#6 BLOGMAS: DO KOGO WYŚLĘ KARTKI ? Kino i kilka pinów


Hejka kochani!
Na wstępie piszę, że w ogóle nie chce mi się teraz nic pisać, dlatego przepraszam za to jak jest napisany ten post.. nie ukrywam że zdecydowanie nie mam dziś humoru i chęci do robienia czegokolwiek...
Właśnie wróciłam z ,,Listów do M 3'' - swoją drogą bardzo polecam! Jednak dzisiejszy temat postu to głównie wyniki mini konkursu - czyli do kogo wyślę kartki świąteczne. A więc trafią one do:




  1. Just teen thoughts
  2. My Life Is Wonderful
  3. Monika R.
  4. Moda na każdy dzień!
  5. Window of Fashion by Moni
Wysłałam już e-maile z prośbą o adres :)

Nie wiem, czy to zauważyliście, ale bardzo dawno nie było tu sesji - od półtora miesiąca. Wybranie się na jakąś cały czas coś zastępuje, ale mam nadzieję w końcu gdzieś pójść na zdjęcia...

Tu kilka inspiracji z pinteresta, bo nie mam co wstawić ze swoich zdjęć, miłego weekendu życzę wszystkim ... ! :)



Jak się macie?

Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Gratuluję zwyciężczyniom! Inspiracje śliczne :) Ja też zbytnio nie mam teraz humoru i słabo się czuję :/

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to fajnie że nie tylko ja tak mam hah :D

      Usuń
  2. Ooo! ♥ Nie spodziewałam się! Dziękuję ;* Już wysyłam adres :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje dla Zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne inspiracje <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj cały dzień sprzątam :P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Listy do M 3 byłam na premierze i wyszłam zachwycona z kina :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wybrałam się troszkę później :) Super był!

      Usuń
  7. Ostatnio czas gna jak szalony. :D Dzisiaj udało mi się posprzątać na biurku i spotkać się z koleżankami z liceum. Było super! :)
    Gratuluję pozostałym osobom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie :) Takie spotkania muszą być super! Ja jak wiesz chodzę jeszcze do szkoły, więc spotykam się z nimi na co dzień :)

      Usuń
  8. Byłam na filmie ,,Listy do M'' i jak dla mnie to było genialnie :) Ładne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje! Mi ''Listy do M 3'' bardzo się spodobały. Te teksty z tego filmu są najlepsze.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwycięzcom:)
    Na pewno taka kartka wywoła uśmiech na twarzy.
    Pozdrawiam!:)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oglądałam tylko pierwszą część, muszę koniecznie obejrzeć dwie pozostałe! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)