JESIENNY TAG 2017


Hejka kochani!
Dzisiaj przedostatni post w tym miesiącu. Znowu mam trochę zdjęć, które zrobiła mi Wiktoria. Jesień już na dobre się zaczęła, dlatego zapraszam Was na tegoroczny jesienny tag. Tym razem zdjęć jest zdecydowanie więcej niż ostatnio, dlatego mam nadzieję, że post Wam się spodoba! Odświeżyłam trochę wygląd bloga, zmieniłam kolory, dajcie znać co sądzicie :) Na dniach chcę zrobić nowy nagłówek, jak będę miała chwilę czasu ;)



1. Ulubiony jesienny napój?
Nic specjalnego, w jesień często piję herbatę, ale także gazowane napoje.

2. Ozdabiasz pokój na jesień?
Nie, jedynie wieszam lampki w okolicach października

3. Ulubiony produkt do ust?
I tu powinnam napisać jak ja to w tej porze nawilżam swoje usta, polecić może jakąś pomadkę ochronną, ale prawda jest taka, że nie robię z nimi totalnie nic :P Czasem użyję jakiejś szminki lub pomadki :D


4. Gdybyś poszła na imprezę Halloween, za co byś się przebrała?
Nie obchodzę tego święta, ale zawsze chciałam być jednorożcem :P

5. Spodnie czy legginsy?
Spodnie. 

6. Co lubisz w jesieni?
Moje urodziny, przedświąteczny nastrój, poranna mgła, ciepłe ubrania, ciepłe kąpiele, grzanie się pod kocykiem :D

7. A czego nie?
Zmienna pogoda, szaro, mało słońca, ubieranie się na cebulę :D



8. Jak wygląda jesień w twojej okolicy?
Trochę kolorowych liści, ale raczej tylko na początku, deszcz, błoto

9. Twój typowy jesienny nastrój?
Przeważnie wiecznie zaspana :D 

10. Swetry czy bluzki?
Lubię i to i to, ale częściej chodzę w bluzkach.


Zgadzają nam się niektóre odpowiedzi?
Za co lubicie i nie lubicie tej pory?

ZAPRASZAM NA BLOGA JULKI, KTÓRA DOPIERO ZACZYNA : OneStepToHappiness

Pozdrawiam, Ola :)

Udostępnij ten post

47 komentarzy :

  1. Jesień jest cudowna! <3 Widzę, że mamy kilka podobnych upodobań :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak ogólnie, to jesieni nie lubię :) Fajnie że kilka rzeczy nam się pokryły :))

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) Ja na jesień chodzę w bluzach swetry trzymam na zimę :)Ja też nie obchodzę Halloween.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! Ja w większości noszę bluzki, ale także koszulki z krótkim rękawkiem ;)

      Usuń
  3. Jesień nie jest moją ulubioną porą roku, aczkolwiek lubię ją za ciepłe sweterki, wieczory spędzone przy książce z kubkiem ciepłej herbaty kub gorącej czekolady. Mniam! :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłe sweterki to jest to :) ! Są milusie i fajnie się w nich wygląda :) Ooo gorąca czekolada - pyyycha, tak dawno jej nie piłam :D

      Usuń
  4. Bardzo fajny Tag :D O dziwo ja ma tylko jeden sweter w szafie, ale powinnam to zmienić.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie, że ci się spodobał :)) Swetrów i ciepłych bluzek nigdy nie za wiele :D Choć ja i tak w jesień zakładam także koszulki z krótkim rękawkiem :)

      Usuń
  5. Jakoś nie przepadam ani za jesienią ani za zimą... Zdecydowanie wolę wiosnę :) Świetny tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Chociaż szczerze wolę zimę - za śnieg, i przede wszystkim bliżej wiosny :) Dziękuję bardzo!!

