#2 Kogo oglądam na YOUTUBIE? | MOJE TOP 5


Hejka kochani!
Dzisiaj spontaniczny post i w sumie, to dodaję go późno jak na mnie, bo posty przeważnie są około 10 rano. Miałam dzisiaj mały brak weny, ale mam nadzieję, że mi to minie i pojawią się w tym miesiącu jeszcze dwa posty, w tym oczywiście mix z miesiąca :) W najbliższym tygodniu po tym weekendzie, chcę jak najwięcej wychodzić na dwór i wykorzystać tą końcówkę wakacji jak najlepiej, pewnie nie tylko ja! Tymczasem zapraszam Was do posta :)



1. Blowek

Kto go nie zna! Uwielbiam jego poczucie humoru :D

2. Zuzanna Borucka

Zuzię oglądam od bardzo dawna, jeszcze za czasów Banshee, aktualnie czytam także jej bloga.

3. DeeJayPallaside
klik 

Wiele ciekawostek, seria 6.30 jest świetna.

 4. Ponki

Zaczęłam oglądać ich od kilku miesięcy i obejrzałam zdecydowaną większość ich filmików :D Jednak nie oglądam ''Sucharów widzów''.

5. BEKSY

Kolejny super kanał z filmikami, na których można się pośmiać :)

Kogo oglądacie w ostatnim czasie na YT?
Co powiecie na podsumowanie wakacji na moim blogu?


Udostępnij ten post

43 komentarze :

  1. Uwielbiam Zuzie <3! Jeżeli chodzi o Beksy i Ponki to jedne z moich ulubionych kanałów na YT


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie czekam na 2 część z budowania jej domu :) !

      Usuń
  2. Kiedyś oglądałam Zuzannę Borucką i parę razy Blowka. Ponki od czasu do czasu. Obecnie lubię oglądać Planetę Faktów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planetę faktów również oglądam, wiele ciekawych rzeczy można tam znaleźć!

      Usuń
    2. Ciekawych, a czasami też zabawnych. :D

      Usuń
  3. Pamiętam jak oglądam tych wszystkich youtuberów jeszcze rok temu. Teraz znalazłam inne zajęcia i rzadziej wchodzę na yt kogoś obejrzeć.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie w wakacje znowu wróciłam do oglądania yt :)

      Usuń
  4. Ja bardzo rzadko wchodzę na YT, czasu mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko oglądam youtuber'ki, ale jak już mam chwilę to oglądam właśnie ,,Beksy'' :)
    Jaką piosenkę uważasz, za hit lata :)
    Polecisz jakiś film?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beksy mają prześwietne filmy :D
      Dzięki za pytanka!

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że oglądam każdego kogo tutaj wymieniłaś :) :)
    Choć bardzo rzadko wchodzęd na Yt, ale jak mam czas to obejrzę :)

    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się że oglądamy tych samych youtuberów :)

      Usuń
  7. Ja oglądam Nieprzygotowanych jedynie na yt, jednak uwielbiam jeszcze kanał studia accantus :) mega utalentowani ludzie ;)


    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprzygotowanych obejrzałam może jeden film? A tych co tu podałaś nie znam.

      Usuń
  8. Oglądam wszystkich co przedstawiłaś :)

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś bardzo lubiłam filmiki Zuzi, teraz z upływem czasu coraz rzadziej ją oglądam, już częściej filmiki Igora - Wielmożny, bo wydaje mi się że są bardziej dopracowane.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to przestałam oglądać Wielmożnego Igora :P

      Usuń
  10. Ja też oglądam Zuzię i Blowka, oraz OMatkoiCórko.
    Fajny pomysł na post.
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądam tych kanałów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu oglądam głównie zagranicznych youtuberów. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. ja czasami odgladam serafina ale to tylko czasami :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kanały, które wymieniałaś oglądam i uwielbiam <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice post!
    I am following you, please follow me.
    https://clickbystyle.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post!
    Lubię BEKSY, mają zabawne filmiki :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Co do ich kanału to zgadzam się <3 Świetne pomysły :D

      Usuń
  17. Gonciarz i Weronika Truszczynska!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem oglądam Zuzię, jeśli znajdę trochę czasu :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Beksy i Ponki również oglądam :)!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego z wymienionych, muszę sprawdzić.Może mi coś przypadnie do gustu :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)