Q&A - PYTANIA Z SARAHAH

 

Hejka kochani!
Wczoraj chodziłam sobie po sklepach i już teraz, na półkach są świąteczne rzeczy; kubki, dodatki, bombki, lampki, też to widzieliście?!
Przychodzę dzisiaj do Was z nowym postem, a mianowicie zapowiadanym już wcześniej - Q&A z pytań, które zadano mi na SARAHAH. Są tu także zdjęcia, na które już wcześniej planowałam się wybrać - w parku. Zapraszam do czytania ;)



1. Zrobisz ROOMTOUR na blogu?
Tak, ale jeszcze nie wiem kiedy

2. Jakie są twoje ulubione blogi do czytania?
klik  klik klik klik

3. Dobrze się uczysz w szkole?
Tak, mam zazwyczaj 5, ale także 4 i 6



4. Skąd czerpiesz inspiracje na nagłówki?
Znikąd, robię nowy kiedy obecny mi się znudzi i mam wenę :)

5. Gdzie robisz nagłówki (program)?
Picmonkey

6. Masz przyjaciółki? Wypisz ich imiona.
Oliwia, Wiktoria, Daria



7. Założysz kanał na YT?
Może w przyszłości, ale raczej nie.

8. Brzydka figura i brzydkie włosy.
Ok :) Mi to nie przeszkadza, uważam, że dobrze wyglądam.

9. Skąd sweterek?
Jeśli chodzi tu o sweter z tego posta, to jest on mojej mamy.

10. Nie myślisz nad ty żeby trochę nabrać ciałka bo same kości stercząNie sądzę tak, poza tym zawsze byłam wysoka i szczupła, i w odpowiedzi na kolejne pytania - jem normalnie ;) i jak wcześniej mówiłam - mi to NIE przeszkadza ;) Gdybym sądziła inaczej, nie chodziłabym na sesje. 11. Co Cię motywuje do pisania?To, że ktoś to przeczyta :) 
  12. Cudny blog <3 Dziękuję, bardzo mi miło! 13. Czy masz czasem takie dni, że nic  Ci się nie chce?Pewnie, że tak. Miałam tak w ostatnich tygodniach.
14. Ty masz anoreksje albo bulimie? Bo wyglądasz jak byś na to chorowała , pytam z ciekawości jak coś to nie hejthaha nie. Jem normalnie i lubię swoją figurę :)  15. Masz chłopaka?Nie 

  Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to śmiało zadawajcie! Jeśli się ich znowu uzbiera, będą kolejne części - klik Jak spędzacie weekend?Buziaki, Ola 

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Tytułowe zdjęcie jest genialne! Podoba mi się zarówno ujęcia jak i czcionka. :) Świąteczne rzeczy zaczynają szturmować sklepy. :D Zdjęcia bardzo mi się podobają, szczególnie to na schodach i te z liśćmi. Twoja stylizacja wygląda super- te buty. <3 Bardzo mi miło, że mój blog jest jednym z Twoich ulubionych. :) Zaniepokoiły mnie hejty dotyczące Twojej figury. Jak ludzie tak mogą?! Myślą, że jak się nie podpisują pod czymś imieniem i nazwiskiem to wszystko im wolno? Wg mnie wyglądasz normalnie, jesteś wysoka, stąd wszystko się równomiernie rozkłada i jesteś szczupła. :) Bardzo fajnie, że nie bierzesz tego do siebie i odpowiadasz na takie zaczepki z uśmiechem. :) Jak mój weekend? Tradycyjnie robię notatki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tej czcionki, to nawet nie wiedziałam, że ją posiadam :D Te przy schodach to wejście do opuszczonego budynku, który jest w parku. Weszłabym tam, ale jak widać np. na ostatnim zdjęciu, wszystko zamurowane. A co do mnie, a bardziej do mojej figury, to wiele razy słyszałam, że fajnie że jestem i wysoka i szczupła. Takie teksty w internecie z anonima w ogóle na mnie nie działają :)

      Usuń
  2. Eh te pytania o wagę,skąd ja to znam 😂 nie warto się przejmować opinią innych bo są to zazwyczaj osoby zazdrosne 😂
    Mój blog💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah no jak powie Ci tak jakaś grubsza osoba to wiadomo o co chodzi!

