#3 BLOGMAS: AKTUALNA PLAYLISTA


Hejka kochani!
Witam Was w kolejnym vlogmasie... pisaliście, że pomysł z kartami jest świetny, także no, kupiłam, dodałam posta a tu pustki! Zapomnieliście, czy jednak nie był to tak dobry pomysł? Piszcie, bo nie wiem o co chodzi. Zawsze mogę przecież dodać jeszcze tego posta, co nie?
A tym czasem dzisiaj pora na uaktualnienie mojej playlisty, czyli utworów, których słucham w ostatnim czasie. Jest tu kilka klasyków jeśli chodzi o muzykę świąteczną, ale też inne. Jak wiecie, nie jestem wielką fanką muzyki, ale jak mi coś wpadnie w ucho, to słucham tego caaały czas :)


Ed Sheeran - Perfect (kooocham)


Wham! - Last christmas


Ed Sheeran - What do I know?


Ariana Grande - Santa tell me

Mariah Carey - All I Want For christmas Is You


Jutro Mikołajki, chcecie zobaczyć co takiego kupiłam siostrze, a co ona mi :) ?
Wspaniałych prezentów!

Zapraszam na SARAHAH i INSTAGRAM
Buziaki, Ola




Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Wszystkie piosenki, które dodałaś kojarzą mi się ze świętami ♥

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam chyba wszystkie :) U mnie także dzisiaj wpadło zestawienie utworów ale tylko świątecznych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenkę "Perfect" uwielbiam już od dłuższego czasu. Najbardziej lubię oglądać ją z filmikiem, w którym pokazane są urywki filmu "Endless Love" ("Miłość bez końca"), właśnie dzięki temu go obejrzałam. :D "Last Christmas" i "All I want..." to klasyki. :) Za piosenką Ariany też przepadam. :) Pewnie, że jestem ciekawa, co kupiłyście sobie nawzajem z siostrą. :) Zastanawiało mnie co się stało z poprzednim postem, bo był, a potem nagle zniknął. :o Być może brak komentarzy wiązał się z tym, że ludzie nie mają codzienne czasu na sprawdzanie nowości na blogach (codzienne obowiązki pochłaniają trochę czasu) lub po prostu najpierw czytają, a komentarz piszą za jakiś czas. Sama najpierw przeczytałam, a komentarza nie zdążyłam już dodać. Wracając do tematu muzyki, to ostatnio ta piosenka mną zawładnęła: Luis Fonsi, Demi Lovato - Échame La Culpa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja perfect polubiłam zanim stało się tak popularne :) No takich klasyków jeśli chodzi o świąteczną muzykę nie mogło zabraknąć :) hah dzisiaj właśnie dodatałam przed chwilą ten post z konkursem :)

      Usuń
  4. Pomysł z kartkami jest świetny :) Większość twojej listy piosenek również słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great selection, so nice and interesting videos, lovely!

    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajj, piosenki Eda są świetne! Też te dwie bardzo lubię :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wham! - Last Christmas. To już odpowiednia pora by odpalić tą piosenkę i poczuć magię zbliżających się świąt. Tej piosenki zdecydowanie nie można pominąć:)
    Piosenka numer jeden jest świetna:)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo! Last christmas to must have :D Perfect oczywiście świetna <3

      Usuń
  8. Och, widzę, że ktoś tu kocha Eda <3 To tak jak ja :D Ja jeszcze świątecznych piosenek nie słucham ;) Nada w głośnikach leci Sheeran, Bruno Mars, Benji Matthews i bracia Kaczmarek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak tak, uwielbiam też ''Galway girl'' :) Ja już świąteczne piosenki od połowy listopada hah :D

      Usuń
  9. Znam te kawałki sa rewelacyjne na świeta!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Słucham zwykle podobnych piosenek i w sumie co roku moja playlista zmienia się minimalnie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to moja też :) Ale mam kilka swoich ulubionych :)

      Usuń
  11. Uwielbiam te świąteczne piosenki <3 Co roku ich słucham :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez Last christmas nie ma świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszej piosenki właśnie słucham ;3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od Mikołajek zapodaję tylko świąteczne piosenki...u nucę pod nosem do znudzenia;)))
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tę piosnkę Eda! Bardzo fajne pomysły na blogmasy :D
    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie, zdecydowanie za dużo Świąt przed Świętami D:

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)