WYJAZD NAD JEZIORO | MIX ZDJĘĆ

Hejka kochani!
Tak się złożyło, że z wyjazdu wróciłam dzień wcześniej czyli wczoraj, więc już teraz rano mogłam zabrać się za pisanie tego posta. Pobyt minął mi fajnie, była w miarę dobra pogoda :) Myślę nad najnowszymi postami, bo w sumie to nie mam nic zaplanowane oprócz serii bts i myślę, że pierwszy post pojawi się już za kilka dni. Bardzo lubię te serie zarówno na blogach jak i YT więc jak w tamtym roku się za to zabiorę, mam nadzieję, że będzie ciekawie! Zapraszam na mixa :)








 mokreee








Jak spędzacie tą resztkę wakacji?
Kupiliście już rzeczy do szkoły?

Widzimy się w komentarzach!

Udostępnij ten post

45 komentarzy :

  1. Lubię oglądać takie mixy :). Ja wczoraj odwiedziłem Kazimierz Dolny. Przepiękne miejsce :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, mam nadzieję, że ten mix Ci się spodobał :)
      Nie byłam w tym miejscu :)

      Usuń
  2. Fajny wypad ! Ja byłam w Pradze , a teraz jadę na obóz cheerleaders w góry ! Huraaa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Za pare miesięcy będziesz mogła do nich wrócić i przypomnieć sobie jak super spędziłaś lato! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O tak, ja robię dużo zdjęć więc później zdecydowanie jest co wspominać!

      Usuń
  4. bards lubię fotografie, i kocham oglądać zdjęcia na blogach. Twoje są bardzo śliczne :) Świetny wypad nad jeziorko, nad jeziorem zawsze powstaja fajne klimatyczne zdjecia :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię kiedy w postach jest dużo zdjęć, wszystko wtedy jakieś takie ciekawsze :D Dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. Byłaś w Jarosławcu? Bo skądś kojarzę ten mostek :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie w Jarosławcu to nie jedyny taki mostek bo byłam w miejscowości Międzyrzecz :D

      Usuń
  6. O! Wypady nad jezioro są zawsze świetne!
    Ja swoje zakupy zrobiłam już w połowie lipca, ale jeszcze muszę dokupić trochę rzeczy :)
    Miłego dnia!
    beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja wolę jezioro od morza, bo słodka woda! No, i po wyjściu z wody nie jesteśmy cali z soli!
      O jaaa połowa lipca :D ?! Ja to wtedy wakacje zaczęłam! Za swoje zakupy chcę zabrać się w piątek ;)

      Usuń
  7. Przez te zdjęcia narobiłaś mi strasznej ochoty na gofry :[ haha ale widoczki świetne:*
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no ja też bym go teraz zjadła <3 Pyszne były, uwielbiam świeże owoce <3

      Usuń
  8. Super zdjęcia :D Uwielbiam takie wyjazdu
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię oglądać takie zdjęcia. Fajnie, że wypad się udał! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wypad i śliczne zdjęcia :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię takie posty back to school :) Fajnie, że spędziłaś wolny czas nad wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, musiałaś nieźle wypocząć :)
    Jak zobaczyłam wcześniej na instagramie zdjęcie tego gofra to strasznego smaka mi narobiłaś haha

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, najlepiej siedzieć nad wodą :)
      haha no też bym teraz tego gofra z chęcią zjadła <3

      Usuń
  13. Mniam mniam gofer widziałam go już na insta <3! Świetne miejsce ,czekam na Back to school :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, zagościł na moim ig :D BTS zaczynam już jutro!

      Usuń
  14. Fajne zdjęcia, dobrze się gdzieś wyrwać ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super koczek. :) Mniam, ten gofr- narobiłaś mi smaka! :D Ja dopiero w październiku wracam na studia, ale zeszyty mam już kupione. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh dzięki :) Gofr pyyycha, świeże owoce bita śmietana <3
      Szybko kupiłaś zeszyty!

      Usuń
    2. Chciałam mieć duży wybór i kupić te najładniejsze. :D

      Usuń
  16. Fajny post, super zdjęcia ;)
    zapraszam; justynna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Ci w koczku. Ja rzeczy do szkoły kupuję pod koniec sierpnia :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety mam już wszystkie zeszyty... :/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)