LAMPKI



Hejka kochani!
Witam Was w listopadzie i w kolejnym dniu po szkole. Dzisiaj mam dla Was nietypową sesję, bo zrobioną w domu. Główny motyw to lampki, które już sobie powiesiłam i uważam, że dają fajny klimat :) Może i są to lampki świąteczne, ale mi jak najbardziej pasują. W końcu - nie tak daleko do świąt :) A skoro już o świętach, to i w tym roku myślę zrobić blogmas. Ale najpierw próbne testy gimnazjalisty, które wypadają mi 22,23,24 listopada. Dodatkowo, w dniach 9-10 jadę na wycieczkę szkolną ;) Zapraszam do oglądania zdjęć !












Jak zaczęliście listopad?
Buziaki, Ola :)

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia, ja w listopadzie też mam próbne testy gimnazjalisty :/
    Świetny cytat, te lampki dodają genialny efekt.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety w tym roku są wcześniej. Z tym ''cytatem'' to przez chyba minutę zastanawiałam się co miałaś na myśli, aż w końcu ogarnęłam, że chodzi Ci o naklejki na ścianie :D Lampki są super!

      Usuń
  2. Powodzenia w próbnych testach gimnazjalnych. Bardzo fajna sesja :) Słodko wyglądasz z pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Riczi akurat nie chciał zbytnio pozować do tej sesji :D

      Usuń
  3. Riczi pozuje jak prawdziwy model. :D Światełka dają piękne, ciepłe światło, miło sobie tak posiedzieć i na nie popatrzeć. U mnie w pokoju wiszą 2 sznurki Cotton Ballsów (małe i duże), moim zdaniem wygląda to świetnie, tak klimatycznie. :) Połączenie fioletu i szarości wygląda super. :) Życzę Ci powodzenia podczas testów gimnazjalnych. :) Zdradzisz dokąd jedziesz na wycieczkę? Pojawi się z niej na blogu jakaś fotorelacja? Ja listopad zaczęłam katarem. :( Na szczęście jutro udało się i mam wolne, więc mam nadzieję, że dam radę się wykurować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Ricziego musiałam przekupić plasterkiem szynki, żeby zrobił ze mną zdjęcie. Cotton ballsy siostra chce mi kupić na święta, więc niedługo zawisną i u mnie :) Jadę na wycieczkę do Myśliborza, niestety tylko na 2 dni. Mixu z niej raczej nie będzie, bo jadę tam 3 lub 4 raz i wątpię, aby było tam coś ciekawego. Ja bardzo rzadko choruję, przez co w 2 klasie miałam 100% obecność :D

      Usuń
  4. Bardzo przyjemny kącik stworzyłaś <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sesja, a piesek jest uroczy :) Powodzenia na testach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że testy pójdą dobrze ;)

      Usuń
  6. Ja lampki mam cały rok haha :D Zawsze dają fajny klimacik.
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja po świętach chyba tym razem też ich nie zdejmę :D To prawda, że dają świetny klimat, zwłaszcza wieczorem. Dzięki!

      Usuń
  7. Uwielbiam takie typowo jesienne zdjęcia... lampki nadają niesamowity klimat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, uważam, że i jesień ma swój klimat i czasem nie jest taka zła :)

      Usuń
  8. Klimatyczne zdjęcia :)
    Ja listopad rozpoczęłam leniwie. W końcu :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mój listopad niestety nie będzie leniwy :( Z resztą jak przyszłe pół roku..

      Usuń
  9. prześliczne zdjęcia
    powodzenia na testach
    pozdrawiam
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne lampki ♥ Ja zawiesiłam swoje na ramce ze zdjęciami :)

    Pozdrawiam :*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampki zawsze i na każdą porę :D ! ooo na ramce to musi też świetnie wyglądać ;)

      Usuń
  11. Ładne zdjęcia, lampki robią fajną atmosferę wieczorem :) Powodzenia na testach i udanej wycieczki!
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie wieczorem prezentują się najlepiej :) Dziękuję bardzo!!

      Usuń
  12. Lovely! Have a great weekend!

    New follower! Follow back? ;)
    >> MARY MARÍA STYLE <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda ten napis na ścianie :)
    U mnie lampki świąteczne wiszą cały rok :D
    Powodzenia na testach próbnych :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ściana była taka pusta, musiało coś na niej w końcu się znaleźć :) Chyba po tych świętach też nie będę ściągać :D Świetnie wyglądają. Dziękuję!

      Usuń
  14. Lampki świetnie pasują! 💕 Do tego ten cytat aww idealnie 💕 A piesek jest po prostu cudowny ❤️ Mój blog💕

    OdpowiedzUsuń
  15. Walczę ze sobą, żeby nie zacząć ozdabiać pokoju na święta! Lampki, świeczki i inne ozdoby rozpoczynają dla mnie święta, a jest dopiero początek listopada :(((
    Śliczne są te zdjęcia!! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu by nie powiesić już lampek, postawić świeczek i ogólnie ozdobić pokój na święta? To świetny czas!
      Dzięki!

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)