#2 BLOGMAS : ŚWIĄTECZNE INSPIRACJE / makijaże, paznokcie, ozdoby


Hejka kochani!
Chyba dodawanie postów tak późno będzie tu teraz coraz częściej, a nawet przeważająco. Nawet nie miałam w planach nic dzisiaj dodać, nie miałam pomysłu. Ale przeglądając internet, weszłam na pinteresta, gdzie znalazłam ogromną ilość inspirujących mnie pinów. Zobaczcie, co wpadło w moje oko!
Ps. Co do wysyłania kartek - w czwartek byłam na sklepach i kupiłam wszystko co chciałam oprócz właśnie nich. Zwyczajnie o tym zapomniałam. Muszę wybrać się w przyszłym tygodniu!








Co sądzicie o inspiracjach?
Byliście już na ,,Listy do M 3'' ? Ja wybieram się jutro.
Buziaki, Ola :)

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Jej, ile przepięknych inspiracji w świątecznym klimacie. :) Ciężko mi się zdecydować, które zdjęcie najbardziej mi się spodobało. Do moich faworytów należą: paznokcie ze śnieżynkami, pościel/poduszki, szyszka, świecące gwiazdki na oknie. :) Nie oglądałam żadnej części "Listów do M", jakoś mnie nie kusi ta seria. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie ogląda mi się tego typu inspiracje, kiedyś nie przepadałam za takimi postami. Końcem końców wczoraj nie wybrałam się do tego kina hah :D

      Usuń
  2. Uwielbiam zime i świeta ale tylko na zdjęciach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne inspiracje :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczne inspiracje to jedne z moich ulubionych postów ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione to ozdabianie pokoju, haul świąteczny, grwm na wigilię ;)

      Usuń
  5. Ale prześliczne te inspiracje! Zwłaszcza makijaże i paznokcie :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ten makijaż ze śnieżkami mnie zachwycił <3

      Usuń
  6. Ja rowniez inspiruje sie przegladajac Pinterest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już od października nie mogę doczekać się świąt hah. :D
    Super inspiracje, chyba zrobię sobie na święta takie granatowe paznokcie ze śnieżynkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no w sumie ja też i niektórzy się dziwią jak można myśleć o świętach już w listopadzie :D
      Te paznokcie są cudowne! Chociaż ja nie lubię tak ciemnych :)

      Usuń
  8. Świetne inspiracje ;) Makijaże chyba najbardziej mnie zainspirowały :)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie ten niebieski ze śnieżynkami najlepszy :)

      Usuń
  9. Już nie mogę się doczekać świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za cudowne inspiracje!

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam świąteczne inspiracje, zwłaszcza, że już czuję klimat świąt w powietrzu. Na Listy do M3 chyba pójdę z klasą.
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, nawet dzisiaj choinkę postawiłam <3 haha
      Ja w końcu nie wybrałam się wczoraj do kina :(

      Usuń
  12. Amazing photos! Wonderul post daring, so nice,original and interesting! Love it!
    Enjoy in weekend! Follow u!

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham motyw jelenia i szkockiej kratki na swieta :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspirację, ten makijaż świąteczny z lampkami na oku jest przepiękny.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie najlepszy ten ze śnieżynką, sama chciałabym taki :)

      Usuń
  15. Są nieziemskie... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba skusze sie na pakowanie prezentow w szary papier bo wygladaja uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo ja w tym roku chyba na wigilie klasową tak zapakuje :) :*

      Usuń
  17. Ooooo jak ja już chcę święta!

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)