SZKOLNY TAG | #1 BACKTOSCHOOL2017


Hejka kochani!
No i przyszedł czas na rozpoczęcie tegorocznej serii bts. Jak wcześniej pisałam, planuję dodać około 3 posty, ale zobaczę jak to wszystko jeszcze wyjdzie. Rozpoczynam tę serię szkolnym tagiem, czyli moje odpowiedzi na pytania dotyczące szkolnego czasu. Zapraszam do czytania i dajcie znać, czy chcielibyście jeszcze zobaczyć tu coś wakacyjnego!



1. O której wstajesz do szkoły?
Budzik dzwoni o 5.45 ale wstaję o 6.00 :D

2. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Nie mam tak, że jestem z jakiegoś wybitnie dobra, ale wolę przedmioty ścisłe :)

3. Czy masz w szkole grupę bliskich Ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?
Raczej to pierwsze :)




4. Plecak czy torba?
Zdecydowanie plecak, jest wygodniejszy i zazwyczaj więcej pomieści

5. Malujesz się do szkoły?
Cały rok to samo - korektor i tusz!

6. Do szkoły spodnie, sukienka czy spódnica?
Oczywiście  że spodnie i getry!



7. Nosisz dodatki do szkoły?
Nie noszę dodatków nigdy prawie :D Jakoś zawsze o tym zapominam :D

8. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Tak, mam co roku

9. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Nie, ale jak mam dużo lekcji to kupię sobie jakąś słodką bułkę, w tamtym roku chodziłam na obiady w szkole ale nie wiem czy chcę w tym roku

10. Wolisz zeszyty w linię czy w kratkę?
Zdecydowanie kratka! Dlatego zeszyt w linię mam tylko do polskiego.



11. Do szkoły chodzisz pieszo, czy jeździsz autobusem, autem?
Najczęściej autem

12. Czy w szkole zmieniasz buty?
Nie, nikt tego nie robi

13. Tęsknisz w wakacje za szkołą?
W sumie to trochę pod koniec, bo w szkole dzieją się najciekawsze rzeczy :D


14. Zeszyty cienkie czy grube?
Cienkie

15. Kiedy zaczynasz robić zakupy do szkoły?
Zazwyczaj zaczynałam na początku sierpnia, ale w tym roku wybrałam się dopiero wczoraj, oczywiście niedługo haul :) !

16. O której odrabiasz lekcje i uczysz się?
Przeważnie zaczynam 16-17



A wy jak odpowiedzielibyście na te pytania? 
O której wstajecie do szkoły i kiedy zaczynacie naukę?

Widzimy się w komentarzach :)

Udostępnij ten post

60 komentarzy :

  1. Chyba zrobię ten tag też w mojej serii haha, jeśli nie będziesz mi miała tego za złe :)
    Ja zdecydowanie wolę grubsze zeszyty, bo cienkie się szybko kończą i trzeba lecieć do sklepu po nowy.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, rób skoro Ci się spodobał!
      Mi się lepiej pisze w 60 kartkowych niż w 96, ale mam kilka grubych zeszytów zawsze :)

      Usuń
  2. Ja szkołę mam już za sobą, troszkę się tęskni :)
    Bardzo fajny wpis.
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag! :)
    Zapraszam na nową współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale nie mam pojęcia co masz na myśli z tą współpracą :D

      Usuń
  4. Ojaaa kiedy to było jak wstawałam do szkoły.... :) Lubiłam kupować nowe rzeczy przed rozpoczęciem roku szkolnego, zeszyty, plecak... Fajne czasy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę kupować wcześniej i w sumie lubię to!

      Usuń
  5. Ja zawsze wstaję o 5.30 bo się nie wyrabiam :) Ja zawsze rzeczy kupuję w lipcu, aby mieć nie myśleć w sierpniu o szkole :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha też miałam kiedyś ustawiony budzik na tą godz ale nigdy nie udało mi się wstać właśnie o tej porze :D Wow już w lipcu? Dzięki!

