#1 KOLOR MIESIĄCA: FIOLETOWY | MOJE INSPIRACJE [nowa seria]


Hejka kochani!
Zaraz wybieram się do kościoła, ale jeszcze na szybko wstawiam ten post :) Jutro już pełny szkolny tydzień, przyzwyczaiłam się nawet do wczesnego wstawania, więc nie jest źle!
W końcu mam dla Was nową serię. Wymyśliłam ją typowo - na spontanie. O co będzie w niej chodzić? Będą to moje inspiracje z danego koloru, jako pierwszy postanowiłam dać fioletowy (z wiadomych powodów :D). Posty z tej serii pojawiać się będą raz w miesiącu, myślę, że najczęściej na jego początku. Mam nadzieję, że coś nowego tutaj Wam się spodoba, koniecznie dajcie znać, czy kontynuować tę serię! Zapraszam na zdjęcia :)














Kontynuować serię?
Jaki ma być następny kolor?
Jak pierwszy tydzień w szkole?

Udostępnij ten post

39 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się zdjęcie z świeczką
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam uzyskać taki efekt rozmazania :) myślę że to dobry pomysł na urozmaicenie zdjęć ;)

      Usuń
  2. Ale śliczne te inspiracje :)
    Ja też już w miarę przywykłam do tego wstawania o szóstej rano i nawet mam już zapowiedziane pierwsze kartkówki.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo fajnie że ci się spodobały!
      Ja mam już zapowiedziany sprawdzian i kartkówkę. Od samego początku intensywnie!

      Usuń
  3. masz takie supi pomysły na posty <3!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 nawet nie wiesz jak się irytuję kiedy nie mam pomysłu na posta!

      Usuń
  4. Ale śliczne zdjęcia, fajnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje. Podoba mi się ta seria. :) Super, że zaczęłaś od fioletu, też go lubię. <3 Czy ten kocyk, którym się okryłaś na zdjęciu ma może rękawy? Czy jest to taki typowy koc? Może następny będzie burgundowy? Taki jesienny, w końcu następny post z tej serii będzie w październiku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet wszędzie u mnie, tylko jakoś ubrań żadnych w tym kolorze. To czym się okryłam na zdjęciu to zwykły koc, który z resztą uwielbiam ze względu na kolor i miękkość:D <3 Burgund/bordowy to kolor w mojej top 3 kolorów, więc może i on będzie kolejny! Zobaczę :)

      Usuń
    2. Ciężko znaleźć ubrania w odpowiednim (takim, który nam się spodoba) odcieniu fioletowego, za to różnych dodatków jest mnóstwo. :D A, ok rozumiem. Twój koc skojarzył mi się z moim (faktura), tylko ja mam właśnie taki z rękawami i w jasnym kolorze. :) Super, fajnie, że ten kolor jest wśród Twoich ulubieńców. A jeśli mogę wiedzieć, jaki jest ten trzeci? W sensie oprócz fioletu i bordo/burgundu? :)

      Usuń
  6. Ale świetny pomysł! Kontynuuj jak najbardziej :) Śliczne zdjęcia. Może w następnym poście kolor pomarańczowy?

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak świetnie że ci się podoba! Na pewno będę ją kontynuować! Pomarańczowego to ja chyba nie mam nic, no ale może i on kiedyś pojawi się w tej serii!

      Usuń
  7. Świetny pomysł na post, kontynuuj serię!

    M A R C E L I A zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć! Kolejna część już na początku października:)

      Usuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia, a ten fioletowy kolorek wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak kontynuuj tą serię, chciałabym zobaczyć inspiracje z kolorem niebieskim :) Ładnie wyszły ci te inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić coś z tym niebieskim, ale myślę że najpierw pójdą inne kolory :) dziękuję bardzo!

      Usuń
  10. Sliczne inspiracje, ja uwielbiam kolor fioletowy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja uwielbiam fiolet :) podoba mi sie pomysł na taki post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam! Cieszę się że post ci się spodobał :)

      Usuń
  12. Fioletowy to jeden z moich ulubionych kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od takiego fioletu zdecydowanie bardziej wolę bordo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bordowy także uwielbiam! Tyle bluzek w tym kolorze :) <3

      Usuń
  14. Seria jak najbardziej przyjemna! Czarny! Obserwuję (350! :D)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie że ci się spodobała i cieszę się, że zostałaś na dłużej !
      Czarnego nie lubię, nie noszę, i ogólnie to chyba nic czarnego nie mam, więc pewnie ten kolor się nie pojawi :D

      Usuń
  15. Fioletowy kocyk <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na post, mi samej taki pomysł przemknął przez głowę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, że wcześniej myślałaś nad czymś takim?

      Usuń
  17. Oczywiście, że kontynuuj :)
    Świetny pomysł i zdjęcia.
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę kontynuować :)) dziękuję bardzo, również pozdrawiam !

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)