#4 BLOGMAS: WYSYŁAM DO WAS KARTKI


Hejka kochani!
Witam Was w piątek! Tak, w końcu koniec tego tygodnia. Jutro wybieram się do Wrocławia na kolejny escape-room, mam nadzieję, że będzie fajnie :) Jak widzicie po tytule postu, dzisiaj mam dla Was mini konkurs, w którym możecie wygrać ode mnie kartkę. Więcej informacji poniżej :)


Informacje:
-Wysyłam 5 kartek
-Zgłoszenia do 12 grudnia, pod tym postem
-Wyniki podam w ciągu 3 dni od zakończenia zgłoszeń w jakimś poście
-Osoby zostają wybrane przez losowanie

Wymagania:
-Napisz w komentarzu swój e-mail

Każde życzenia będą spersonalizowane :) Zapraszam do wzięcia udziału !





Zgłaszajcie się i  piszcie co u Was :) !


Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. Ładne lampeczki :)
    Biorę udział :)
    karlee936@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział! ♥
    monikarak97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś śliczne kartki. :) Gwiazdki świetnie ozdabiają Twoje okno. :)
    Zgłaszam się do konkursu, bo myślę, że kontynuowanie tradycji z wysyłaniem świątecznych kartek to fajny pomysł. Mój e-mail: windowoffashion@gmail.com
    Lecę się uczyć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mi też się bardzo podobają :) Fajnie że się zgłosiłaś!

      Usuń
  4. Escape-room, zawsze chciałam tam pojechać.
    Śliczne zdjęcia
    Biorę udział.
    julaa.julka@vp.pl
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już 5 raz :) Super forma zabawy :)
      Dziękuję bardzo i fajnie że bierzesz udział!

      Usuń
  5. fajny, pozytywny i bardzo miły pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, to bardzo miłe z Twojej strony.

    Zapraszam na nowy post o ... Muminkach! :-)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. O fajnie by było coś takiego dostać :D
    andra3381@gmail.com :)

    Pozdrawiam
    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że się zgłosiłaś :) pozdrawiam również!

      Usuń
  8. Świetny pomysł! Kartki zawsze sprawiają dużo radości! ♥
    emi45@vp.pl

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym tygodniu wybieram się do escape-room :D Fajne to jest. Już raz byłam :)
    Świetny pomysł z kartkami :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z kartkami:D
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)