TOP 5 | KOGO OGLĄDAM NA YOUTUBIE? #3

Hejka kochani!
Jak wiecie, czasem dodaję posty z moją top listą youtuberów, których oglądam. (do tej pory pojawiły się 2). I również dzisiaj zdecydowałam się na taki luźny post, taka mała przerwa od świątecznej serii. Mam nadzieję, że coś Was zainteresuje. A może niektórych również oglądacie?


Założyła kanał stosunkowo nie dawno, a trafiłam do niej przez filmik ''plusy i minusy krótkich włosów''. Bardzo lubię jej styl mówienia i serię ''co robię po szkole'' :)


2. NOEMI
Tu przede wszystkim makijaże, które lubię czasem oglądać, ale i tak nigdy nie nauczę się malować, bo po co :D ? 


Zadziwia mnie, jak na tym kanale pojawiają się tak często filmy, bo wkład pracy w każdy z nich jest naprawdę ogromny. Na pewno nie raz natknęliście się na jeden z nich.


Kiedyś nie za bardzo ją lubiłam, ale od pewnego czasu się to zmieniło i naprawdę często do niej zaglądam. Szczególnie lubię jej filmy z Sheo i vlogi :)


Ma świetne poczucie humoru, bardzo lubię jej montaż filmów. Seria MMN jest świetna !


Poprzednie części:
klik, klik

INSTAGRAMSARAHAH

Co tam u Was? Chętnie poczytam!
Oglądacie kogoś z tej listy?

Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Planetę faktów też oglądam :D Lubię tego typu filmiki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i czasem oglądam Planetę Faktów, ale o tym już wiesz, bo kiedyś Ci wspominałam, poza tym jeszcze Alex Mandostyle. :) Co tam u mnie? Nic mi się nie chce. :D Ale muszę się zabrać za rzeczy do zrobienia, głównie na uczelnię, ale przydałoby się też posprzątać w szafce i schować letnie ubrania, a zrobić miejsce tym cieplejszym .:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, pamiętam, wiem że oglądasz :) Oj ja też mam dużo rzeczy do zrobienia, ale jeśli chodzi o szafę, to mam w niej aktualnie totalny haos, haha.

      Usuń
  3. Machunik - uwielbiam <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo rzadko zaglądam na YT i nawet nie mam swoich ulubieńców...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely selection. So interesting post daring,love it!
    Wish you nice day!

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko planetę faktów- bardzo fajny kanał!
    Reszty nie kojarzę, być może nie jestem na bieżąco :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planeta faktów super! nie każdy musi zaglądać na yt :)

      Usuń
  7. Oglądam wszystkie kanały na YouTube co ty :)
    Alex uwielbiam ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszego i ostatniego kanału w ogóle nie znam, a resztę bardzo lubię choć i tak stosunkowo rzadko i nieregularnie oglądam YouTube.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z tych kanałów.
    Z ciekawość zajrzę na ''planetę faktów'':).
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam jedynie Alex i też do niej czasem zaglądam, ale z polskiego youtube'a najbardziej lubię kanał San (sanofficial) ;*
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do San kiedyś zaglądałam, ale jakos teraz w ogóle jej nie oglądam :)

      Usuń
  11. Planetę Faktów oglądam najczęściej w trakcie odrabiania lekcji - bo podwójna dawka wiedzy :)
    A ogólnie to najbardziej z całej topki lubię Noemi, świetna dziewczyna!

    lauvrie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie umiałabym się skupić na lekcjach :D Taaak Noemi jest świetna :)

      Usuń
  12. O kurde, dopiero teraz trafiłam na ten post:/
    Buzi! <3

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)