MÓJ PIES TAG | 2


Hejka kochani!
Dzisiaj wstawiam tego posta wyjątkowo późno jak na mnie. Pisałam go teraz z myślą by dodać go jutro, ale chyba lepiej późno niż wcale, co :) ?
Witam Was w drugim poście dotyczącym Riczka, o którym we wszystkich mixach piszecie, że jest piękny i uroczy :D W maju (klik) zrobiłam o nim tag, a dzisiaj postanowiłam zrobić 2 i pewnie ostatnią część. Sama lubię czytać takie posty, mam nadzieję, że wy też :) W następnym poście możecie spodziewać się już czegoś świątecznego. Na dniach zamierzam również wybrać się po kartki dla Was na mały konkurs, mam nadzieję, że wszystko mi wyjdzie. Ten tydzień nie będzie zwykłym tygodniem szkolnym - w środę, czwartek i piątek piszę próbne egzaminy gimnazjalne. Jeśli będziecie ciekawi, to napiszę, jakie miałam wyniki ;) A tym czasem zapraszam w końcu do posta, po tym dość długim jak na mnie wstępie!


1. Jak dostałaś swojego psa?
Z rana jechaliśmy do Torunia po niego :)

2. Jak często go kąpiesz?
Ja nie dałabym rady go wykąpać, robi to mój tata, ale i tak rzadko, bo odkąd go mamy, był kąpany 4 razy -  ma krótką sierść i nie wymaga częstych kąpieli.

3. Jak często wychodzisz z nim ?
Zawsze po szkole, rano i wieczorem - tata.

4. Chodzi do psiego fryzjera?
Nie, nie wymaga tego :)

5. Jak reaguje na jazdę autem?
Uwielbia to :)

6. Ile aktualnie ma lat?
Rok i 9 miesięcy

7. Zostaje sam w domu?
Tak, jest zamykany w klatce haha

8. Dlatego takie a nie inne imię?
Richie pochodzi z hodowli, gdzie wymagane było wymyślenie imienia na literę ''R'' ;)

9. Ile waży?
Prawie 20 kg :D

10. Potrafi jakieś sztuczki?
Raczej nie, tylko siad i łapa, ale i tak jest kochany :)

11. Ubierasz go?
Nie, nigdy nie miał nic na sobie.










Jakie macie zwierzaki?
Miłego wieczoru, Ola :)

Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. Amazing photos, so beautiful. Great post dear, so nice and interesting.
    Like it so much!

    Have a nice weekend, darling! New post is on my blog.
    Visit me, and follow. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny piesek :) Widać, że dbasz o niego i bardzo kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku uroczy pies.
    Śliczne zdjęcia.
    Taki pies w domu to skarb, dobrze coś o tym wiem, ponieważ sama posiadam psa.
    Ślicznego masz pieska, jaka to rasa ?
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Rasę pisałam w poprzednim wpisie o niem - pincher średni :)

      Usuń
  4. Fajny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu z niego jest taki słodziak! Uwielbiam psy i sama jestem posiadaczką słodziaka w domu tylko jest to owczarek niemiecki :D

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny piesek! ♥
    Ja mam dwa kundelki ;)) Ale jakoś bardziej wolę kotki :D

    Buziaki ;)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Każdy piesek to słodziak <3 Kotów to ja nie za bardzo :D

      Usuń
  7. Ajj, ale bym chciała takiego psiaka :D Ja mam kota, ale i tak nie powinnam, bo niestety ejstem alergiczką :/

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym nie chciała mieć nigdy żadnej alergii hahah :D

      Usuń
  8. ALe uroczy piesek. Ja mam dwa ale nie przepadam za nimi. Zawsze jak wychodzę z domu to skaczą jak szalone i rozdzierają mi wszystkie spodnie :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Właśnie my oduczyliśmy Riczka skakania po ludziach :)

      Usuń
  9. Ja chciałabym sobie kupić pieska, niestety mam nieco za małe mieszkanie narazie.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam psa, dopóki nie przeprowadziłam się :)

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)