#5 BLOGMAS: CO U MNIE I KILKA ZDJĘĆ Z WEEKENDU


Hejka kochani! 
Jak początek tygodnia? Dzisiaj mam jedynie kilka zdjęć. W weekend wybrałam się do Wrocławia do (już 5) escape room ''Fantazja'' - polecam, najfajniejsze było na samym końcu :D Wybieracie się może do tych pokoi?
W tym tygodniu na pewno wybieram się na jakieś zakupy - muszę kupić prezenty na wigilię klasową i urodziny koleżanki. Do tego mnóstwo rzeczy w szkole i aż nic mi się nie chce...



Piszcie co u Was i co jeszcze chcecie zobaczyć w blogmasach! Chętnie poczytam :* !
Do jutra zgłoszenia na wysyłanie KARTEK na święta, zapisujcie się, bo w następnym poście wyniki :)

Miłego tygodnia!
Ola

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Ja chętnie zobaczyłabym jakiś DIY :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czas, kiedy wszystko pięknie świeci ;)
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia :) takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Ten wspaniały klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, te światełka dodają super klimatu

    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetlne dekoracje wyglądają cudownie.:) Ja nie byłam jeszcze w żadnym escape roomie. :D Ostatnio pracowicie u mnie, muszę się uczyć na środę, kończyć różne rzeczy na uczelnię. Chcę już Święta! :) Udanego tygodnia i do następnego posta! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo sądzę na temat różnych światełek <3 Powodzenia w nauce! Dzięki!

      Usuń
  7. Uwielbiam te wszystkie dekoracje świąteczne :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam jeszcze połowę prezentów do kupienia :P. Ładne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam raz z klasą w Escape room- niezła zabawa! :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuć świąteczny klimat u Ciebie <3 Szkoda, że to tak szybko minęło :(

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)