      Usuń
  6. Jakbym obchodziła Halloween to chciałabym przebrać się za jakąś postać z horroru i zrobić charakteryzację typu sztuczna rana :D, muszę kiedyś spróbować. Wiadomo, że jednorożce są zawsze super ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobają mi się takie charakteryzacje i podziwiam niektóre osoby jak realistycznie je wykonują! Spróbuj, daj znać jak i wyszło :)

      Usuń
  7. Beautiful pictures darling!! <3 <3 <3

    leylaslifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, te zdjęcia o wiele bardziej podobają mi się niż poprzednie.
    Co do napoi gazowanych ja najczęściej piję je właśnie latem i to koniecznie schłodzone! A herbatę piję cały rok, lampki cały czas też wiszą w pokoju :D Nigdy nie stroję go na jakieś okazje.
    Właśnie ja mam niestety problemy z ustami i co chwila je nawilżam. Najgorzej właśnie ejst jesienią i zimą :/

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, tamte zdjęcia były robione na szybko, a na te poświęciłyśmy chwilę czasu:)
      Ja gazowane napoje piję cały rok :) Moje usta są w dobrym stanie, a nawet jeśli są suche to nic z nimi nie robię, bo jestem leniwa :P

      Usuń
  9. A ja wole legginsy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/jensowa-bomberka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku legginsy mało do czego mi pasują, poza tym, czuje się w nich ''goła'' hah

      Usuń
  10. Świetne buty, bardzo lubię takie. <3 Herbatę piję cały rok, a gazowanych napoi czy też wody nie lubię. Ja kilka razy dziennie pociągam usta pomadką ochroną i to przez 4 pory roku. :D U mnie spodnie również wygrywają starcie z legginsami (te drugie to ewentualnie po domu). Kolorowe liście są fajne, ale deszczowa pogoda i chłód już nie. Poza tym nie lubię wracać do domu wieczorami, bo wtedy jest już niestety ciemno, a droga jeszcze daleka. Super zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh ja jestem zdecydowanie za leniwa aby codziennie nawilżać usta. Nie wiem czy są suche czy ok, mi nie przeszkadzają :D Legginsy po domu stale noszę :) Najwygodniejsze, ale tak iść gdzieś, to czuję się ''goła'', nie wiem jak ty :)

      Usuń
    2. Jeśli usta nie sprawiają Ci problemów i nie odczuwasz jakiegoś dyskomfortu, to nie ma potrzeby stale ich nawilżać. :) Jeśli już decydowałam się ubrać legginsy poza domem, to zwykle pod jakąś króciutką sukienkę lub spódniczkę, żeby nie świecić gołym tyłaskiem. :p Raz poszłam w legginsach do piwnicy i spotkałam na klatce człowieka, to poczułam się właśnie taka goła. :D

      Usuń
  11. Fajny tag i su[per odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się że ci się spodobał :))

      Usuń
  12. Lubię jesień :) Zimę już mniej :) Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wolę zimę od jesieni, ale tak ogólnie to najbardziej wiosnę :D

      Usuń
  13. Podziwiam, że prawie nie używasz nic do ust. Ja jestem wprost uzależniona od wazeliny czy pomadki nawilżającej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eheh za leniwa jestem na to, ich stan jest chyba dość dobry, nie przeszkadzają mi :P

      Usuń
  14. Ja kocham jesień, szczególnie klimat długich wieczorów i romantyczne randki <3 Jes super! Świetny post :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jesień jest cudowna lecz ja nie czuję się najlepiej tą porą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Nie lubię rano wstawać a tym bardziej jak teraz rano jest ciemno :/

      Usuń
  16. Świetny tag, urocze zdjęcia.
    Mam takie same butki :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny TAG i ładne zdjęcia 💞
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dziękuję, bardzo mi miło :) ! Również pozdrawiam!

      Usuń
  18. Super wykonany tag oraz zdjęcia *o* Musisz częściej namawiać Wiktorię do wspólnych sesji ;D
    Pozdrawiam was cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszę namawiać, jeszcze z Oliwią robimy sobie raz w tygodniu sesję (najczęściej w czwartki) i mają na swoje IG a ja tutaj :D <3

      Usuń
  19. Och tak wygrzewanie się pod Kocykiem !!! Mnnnnn !!! Mamy wiele wspólnych odpowiedzi :) Buiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kocyk to jest :D haha <3 To fajnie że sporo nam się zgadza!

      Usuń
  20. Właśnie smutne jest to, że kolorowa, złota jesień trwa może kilka dni, potem tylko deszcz i wszystko opada :D
    Ja mam w pokoju cały rok lampki i muszę mieć dekoracje :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Uest teraz sporo kolorowych liści, a niedługo będzie plucha, mogę się o to założyć.

      Usuń
  21. Czytam Twoje odpowiedzi i stwierdzam, że na 90% tych pytań, odpowiedziałabym inaczej! Haha :D Cudne zdjęcia ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czytam twój komentarz i myślałam, że zamiast ''inaczej'' będzie ''tak samo'' :D Dziękuję!

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)