Miesiąc w zdjęciach - Sierpień MIX


Hejka kochani!
Witam Was w ostatnim poście w sierpniu. W następnym przywitam się już we wrześniu, tak, szkoła już za 6 dni [*]
Wracając do dzisiejszego posta, to jak zwykle, miesiąc kończę mixem. Podobnie jak w lipcu, nie ma tych zdjęć aż tak dużo, ale myślę, że mixy będą bogatsze podczas szkoły :) Myślałam nad tym, by zrobić może na blogu jakieś podsumowanie wakacji? Nie wiem, ale myślę, że pojawi się jeszcze jeden post z serii bts już na początku września. Zapraszam na mixa :)



↑↑↑

 pyszka

 kwiaty wszędzie

 kto też gra :D ?

 polecam <3

 fun

mmm <3

 art

<3 :D

a tak naprawdę to nie słucham muzyki przez słuchawki :D

 sunny

 pyszka

 messy

 zakupy

 piękne

 spacerek

 spacerek x2

 spacerek x3 :D

 Gucio

 ... i Tina

a jednak kupiłam :D

sesja

back to school...

Przepraszam za różny rozmiar zdjęć, wina messengera.. :D

SIERPIEŃ W LICZBACH

Łączna ilość wyświetleń:  12 874
 Dzień z największą ilością wyświetleń: 21 sierpień
Najpopularniejszy post: BACK TO SCHOOL: SZKOLNY TAG
Łączna ilość komentarzy: 627
A jak wy spędziliście ten miesiąc ;)?

Udostępnij ten post

53 komentarze :

  1. Super podsumowanie miesiąca w postaci zdjęć! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorbet truskawkowy mniami <3
    kwiaty słoneczniki uwielbiam ponad wszystko <3
    przepiękna bluzka hiszpanka !! :D

    super mixior !

    powodzenia w powrocie do szkoly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie sorbety są pyszne :D
      Dziękuję ci bardzo, mam nadzieję, że powrót do szkoły nie będzie taki zły, choć marzy mi się jeszcze chociaż 2 tyg wakacji :D :o

      Usuń
  3. Super podsumowanie, co do zdjęć - uwielbiam karmelową czekoladę :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Karmelowa i to jeszcze z orzeszkami :D Pyyyszka!

      Usuń
  4. Śliczny kok na jednym zdjeciu :)
    Ja gram tylko w simsy, haha :D
    Świetne statystyki!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często noszę takiego po domu, raz wyjdzie raz nie :D
      Simsy to ja bym chciała 4 na komputer bo na ps3 coś się popsuło :(
      Dzięki!

      Usuń
  5. Fajny mix, masz świetne chomiczki *.*

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chomiki bardziej mojej siostry i mam je od niecałego tygodnia :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne podsumowanie i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzka urocze zwierzaki.
    Świetny mix
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gucio i Tina są cudowni *o* słodziaki ♥
    Jak można nie słuchać muzyki przez słuchawki?:D
    Śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no wiem :D Tylko że są mojej siostry :D
      No ja w sumie to w ogóle muzyki nie słucham haha :D
      Dziękuję ;*

      Usuń
  9. Nie mogę uwierzyć, że szkoła za 7 dni za szybko ten czas mi zleciał :/ Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie 7 tylko 6 :'( Każde wakacje tak szybko mijają :o Dzięki :)

      Usuń
  10. O jejkie słodkie zwierzaki! Rozklejam się! ❤ Zapraszam do mnie! Buziaki ❤
    Mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Karmelowa czekolada, moja ulubiona ! Bardzo fajne zdjęcia. Ja w tym roku zaczynam studia więc mam jeszcze trochę wakacji.
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, i jeszcze z kawałkami orzeszków to już niebo :D Zazdroszczę dłuugich wakacji <3

      Usuń
  12. gucio I tina to slodziaki, śliczne zdjecia, bardzo mi sie podobaja ! :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale ani się z nimi pobawić ani nic :( Cieszę się że post ci się spodobał :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ten kalendarz od razu wpadł mi w oko :D

      Usuń
  14. Piękne kwiaty. Czekolada karmelowa z orzeszkami to prawdziwa poezja smaku! :) Piękny koczek... i warkoczyki. Nie wiedziałam, że masz chomiki (myślałam, że masz tylko psa). Słodziaki z nich. <3 Widzę, że jednak kupiłaś kalendarz, he, he. :D U mnie w sierpniu trochę się działo, m.in. byłam w kinie i na przedstawieniu teatralnym, więcej o tym, co robiłam będzie w podsumowaniu miesiąca. :) Czy Tobie ostatnio też dni mijają w zastraszająco szybkim tempie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te chomiki były prezentem dla mojej siotry, mamy je od tygodnia :) Słodziaki, prawda, ale jak się z nimi bawić :D ? To cię jeszcze zaskoczę, bo posiadam jeszcze kotka :D Tak, jednak zdecydowałam się na kalendarz, nie mogłam się mu oprzeć, kupiłam go w empiku :) Tak, te ostatnie 2 tygodnie wakacji tak szybko mi minęły, że znowu jak co roku żałuję, że nie zrobiłam nic szczególnego w te wakacje :D

      Usuń
    2. Wow! Tego się nie spodziewałam. Masz w domu teraz cały zwierzyniec. :D Uwielbiam chomiki i kotki. <3 Ja brałam chomika na ręce i głaskałam. Chomiczek zwykle rwał się do biegania, więc przekładałam go z ręki do ręki- ćwiczył sobie. :D Można też wymyślać różne zabawki dla niego. Czasem brałam go na ręce i chodziłam po domu, żeby sobie pozwiedzał. Aby mógł sobie samodzielnie pobiegać puszczałam go po pokoju (oczywiście zabezpieczałam drzwi, żeby nie uciekł). Kiedyś stosowałam też te kule do biegania dla chomika, ale moje zwierzaki (miałam 3 chomiki, nie w tym samym czasie; 2 dziewczynki i jeden chłopczyk) specjalnie uderzały kulami o ściany i meble, żeby się z niej wydostać, więc zrezygnowałam z tego (później wyczytałam, że przebywanie w takiej kuli stresuje chomika). W sumie to tylko pierwszy chomik biegał w kuli. Kalendarz ma ładne piórka. :)

      Usuń
  15. Ależ ten miesiąc szybko zleciał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo zdecydowanie się z tobą zgadzam :o Szkoda, że takie słoneczne dni na koniec wakacji!

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tą czekoladę stała się ona moim ulubieńcem , piękny kalendarz. Bardzo lubię fotografować kwiaty <3!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny kalendarz! Ja w tym roku postanowiłam sobie, że sama sobie zrobię planer i narazie trzymam się tego planu, jednak jak tylko spotkam coś ładnego w sklepach, to bez zastanowienia otwieram i szukam motywacji! Cudowny mix, gratuluję statystyk sierpniowych :)))

    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto samemu tworzyć plannery ale ja wolę te gotowe :D Dziękuję!!

      Usuń
  19. Prosze prosze ile to sie kalarii sporzywa haahh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co masz na myśli, chyba że tą czekoladę z wedla kochaną haha <3

      Usuń
  20. Ten mix zdjęć jest o wiele lepszy niż poprzedni :)
    Działo się widzę u Ciebie:)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze że ci się spodobał!
      Aż tak wiele chyba się nie działo :)

      Usuń
  21. Psa i myszora masz pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pictures clicked by you are awesome!!! keep doing that, but school & study first!! All the best :)
    I am following you, please follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)