CO JEST W MOIM PLECAKU I PIÓRNIKU? | #3 BACKTOSCHOOL2017


Hejka kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnim lub przedostatnim postem z tej serii. Następne posty chcę dodać jeszcze jakieś wakacyjne, bo te 1,5 tygodnia trzeba jak najlepiej wykorzystać :) Tymczasem zapraszam na dzisiejszy post :)


Piórnik

Mam zwykły, mały piórnik w moim ulubionym kolorze :) Mieści wszystko czego potrzebuję :)

Co w nim trzymam?

Jeśli chodzi o rzeczy do pisania, to mam niebieski i czerwony długopis z BIC, kilka cienkopisów w najlepszych kolorach oraz zakreślacz :)


A także nożyczki, temperówka, ołówek, gumka i oczywiście linijka ;) I to tyle z mojego piórnika, jak widzicie mam tylko najpotrzebniejsze rzeczy :)


Plecak VANS

Mam go z tamtego roku (podobnie jak piórnik) Używam go ponad rok i nie ma żadnych śladów zniszczeń, dlatego będę używać go i w tym roku szkolnym. (post o nim > klik )


Co w nim trzymam?

Pierwsza rzecz to oczywiście niezbędny telefon.

Standardowo klucze, portfel a także legitymację bo często jeżdżę autobusem. Chusteczki zawsze się przydadzą, choć w tamtym roku zapominałam o nich :D


Jeśli chodzi o rzeczy kosmetyczne, to zawsze mam ze sobą jakiś perfum, a teraz będę ze sobą zabierać również krem do rąk. Oprócz tego szczotka, kilka zapasowych wsuwek i gumek.


To tyle z mojej listy!

A wy co trzymacie w plecakach i piórnikach :) ?

Udostępnij ten post

45 komentarzy :

  1. Fajny plecak :D Sama w tym roku kupiłam taki, tylko bordowy :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo wiem o jaki ci chodzi, moja koleżanka go ma i bardzo mi się podoba, uwielbiam ten kolor:D

      Usuń
  2. Plecak bardzo mi się podoba, ja jednak zawsze kupuję całe czarne, ewentualnie z jakąś małą aplikacją :D W piórniku zawsze mam najpotrzebniejsze przybory szkolne, czyli kilka ołówków, długopisów i do tego gumka do ścierania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię czarnych ubrań i plecaków, zawsze musi być u mnie trochę kolorów :) to mamy podobną zawartość piórnika :)

      Usuń
  3. Aż sobie przypomniałam czasy szkolne, uwielbiałam zawsze kupowanie różnych przyborów, zeszytów do tej pory mi zostało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam to :D ale szkołę to już nie aż tak :D

      Usuń
  4. Jeżeli chodzi o plecak to w tym roku także postawiłam na VANSA :) zobaczymy jak się będzie sprawdzał

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę jaki model sobie kupiłaś, VANS ma wiele pięknych wzorów <3

      Usuń
  5. Jaki masz fajny plecak :) Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się twój piórnik :) Jeju ja do tej pory nie kupiłam plecaka :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! No to pora na kupienie, szkoła już za niecałe 2 tyg :D niestety.. :D

      Usuń
  7. Bardzo fajny post, śliczny masz ten plecak.
    Właśnie zastanawiałam się, czy by kupić ten plecak z Vansa i jak piszesz, że po roku nie widać śladów zniszczeń to chyba się skuszę i kupię go do technikum :),
    Co do piórnika, ja trzymam w nim wiele ,,pierdółek'' i kolorowych karteczek. W tym roku postanowiłam nie kupować słodkich rzeczy jak np. ,,pastelowe kartki'' czy coś, ponieważ potem szkoda mi ich używać :) :)

    POzdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      VANSA serdecznie ci polecam, z czystym sumieniem mówię ci, że nigdzie po roku mi się nie przetarł, do tego jest pojemny :) ja w ogóle takich dodatków nie kupuję :D a myślałam że też idziesz teraz do 3 klasy gimnazjum;)

      Usuń
  8. Ładny masz plecak :) Ja zawsze zapominam o piórniku i mam jeden długopis, ale w tym roku kupiłam ładny piórnik i będę go nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) w piórniku nie mam dużo rzeczy, ale mam go co roku do każdej klasy :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny post i śliczny plecak.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ten plecak :)
    Zestaw kosmetyczny w moim plecaku jest absolutnie niezbędny. Bo wf zawsze muszę się odswieżyć i zrobić drobne poprawki w makijażu :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, moje kolory :D
      Ja tam nie potrzebuję poprawiać makijażu, nawet po wf, bo to tylko korektor i tusz;)

      Usuń
  11. Jaki fajny plecak! :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post!
    Ładny masz piórnik :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty już przygotowana na nowy rok szkolny :OO Ja dzisiaj na spontanie w galerii kupiłam plecak, bo stwierdziłam że dobra, tamten trochę znoszony, drugi też się przyda xD Bardzo ładny, skromny piórnik. Również noszę kremy do rąk, zwłaszcza zimą... oraz mini-żel pod prysznic, w związku z tym, że u mnie w szkole spotkać w dozowniku mydło to rzadkość :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba jestem przygotowana :D Ja zakupów szkolnych nie robię na spontanie, zazwyczaj ogarniam kiedy mam czas w tygodniu i się z kimś wybieram :D U mnie mydło w płynie zazwyczaj jest :)

      Usuń
  14. Mam takie samo etui na dokumenty jak Ty, ale niestety przerwało mi się na dwie części. :( Ja w piórniku mam ołówek, kilka długopisów, gumkę oraz linijkę. :) Zamiast plecaka noszę torebkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje trzyma się bardzo dobrze a cały czas ma je ze sobą :D Dla mnie torby są nie wygodne ;)

      Usuń
    2. To super, że tak dobrze się trzyma. :) Ja swoje używałam praktycznie codziennie (oprócz weekendów)- nie wytrzymało takiej intensywnej ekspolatacji. :D Pewnie, do szkoły najlepiej sprawdza się plecak, ale na studiach nie noszę już książek, więc torebka w zupełności mi wystarczy. :)

      Usuń
  15. W mojej torebce mam zdecydowanie więcej pierdół :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no widzisz :D U mnie zbiera się ich sporo w ciągu roku :D

      Usuń
  16. Bardzo ładny plecak :)
    Ja w tym roku poszalałam z dodatkami do szkoły :D
    W mojej torbie można znaleźć wiele ciekawych, czasami zupełnie niepotrzebnych rzeczy.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja w tym roku postawiłam głównie na zeszyty :D

      Usuń
  17. Bardzo fajny plecak;)
    Ja jeszcze nic nie kupiłam do szkoły, ale spoko- mam czas! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Masz rację, masz czas :D Jeszcze aż 10 dni :D

      Usuń
  18. Świetna notka. Ja jeszcze nie wiem co bede nosic w torebce, bo ide na pierwszy rok studiów.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O studiach to ja jeszcze nie myślałam ;)

      Usuń
  19. Śliczny plecak! Mój plecak podobnie jest zaopatrzony :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że ci się podoba :) W moim plecaku nie noszę nic specjalnego :)

      Usuń
  20. Świetny plecak! Zapraszam do mnie poradzisz mi może ❤
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja bym chętnie do szkoły wrócił :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)