BLOGMAS 2017 - Co i jak będzie w tym roku?


Hejka kochani!
Kolejny raz po szkole, przychodzę do Was z postem pisanym na szybko :) Świąteczne reklamy, rzeczy na półkach sklepowych i chłodna pogoda.. dzisiaj trochę na temat tegorocznej świątecznej serii!


W tym roku, również zdecydowałam się na zrobienie BLOGMASA. W poprzednim bardzo Wam się spodobał, dlatego nie wyobrażam sobie nie zrobić go i na te święta. Podobnie jak w 2016 - chcę zrobić część zadań z listy z grupy na fb: Blogmas 2017!. Swoją drogą, zapraszam serdecznie na tą grupkę, może i Wam się spodoba i sami weźmiecie udział! Niektóre punkty mi nie odpowiadają, więc na pewno nie zrobię wszystkich, dodatkowo nie chcę się ograniczać i także wymyślić coś sama. 

Tegorocznego blogmasa na moim blogu planuję zacząć w okolicach 18-20 listopada, może będzie już to kolejny post? Myślę, że dodam około 10 wpisów. Liczę na to, że będę miała trochę więcej czasu i wszystko ogarnę.

Planuję także zrobić mini konkurs, w którym wylosowałabym 5 osób, którym wyślę świąteczne kartki z życzeniami. Co wy na to? Piszcie co sądzicie, a zrobię!

Autorka tych grafik : Make life perfect

Piszcie co chcecie widzieć w tegorocznym blogmasie u mnie, a ja idę uczyć się historii...
Buziaki, Ola 

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Bardzo lubię blogmasy, dlatego już nie mogę się doczekać tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję szybko zobaczyć ją na innych blogach <3

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tymi kartkami :) Chętnie dołączę do tej grupki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to z kartami dam radę ogarnąć, ale samych kartek jeszcze nie mam. Fajnie że dołączyłaś!

      Usuń
  3. Bardzo lubię blogmasy w twoim wykonaniu :)
    Zaraz zerknę na grupkę.
    Pomysł z mini konkursem super :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo mi miło, mam nadzieję, że w tym roku też będzie fajnie!
      Kartki kupię w ciągu tygodnia, przynajmniej myślę, że będę miała czas :)

      Usuń
  4. Hmmm w sumie to spotkałam sie z tylko jednym takim ...wiec jestem ciekawa :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O super byłoby dostać taką kartkę :)
    Dość szybko zaczynasz blogmasy, ja jeszcze o tym nie myślę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób poparło ten pomysł, dlatego mam wielką chęć to zrealizować, mam w planach kupić kartki w tym tygodniu :)
      Ja lubię świąteczne serie, nawet bardzo!

      Usuń
  6. Ojeju nie mogę się doczekać! W sumie sama mam ochotę zrobić na swoim blogu taką serię ale czuję że mi nie wyjdzie

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, już na dniach pierwszy post :)) Spróbuj, czemu miałoby nie wyjść!

      Usuń
  7. Oglądałam Vlogmasy na YT, ale Blogmasa jeszcze nie widziałam, więc jestem ciekawa co się będzie działo. :) Muszę zerknąć jak wyglądało to u Ciebie w zeszłym roku. Super pomysł z tym konkursem. Uważam, że wysyłanie kartek, które niestety zamiera w dzisiejszych czasach, to super tradycja. Miło otrzymać taką drobną rzecz ze szczerymi życzeniami od kogoś. Można potem wracać wspomnieniami do tej osoby, świąt. Poza tym kartka ładnie ozdabia, np. biurko. :D Powodzenia w nauce historii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tamtym roku dowiedziałam się, że jest coś takiego jak blogmasy, dlatego zdecydowałam się wziąć na udział. Moim zdaniem jest to bardzo fajna seria, dlatego nie wyobrażam sobie nie zrobić jej teraz :) Jeśli chodzi o te kartki, to w tym tygodniu postaram się je zakupić :) Z historii poszło powiedzmy, ok :D

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł z tymi blogmasami, nie wiem czy bym wytrwała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawe! Jednak u mnie na pewno nie będą pojawiały się posty codziennie, zwyczajnie nie będę miała czasu ;)

      Usuń
  9. Do grupy dołączyłam ♥ Iii pomysł z kartkami świetny, też o tym myślałam ;)

    Pozdrawiam :*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to fajnie, powodzenia w wykonywaniu zadań! Kartki też uważam za świetny pomysł, myślę, że u mnie w tym roku to wypali :)

      Usuń
  10. Fajny pomysł na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Blogmasy ;) W ubiegłym roku brałam udział ;) W tym zobaczymy jak będzie z czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. No, dlatego mam nadzieję, że wypali, bo dużo osób jest zainteresowana!

      Usuń
  13. Zawsze irytowało mnie wszystko związane ze świętami już pod koniec października i w listopadzie. Bardzo kocham Boże Narodzenia, ale bez przesady , haha. Więc dość szybko zabierasz się za tego blogmasa. Ja, o ile w ogóle w tym roku będzie ta seria na moim blogu, zacznę w grudniu. Nie widzę potrzeby spieszenia się :)
    Co do konkursu, to bardzo fajny pomysł :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, w październiku to przesada, ale ja w listopadzie zdecydowanie czuję już świąteczny klimat, choć aktualnie jest pogoda jakby zaczynała się wiosna... Kartki chcę kupić na dniach!

      Usuń
  14. Uwielbiam blogmasy i vlogmasy, nie mogę się doczekać tego świątecznego klimatu ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham te serie na yt jak i na blogach <3

      Usuń
  15. Świetny pomysł! Czekam na serię! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam blogmasy, vlogmasy itp. A rok temu twoje bardzo mi się podobały, czekam z niecierpliwością!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)