#9 BLOGMAS: 7 POMYSŁÓW NA ZIMOWE WIECZORY


Hejka kochani!
Wczoraj post i dzisiaj post? No jakoś tak wyszło, że spontanicznie wpadają mi pomysły i staram się je na bieżąco realizować, tym bardziej, że do świąt bardzo blisko, a ja chcę dodać jeszcze trochę postów w tej tematyce, więc jak pisałam wcześniej, w tym tygodniu będzie się działo jeszcze sporo. Dzisiaj wstawiam Wam tutaj 7 punktów, moich pomysłów na zimowe, przedświąteczne, zimne wieczory, czyli w sumie takie jak ten. Wiem, że w związku z końcówką 1 semestru, większość z Was jeszcze pracuje nad ocenami (tak, ja też zaliczam się do tej grupy osób), ale powoli jest więcej czasu na zrobienie czegoś dla siebie... :) I tak, dzisiaj znowu trochę pinów.


#1
Kąpiel/domowe spa
W zimie i jesieni szczególnie lubię sobie robić dłuuugie kąpiele z musującymi kulami..


#2
Domowe kino z jedzeniem
...czyli oglądanie/nadrabianie filmów i seriali w towarzystwie przekąsek :)


#3
Zrobienie czegoś nowego
Ja właśnie w jeden z nudnych wieczorów założyłam bloga - były to w moim przypadku święta wielkanocne.

#4
Lodowisko
Ja wybieram się w piątek, i szczerze to bardzo chcę tam pojechać - w tym roku pierwszy raz :) (chcecie kilka zdjęć?)


#5
Kartki DIY
Zdecydowanie jestem za własnoręcznym dekorowaniem kartek np. dla dziadków - jest to zawsze bardzo doceniane :)

#6
Pieczenie
Pierniczki, babeczki, ciastka i ciasta... jutro zabieram się za ciasto marchewkowe na wigilię klasową :)


#7
Koc, skarpety, kapcie,lampki, świeczki i herbata
Czyli bardzo klimatycznie, przy właściwym ułożeniu, można zrobić fajne zdjęcie na Instagrama, haha więc może niedługo ujrzycie takie na moim :D !


W następnym poście na pewno moje zdjęcia :)
Co lubicie robić w takie wieczory jak ten?

Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. W mroźne wieczory lubię siedzieć z gorącą herbatą pod kocem i nadrabiać jakieś rzeczy, na które nie miałam wcześniej czasu :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zbyt dużo wolnego czasu nie mam, ale jak już się trafi to kąpiel, film, lampka wina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkt siódmy stostuję od dłuższego czasu :D W piątek piekłam ciasteczka, wyszły pyszne ;p ;)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :P Ja w zeszły weekend piekłam pierniczki :) Też były pyszne :)

      Usuń
  4. Ja w wieczory zimowe, to uwielbiam robić domowe kino lub spa.
    Zdjęcia z lodowiska chętnie zobaczę.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, świetne spędzanie czasu :D
      Niestety nie pojechałam w końcu na to lodowisko :(

      Usuń
  5. Mniam ciasto marchewkowe kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ból, kiedy nie masz wanny </3
    U mnie ciasteczka już upieczone!

    OdpowiedzUsuń
  7. Domowe spa lubię zrobić sobie. Herbatka obowiązkowo w zimowe wieczory musi być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA i wiele osób :) Herbata pyszka, u mnie czarna :)

      Usuń
  8. Muszę wyciągnąć mojego P. na łyżwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzonka :) Końcem końców nie wybrałam się na te łyżwy dzisiaj :(

      Usuń
  9. Super pomysły. :) Zwłaszcza oglądanie filmów, pieczenie ciast, robienie kartek. :) Ja dzisiaj robiłam pierniczki oraz babeczki... dyniowe. O dziwo są pyszne! <3 Pewnie, że chciałabym zobaczyć zdjęcia z lodowiska. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo się zdziwiłam, że ciasto marchewkowe jest naprawdę dobre :) W końcu niestety nie wybrałam się wczoraj na lodowisko :(

      Usuń
    2. Ciasta marchewkowego nie próbowałam, ale chyba w końcu się na nie skuszę. :D Szkoda, ale teraz będzie trochę wolnego, więc może uda Ci się wybrać. :)

      Usuń
  10. Pomysły są znakomite. Nadrabianie filmów w ten okres to fajna sprawa, wieczory są długie, jest na to czas:). Na lodowisko dopiero mam zamiar się wybrać:)
    Świetny post:)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak sądzisz :)) ! W końcu nie wybrałam się na to lodowisko wczoraj, ale w tej przerwie zamierzam się wybrać. Dziekuje i pozdrawiam!

      Usuń
  11. Ja w zimowe wieczory uwielbiam siedzieć pod kołderką, z kubkiem kakao albo mojej ulubionej herbaty, do tego serial, chłopak obok i wszystko jest na swoim miejscu..
    M A R C E L I A (klik) Zapraszam do siebie :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za kakao tak nie przepadam, wolę już kawę inkę :) Herbata lepsza :D

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)