MIESIĄC W ZDJĘCIACH | LISTOPAD MIX


Hejka kochani!
No, i zaczął się grudzień, a ja dopiero przychodzę do Was z mixem z poprzedniego miesiąca. Cały grudzień to jak wiecie seria świąteczna, więc będzie ciekawie, przynajmniej bardzo się postaram. Przydałoby się wybrać także w końcu na jakąś sesję, bo na ostatniej byłam dokładnie miesiąc temu, a czasem i taki post powinien się tu pojawić. Zapraszam na mixa !



 najgorsza pogoda ever

 kiedy uczysz się trenów...

wygląda super, ale smakuje średnio

 koktajl kocham

 na urodzinki Wiki

 lubię to zdjęcie

 świeeczuka

 Riczi tradycyjnie w mixach

 pięknie

 herbata zawsze spoko

 lampki też

 już nie ma tych liści

 jesteśmy fajne

 Rysiek x2

 piękny poranek

 i znów te lampki...

 nie, nie, nie!

 uwielbiam!

 wycieczka

spacerek

LISTOPAD W LICZBACH

 Łączna ilość wyświetleń: 6 351
Dzień z największą ilością wyświetleń: 23 listopada
 Najpopularniejszy post: Q&A SARAHAH
Łączna liczba komentarzy: 266

Jak Wam minął listopad? Chętnie poczytam!
Czekajcie na kolejne części blogmas, buziaki!

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Świetny post, bardzo lubię czytać twoje posty, bo podoba mi się twój styl pisania.
    Zdjęcia są fajne, uwielbiam mixy.
    Mam takie same buty :D
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że tak sądzisz! Dużo osób ma timberki, w tym jak i w poprzednim roku są one bardzo popularne :)

      Usuń
  2. Skarpetki świetne:D Spodobało mi się te ostatnie noszenie dłuższych skarpetek na spodnie :) Tyle że 90% mojej kolekcji to stopki, haha.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wiem :D W tą środę (mikołajki) ubieramy czapki mikołajowe, sweterki i te skarpety :D Spoko, też mam dużo stopek :D

      Usuń
  3. Fajnie się ogląda Twoje zdjęcia:). Plusik za zdjęcie poranka. Wschody słońca zawsze najpiękniejsze :).
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Staram się :) Też lubię to zdjęcie, ogólnie to nie da się nie zauważyć, że często robię zdjęcia nieba :D Pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Fajny post, bo można w skrócie pokazać co się robiło ;). Super zdjęcia z lampkami.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, dlatego między innymi piszę tę serię, sama czasem przeglądam stare mixy i patrzę co takiego robiłam :) Dzieki!

      Usuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia, a psinka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ryśkowi to ja często robię zdjęcia :D

      Usuń
  6. Jak ja uwielbiam twojego psiaka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię oglądać takie mixy :)
    Zazdroszczę ci pieska :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie takie co miesiąc jak wiesz :) Dziękuję <3

      Usuń
  8. Też bardzo mi się podoba zdjęcia, na którym stoisz obrócona tyłem i trzymasz w rękach liście. <3 Jak tam recytacja trenu? Co to była za wycieczka, bo po zdjęciu ciężko mi wywnioskować. :D U mnie w listopadzie zbyt wiele się nie działo. Mam nadzieję, że w grudniu będzie ciekawiej. :) Wracając do lampek, to zaopatrzyłam się w nowe- w kształcie śnieżynek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie :D A z trenu dostałam 5 - co z tego, skoro mam same 4 z tego przedmiotu (i tyo z niego:D) Ooo jak ja nie lubię polskiego.. A wycieczka była do Myśliborza :) U mnie w listopadzie też nie działo się sporo, grudzień będzie na pewno ciekawszy, bo święta :) U mnie też niedługo pojawią się nowe lampki :)

      Usuń
    2. Gratuluję Ci piąteczki! :) Ja polski lubiłam. :) Może jeszcze uda Ci się nałapać 5 i zrównoważą te 4. :) Super, mam nadzieję, że pokażesz swoje lampki. :)

      Usuń
  9. U mnie listopad minął szaro-buro, niestety ;/ Masz strasznie śliczny charakter pisma <3 Super pomył na post!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mi też jakoś :( Grudzień na pewno będzie lepszy :) ! Dziękuję bardzo, już kilka osób mi to mówiło :) Buziaki :*

      Usuń
  10. Bardzo lubię wpisy dotyczące podsumowania miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Kocham oglądać mixy zdjęć, ale tylko autorskich :)

      Usuń
  11. Uwielbiam Twojego psa! Jest mega uroooooczy! ♥


    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie czas spedzasz <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat listopada nie zaliczam do najciekawszych :D

      Usuń
  13. Uwielbiam oglądać mixy, u mnie listopad dość zabiegany.
    https://xartday.blogspot.com/2017/12/autumn-mix.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, można zobaczyć co się robiło :) Listopad jak dla mnie nudny.

      Usuń
  14. Lubię takie mixy zdjęć:D
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny mix zdjęć :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię oglądać zdjęcia w takich postach ;)

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)