Q&A PYTANIA SARAHAH #2


Hejka kochani!
Jak widzicie, znowu mam dla Was wcześniej post! Wczoraj poodwiedzałam Wasze blogi, bo w końcu miałam czas by przejrzeć nowości na Waszych blogach i skomentować. Myślę, że część dzisiejszego wieczoru też tak spędzę, bo jak wiecie, ostatnio kompletnie nie miałam na to czasu. Od jakiegoś tygodnia pisałam Wam, że planuję dodać Q&A z pytań, które zadawaliście mi na sarahah, i oto jest. Zrobiłam dzisiaj kolejną sesję w pokoju - przez tą pogodę nie ma jak wybrać się na dwór. Dlatego zaprzyjaźniłam się ze statywem i porobiłam sama trochę zdjęć. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i zapraszam do czytania :)




1. Chodzisz do drugiej czy trzeciej?
Trzeciej

2. Zrobisz post o kosmetykach i pielęgnacji cery?
Używam naprawdę mało kosmetyków - wolę wydawać pieniądze na coś innego, do tego jak wiecie, nie lubię się malować. Swojej buzi nie pielęgnuję, to że nie mam z nią praktycznie żadnych problemów to kwestia genów, bo nie używam żadnych kremów. Więc nie, nie pojawi się taki post :) Poza tym, już pokazywałam, jak wygląda mój codzienny mejkap - klik, tylko, że aktualnie jest to tylko korektor i tusz (tak, wiem, że pisałam to wiele razy, ale wciąż się o to pytacie :P )





3. Dodasz ''szukaj'' na blogu?
Dodane :) !

4. Masz kogoś, kto Ci się podoba?
No mam :)

5. Nie uważasz, że powinnaś trochę przytyć?
Powinnam, ale zawsze byłam szczupła i sądzę, że dobrze wyglądam. Jak dla mnie najważniejsze jest to, że jestem zdrowa i się sobie podobam ;)




6. Plany noworoczne?
Tym razem żadne.

7. Zrobisz post o tym, co masz na telefonie?
Absolutnie nic ciekawego.

8. Ja to robisz, że tak często dodajesz posty?
Nie wiem, bo uważam siebie za niezbyt zorganizowaną osobę. (z resztą, nie tylko ja :P) Jednak jakimś cudem udaje mi się tu wszystko stale utrzymać :)



9. Jaka jest woja aktualna ulubiona piosenka?
Oczywiścieee żeee PERFECT

10. Masz czasem tak, że chciałabyś przestać pisać bloga?
Raczej nie, złoszczę się tylko, kiedy nie mam pomysłu.

11. Masz fb?
Mam :)

12. Spadł u Ciebie śnieg?
Przed godziną trochę, ale niestety jest go malutkooo

Oprócz pytanek dostałam od Was także kilka bardzo miłych wiadomości dot. mojego bloga, za co bardzo Wam dziękuję!

Jeśli macie jeszcze do mnie jakieś pytania, śmiało piszcie, a pojawi się kolejna część Q&A - SARAHAH

Jeśli nie widzieliście poprzedniej części to wpadajcie - klik




Piszcie co u Was i jak podobają Wam się zdjęcia!

Buziaki, Ola!

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. Jejku, jesteśmy takie podobne, haha❤
    U mnie właśnie spadło w miarę dużo śniegu, więc wkoncu można poczuć zimę ❤
    Pozdrawiam cieplutko,
    My blog, new post (17.01)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo jak fajnie, czytając twojego bloga też to zauważyłam ❤ szkoda że u mnie nie ma go praktycznie wcale... Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Perfect to naprawdę super piosenka <3 Tez ją uwiebiam :) A co do makijażu to zazdroszczę cery, ja mam suchą i muszę stosować kremy i olejki ;p

    Pozdrawiam, NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo Perfect życiem :D no, jak na razie większych problemów nie miałam, ale zobaczymy co pokaże przyszłość heh :D

      Usuń
  3. Zdjęcia bardzo ładne i fajne odpowiedzi na pytania. Jedno przykuło szczególnie moją uwagę, a konkretnie to o pielęgnacji cery. Uważam, że mimo wszystko powinnaś zakupić jakiś krem do twarzy czy inny kosmetyk nawilżający, w zależności jaką masz cerę. To, że nie masz problemów z cerą nie oznacza, że nie masz z nią nic robić. No i żel do mycia twarzy do podstawa by ją oczyścić po całym dniu, nieważne czy maluje się czy nie. Pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nienawidzę wszelkich czynności związanych z demakijażem, dlatego jak nie mam makijażu, twarz myję tylko wodą. Wiem, że nie powinnam, ale jestem leniwa i uparta i do puki nie przekonam się na własnej skórze będę robiła po swojemu haha nie cierpię tej cechy. Pozdrawiam gorąco!!!

