tapeciara w tym mejkapie, choć był bardzo delikatny.

Założyłam SARAHAH! Jeśli macie do mnie jakieś pytania to możecie zadawać je anonimowo, a zrobię posta, w którym odpowiem na te pytania! - KLIK
A jak wy malujecie się na co dzień?
Udanego tygodnia!
Ola

Udostępnij ten post

29 komentarzy :

  1. Ja używam kremu nawilżającego, kremu pod oczy oraz na ewentualne niedoskonałości (pryszcze) nakładam korektor. Na ustach ląduje pomadka ochronna. :) Masz piękne róże. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Super wygląda nowe jesienne logo Twojego bloga. :)

      Usuń
    2. Ja nie mam żadnego problemu z pryszczami, po prostu nigdy mnie nie wysypuje :D Też podobają mi się te róże, szkoda, że tak szybko zwiędły :(.
      Dzięki! Fajnie że nagłówek ci się podoba, w końcu zebrałam się do tego, by go zrobić :)

      Usuń
    3. Ale szczęściara z Ciebie! Gratuluję idealnej cery. :* Opłacało się zebrać i stworzyć nowy nagłówek, bo fajnie wpisuje się w obecną porę roku. :)

      Usuń
    4. Idealna nie jest, bo mam lekkie zaczerwienia na policzkach, ale i tak jest dobrze w porównaniu z innymi :) Fajnie że nowy nagłówek Ci się podoba!

      Usuń
  2. Bardzo ładny delikatny makijaż, mój do szkoły wygląda podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic specjalnego :)) Ale na co dzień nie nakładam cieni i nie wypełniam brwi.

      Usuń
  3. Makijaż bardzo ładny :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, delikatny makijaż. To jest moim zdaniem najlepsze, bez zbędnej ,,tapety''
    Mój codzienny makijaż składa się z tuszu do rzęs i pomadki z Lovely :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapeta to zdecydowanie coś, czego nienawidzę. Nie wyobrażam sobie nakładać podkładu na całą twarz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Śliczny makijaż - delikatny i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ogóle nie licząc korektora nie maluje się do szkoły zdecydowanie wolę dłużej pospac :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dziwne, ale codziennie wstaję o 6:11 (tak, 11 :D) i ze wszystkim się wyrabiam :)

      Usuń
  7. Oj u mnie kompletnie nie sprawdzał się ten podkład. Najgorszy z jakim pracowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubie mocny i wyrazisty makijaz, ale pewnie do szkoly niektorym sie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz nie cierpię mocnego makijażu, zdecydowanie mnie postarza i wyglądam brzydko.

      Usuń
  9. Ale ładny kolor pomadki :)
    Ja też do szkoły jakoś się nie maluję, czasem jak mnie zawali na twarzy to lubię użyć podkładu, ale raczej używam korektora, pudru, tuszu albo wgl niczego :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szminka :) I dobrze, że nie używasz niczego na twarz!

      Usuń
  10. Śliczne cienie z paletki ;) Ja lubię wyraźniejszy makijaż, hah.
    Ale ta odżywka coś skleja te rzęsy. Ja bym tego nie zniosła.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają, choć chciałabym więcej matowych :) Ja nie lubię być przerysowana, także brwi w twoim typie u mnie nie wchodzą w grę :P Mi ta odżywka odpowiada, choć przeważnie nakładam jedynie sam tusz.

      Usuń
  11. Ja mam swój dzienny, sprawdzony makijaż ale lubie kombinować z cieniami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny delikatny makijaż. Ja nawet na taki nie mam zbytnio czasu :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)