      Usuń
  3. Super zdjęcia! Ja nie lubię sarahah bo jest to bardzo specyficzny portal... Niby każdy może hejtować ale nie ma się jak odszczekać prócz snapchata czy innych portali a to jest uciążliwe.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co się odszczekiwać? Wystarczy kulturalnie odpowiedzieć jak dla mnie :D Dzięki!

      Usuń
  4. Bardzo fajne są te zdjęcia :)
    Ja nie mam sarah i nie zamierzam się nawet tam rejestrować :D Nie widzę w tym nic w zasadzie sensownego.
    A o te pytania, że anoreksje masz, to trochę się uśmiałam, ale fakt, chuda dość jesteś, zwłaszcza nogi, ino takich pozazdrościć :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ja założyłam sobie konto z ciekawości :) No, i chyba go nie usuwam, fajnie czasem pośmiać się z hejtów pisanych z anonima :D
      Nie mam problemu ze swoją wagą ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny wpis i jak zawsze śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim nie przejmuj się tymi hejtami bo nie są one zgodne z prawdą. Ktoś najwidoczniej chciał Ci zrobić przykrość, ale nie wiedział od czego zacząć. Czekam z niecierpliwością na room tour, uwielbiam tego typu wpisy!! Zaraz wpadnę na Twoje ulubione blogi, może mi też przypadną do gustu!
    Śliczne masz włosy ♥

    OBSERWUJĘ :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie pomyślałam, by choć trochę się tym przejmować! Dobrze się czuję sama ze sobą :) Room tour będzie niedługo! Mam w planach dodać go jeszcze w listopadzie, ale zobaczę jak wyjdzie! Dziękuję!

      Usuń
  7. Twój blog z tym nagłówkiem wygląda cudnie <3! Mój blog w twoich ulubionych jejciu bardzo mi miło <3! A jeżeli chodzi o sarahah to ja nawet nie posiadam tam konta jak dla mnie bez sensu!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale nawet dziś myślałam nad tym, aby znów go zmienić, hah :D
      Dla mnie bez sensu jest to, że nie można tam odpisywać :(

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) Śliczne robisz nagłówki. Jak jesteś chuda to nie oznacza, że masz od razu jakąś chorobę. Tylko pozazdrościć figury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie mam żadnego problemu ze swoją figurą :) Mam dobre wyniki więc na pewno jestem zdrowa.

      Usuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym portalu. Ładne zdjęcia!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dowiedziałam się o sarahah jakieś 2 miesiące temu, aż w końcu postanowiłam założyć konto. Dzięki!

      Usuń
  10. Śliczne zdjęcia, świetny post.
    Też ostatnio widziałam w sklepach świąteczne dodatki.
    O sarahah dowiedziałam się z jakiś miesiąc temu i moim zdaniem jest to nawet fajna strona, najlepsze w tym to, że wszystkie pytania są anonimowe.
    Pozdrawiam ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! No, świąteczne dodatki w sklepach są już dosłownie wszędzie. W sumie, lubię ten klimat, święta są fajne!

      Usuń
  11. Nie wyglądasz na anorektyczkę! :O Masz piękną, normalną, chudą - "zdrowo" chudą, figurę. Dziwne ludzie mają myśli O.o. Już nie pierwszy raz spotkałam się z tym, że ktoś dopytuje normalnie wyglądających dziewczyn o to, czy właśnie nie cierpią na te straszne choroby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh eh co do tej mojej figury, która milion razy poruszana w komentarzach pod tym postem, to tak, jestem zdrowo chuda :)

      Usuń
  12. Podobnie jak dziewczyny powyżej, uważam że masz bardzo ładną figurę :* Sama bym taką chciała ♥ Post świetny, dobre odpowiedzi ;) Zastanawiam się właśnie nad założeniem konta na Sarahah, ale jeszcze do końca się nie przekonałam :D

    Pozdrawiam i zapraszam

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Bardzo się cieszę, że post ci się spodobał! Załóż konto - ja założyłam z ciekawości :)

      Usuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia i fajny wpis, dzięki któremu dowiedziałam się o Tobie troszkę więcej ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)