      Usuń
  4. moze sama powinnam zalozyc sarahah ?:P
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, czemu by nie spróbować? Może dowiesz się o sobie czegoś nowego :D

      Usuń
  5. kapciuchy masz mega boskie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i fajny pomysł s tym sarahah, sama o tym myślałam bo lepiej mieć wszystkie pytania w jednym miejscu, niż po kilka w poszczególnych postach.
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam z blogowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Tak, lepiej mieć wszystko w jednym miejscu :) później do ciebie wpadnę, buziaki !

      Usuń
  7. Zdjęcia bardzo ładne <3 Co do piosenki kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Perfect zawsze i wszędzie ahh kocham :D

      Usuń
  8. Zdjęcia są cudne i pomysłowe.

    Filusweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia :D Mam podobnie, że często się złoszczę jak nie mam żadnego pomysłu na wpis. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Piona za brak pomysłów i pozdrowienia dla ciebie!

      Usuń
  10. Haha, czytałam posta pół godziny po zapętleniu Perfect na playliście. :D Bardzo fajny post, lubię takie, gdzie można się trochę dowiedzieć o autorze bloga. A ja ubolewam bo nie mogę sarahah założyć, achhh jaki smutek! A już zwłaszcza po tym poście.
    I co, śnieg się utrzymuje? ;p
    Ja tak jak Patrycja zakochałam się w twoich kapciach! Ależ słodkie :DD
    Jeśli będziesz miała wolną chwilę, to zapraszam do siebie. Narazie na blogu jest tylko jeden, niezbyt normalny post, ale jeszcze coś zwyczajnego w najbliższych dniach opublikuj. :3
    https://olciukslajf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfect na zawsze, słuchać można całymi dniami :D ! Dziękuję bardzo! Dlaczego nie możesz założyć sarahah?
      Co do śniegu, to oczywiście! ..że go nie ma :D
      Kapcie podkradłam siostrze ;)

      Usuń
  11. Też bardzo lubię perfect! U mnie ostatnio spadło trochę śniegu, także nie narzekam. :D
    Zdjęcia wyszły bardzo ładnie a kapcie są przesłodkie.
    Pozdrawiam cieplutko! <3
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfect najlepsze :D U mnie dalej śniegu brak ehhh :D
      Dziękuję bardzo! Buziaki!

      Usuń
  12. Masz urocze kapciuchy. <3 Też uwielbiam "Perfect". <3 U mnie ostatnio trochę padał śnieg, ale szybko stopniał. Udało mi się na szczęście zrobić parę zdjęć białego puchu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, podkradzione siostrze :P Perfect najlepszeee :D Ja nie mam chyba żadnego zdjęcia tegorocznego śniegu nieee :o :D

      Usuń
  13. Zdjęcia, jak dla mnie, mega klimatyczne! Kojarzą mi się z takim typowym leniuchowaniem w domu i przesiedzeniem w łóżku całego dnia, haha. Nie mogę się doczekać na własne ferie.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, fajnie że tak sądzisz :D Natchnęło mnie na nie przypadkiem, akurat podczas leniuchowania :D Moje niedługo się niestety już kończą :(

      Usuń
  14. A ja w tym roku nawet mam kilka postanowien ;)
    Klimatyczne zdjęcia! <3

    mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem ich dotrzymywać, to po co robić, hah :D
      Dziękuję, pozdrawiam!

      Usuń
  15. "5. Nie uważasz, że powinnaś trochę przytyć?" - padłam. Jakby kogokolwiek powinna obchodzić czyjaś waga :O Ja sama jestem fanką szczupłości, ponieważ taka figura zwyczajnie mi się podoba, jednak nikomu nie zarzucałabym, że powinien schudnąć. Tak samo w drugą stronę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie raz takie pytania się pojawiały :D Nie biorę tego do siebie, uważam, że dobrze wyglądam, jestem ''zdrowo'' chuda :D

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)