Miesiąc w zdjęciach | GRUDZIEŃ MIX


Hejka kochani!
Jak tam po świętach? Dzisiaj dodaję na bloga mixa, ale chcę dodać jeszcze coś tutaj przed początkiem nowego roku, piszcie proszę, co chcecie! Podsumowanie roku? Dawajcie wskazówki w komentarzach, na pewno skorzystam. W styczniu chcę zrobić kolejne Q&A, także proszę Was o zadawanie pytań pod tym postem lub na Sarahah - odpowiem na wszystkie :)
Tymczasem zapraszam Was na mixa :)



gdzie jest śnieg?!

 spacerek

 wigiliaaa

 to jest dobre

 na ''Listy do M 3''

 ładne były, ale ze mną paznokcie najwyżej 4 dni :P

 juhu robię sobie zdjęciaaa

 uwielbiam to zdjęcie

 chociaż trochę go było

 miiikołajki

 kto dołącza do #świeczkateam?
 Wróć do mnie śnieeegu

 zdjęcie nieba mój must have

 jak ja to kooocham

 wroclove

 zdjęcie w lustrze zawsze spoko

 fit

 tu już mniej fit :D

 chciała zacząć posta :P 

 spacerek x2

sis

 leżę sobie

czekając na busa

GRUDZIEŃ W LICZBACH
Łączna ilość wyświetleń: 6 630
Dzień z największą ilością wyświetleń: 24 grudzień
Najpopularniejszy post: Wysyłam do Was kartki
Łączna ilość komentarzy: 276

Piszcie jak minął Wam grudzień!

Wpadajcie na Instagram i Sarahah

Buziaki, Ola


Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Bardzo fajne zdjęcia :) Śniegu mi brakuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdecydowanie przydałoby się trochę śniegu :/

      Usuń
  2. Początek tygodnia, w którym miała być Wigilia zaczął się śniegiem, jednak nie dotrwał on do Świąt. :/ Może za rok się uda? Widzę, że grudzień spędziłaś bardzo ciekawie. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie, na którym stoisz na śniegu. Jest ekstra! :)Fajnie, że macie wspólne zdjęcia z siostrą. :) Gratuluję Ci wysokich statystyk. :)Mnie grudzień minął jakoś szybko, trochę na nauce, a częściowo na przygotowaniach do Świąt. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już pod koniec listopada było troszkę śniegu, ale nic z tego, nie utrzymał się :/ Ja nie mogę doczekać się już wiosny, skoro zima ma być jak jesień.. Tak, grudzień był raczej ciekawym miesiącem :) Statystyki najlepsze miałam w wakacje.. :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię oglądać takie mixy :)
    Szkoda, że na tą wigilię nie było śniegu

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię mixy, dlatego je tu tworzę :) Taaa o śniegu to ja marzę :o

      Usuń
  4. Całkiem udany ten grudzień! Wygląda na to, że sporo się działo!
    Narobiłaś mi ochoty na frytki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, raczej ciekawy miesiąc, na pewno lepszy niż jego poprzednik. Ja po sylwestrze, to teraz frytek nie za bardzo ehh ;D

      Usuń
  5. Uwielbiam takie mixy. Sama teraz dodałam podsumowanie grudnia i zamieściłam milion fotek. Czytelnicy dzięki temu wiedzą co się dzieje w moim życiu, bez zbędnych komentarzy

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uważam, że mixy to świetny pomysł na posty. Dokładnie tak jak mówisz, życie w zdjęciach :)

      Usuń
  6. Ładne paznokcie i zdjęcie choinki ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety utrzymały się u mnie tylko 4 dni, dla mnie typowe.. :D Uwielbiam to zdjęcie choinki :))

      Usuń
  7. Fajne podsumowanie! Widzę, że grudzień spędziłaś całkiem nieźle. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie, że nie tylko ja to zauważam :D

      Usuń
  8. Widać, że bardzo przyjemnie upłynął ci ten miesiąc oprócz tej nauki hahah :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak hah teraz na szczęście tylko 2 tygodnie (i to nie całe) chodzenia do szkoły i ferie <3 :) !

      Usuń
  9. Super zdjęcia :D Strasznie fajny pomysł na post :D Zapraszam do mnie ! <3
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się spodobało :* :)

      Usuń
  10. Jestem pod wielkim wrażeniem twojej systematyczności w dodawaniu postów <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dziękuję, czasem ciężko się wyrobić, ale zawsze daję radę, oby było również tak w tym roku ;* Pozdrowionka!

      Usuń
  11. Zdjęcia są piękne :). Szczególnie ta choinka.
    Rzeczywiście brakuje tego śniegu. Pogoda jak na wiosnę.
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) uwielbiam to zdjęcie choinki :) na wiosnę czekam już :) pozdrawiam !

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)