Miesiąc w zdjęciach - STYCZEŃ MIX


Hej!
Mam dzisiaj dla Was kolejne podsumowanie miesiąca. Tym razem mam trochę mniej zdjęć, ale coś tam się uzbierało. Jak zauważyliście, posty pojawiają się teraz trochę rzadziej, i myślę, że tak zostanie, bo nie chcę robić niczego na siłę. Tym czasem zapraszam Was na dzisiejsze zdjęcia :)


 juhuu

jeszcze jedno

 gegra w weekend jeeea

 art?

 spacerek

 nic mi się nie chce

lustro zawsze spoko

 najlepiej

 spacerek v2

 nieee

 dlcazeeeego

 pyszka

 kiedy oglądasz sobie Riverdale

 urodzinki 😂

 winter mood

łooo

 spacerek v3

 spacerek v4 😂

 śliczne

STYCZEŃ W LICZBACH
Łączna ilość wyświetleń: 5 984
Dzień z największą ilością wyświetleń: 6 styczeń
Najpopularniejszy post: Zima w ekranie telefonu
Łączna ilość komentarzy: 257

Koniecznie napiszcie jak minął Wam ten miesiąc :)
Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Super zdjęcia, masz bardzo ładne pismo.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie jadłam popcornu. :D Czy to pierwsze zdjęcie fajerwerków miało być filmikiem? Ja widzę to jako zdjęcie. Zaciekawiło mnie zdjęcie "art". Początkowo nie wiedziałam co to jest. Czyżby kwiatek i Twoja dłoń? ;) Czyżby to była szara bluzka z czarnymi rękawami? :) Jak zawsze śliczne Cotton Ballsy. :) Styczeń spędziłam głównie na nauce, początek lutego też się tak zapowiada. Oprócz tego wybrałam się na wyprzedaże. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie ,,winter mood'' najbardziej mi się podoba ;). Ja zawsze oglądam Riverdale w piątki wieczorem ;D.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :) Śliczne jest to z fajerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz fajnego pieska (tak, ja zawsze komentuje pieski, haha) ❤
    Ja muszę nadrobić dwa odcinki Riverdale...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post. Love your blog dear. :)

    I followed you. Follow back?
    https://alexanic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz słodkie kapciuszki :*

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice photos! Lovely! Have a nice day darling! ♥
    Visit: My blog ♥ Malefica!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piesio przesłodki :) Uwielbiam piski :D Zdjęcie z podpisem "winter mood" zdecydowanie najlepsze!

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia. Zapraszam również do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zdjęcia fajerwerków (: Przypomniałaś mi, że mam się nauczyć 44 państw Azji, ich stolic i położenia na wtorek, także w weekend muszę zacząć. Mi styczeń minął bardzo szybko.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)