      Usuń
  6. Ja wstaję o 6:15 i jest to dla mnie wielka męczarnia... Jeżeli chodzi o zakupy, to zazwyczaj w sierpniu, zawsze uwijam się z tym w jeden dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zazwyczaj wszystko kupuję za jednym razem :)

      Usuń
  7. Ja zawsze wstaję o 5:20 żeby zdążyć na autobus o 6. Zakupów nie robię bo noszę tylko luźne kartki a potem notatki przepisuje na komputer, ewentualnie w trakcie roku kupię sobie jakieś zakreślacze czy coś takiego.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja ale masz wcześnie autobus :o Mój jest o 7:13 i czasem nim jeżdżę :) O jaa nie mogłabym żyć na kartach w szkole :D

      Usuń
    2. Na studiach to lepsze rozwiązanie niż noszenie kilku zeszytów do każdego przedmiotu :)

      Usuń
    3. No ja nie wiem, ale na teraz to jestem pewna, że mając tyle kartek to bym się zdecydowanie pogubiła !

      Usuń
  8. Do szkoły wstaje 10 minut przed autobusem xD [tak zdążam, moi znajomi się dziwią jak], naukę zaczynam różnie. :D Świetne zdjęcia [6 jest śliczne *.*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co :D ?!?!? Dołączam do twoich znajomych bo też tego nie ogarniam :D Jak!
      Dzięki!

      Usuń
  9. Już nie pamiętam kiedy wstawałam do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mogę podkraść TAG? :D Chętnie sama odpowiem u siebie na te pytania - rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, czemu nie ! Oryginalny tag trochę zmodyfikowałam jeśli chodzi o pytania jak coś:)

      Usuń
  11. Masz świetną koszulkę! :) Ja wolałam bardziej humanistyczne przedmioty, gdy chodziłam do szkoły (konkretnie języki). Też chodziłam z plecakiem, ale odkąd studiuję noszę torbę, czasami, gdy miałam w-f brałam plecak, bo w torebce wszystkiego bym nie pomieściła. :D Zgadzam się, zeszyty w kratkę są najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak się składa, że to koszulka mojej mamy :D
      Ooo nie polski to zło jak dla mnie haha. Ja noszę plecak i worek na wf który trzymam w szkolnej szafce ;)

      Usuń
    2. Masz szkolną szafkę?! Super, zawsze chciałam mieć taką (naoglądałam się amerykańskich filmów :D), ale w żadnej ze szkół, do których chodziłam szafek nie było. :(

      Usuń
    3. Tak, w mojej szkole są one od 3 lat :) dawniej były szatnie i zostały przerobione w stołówkę, a na korytarzach pojawiły się szafki :)

      Usuń
  12. Ale fajny tag, bardzo fajnie się go czytało.
    Mega ładna bluzeczka i urocze zdjęcia.
    Ja do szkoły wstaję przeważnie 6:50 a o 7:30 wychodzę z domu, mam do szkoły jakieś 15/20 minut drogi na piechotę :D
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bardzo się cieszę !
      Chciałabym chodzić do szkoły na nogach gdybym znów miała blisko :D miałam ok 15 min a teraz 35 min pieszo ;)

      Usuń
  13. ja do szkoły nie chodzę zapomniałam jak tam jest;p

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejku, ale wcześnie wstajesz. Współczuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skoro wyjeżdżam o 7:15 a rano nie mogę się wyrobić to trzeba tak wcześnie :D

      Usuń
  15. Naprawdę uwielbiam takie tagi!
    Dodałam Twojego bloga do listy ulubionych na moim blogu, ostatnio bardzo fajnie mi się go czyta. Ciekawe tematy i tak dalej :D
    Nie dałabym wstać o 6, ale w tym roku będzie to u mnie chyba realne, bo zmieniam szkołę, która jest trochę daleko :(
    Życzę powodzenia w przyszłym roku szkolnym i czekam na kolejne posty!
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Staram się aby nie było tu nudno, dlatego posty są często i każdemu poświęcam trochę czasu!
      Ja zawsze bałam się zmiany szkoły, dlatego pomimo tego, że mieszkam teraz sporo dalej to nie zmieniłam jej :D

      Usuń
  16. Z chęcią zrobiłabym ten tag :)
    Nie znam osoby, która zmieniałaby buty w szkole. Również nienawidzę zeszytów w linie. Według mnie tekst w nich jest taki nieprzejrzysty.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób śmiało!
      Ja w liniach po prostu nie umiem ładnie pisać :)

      Usuń
  17. Haha ja robię zakupy na ostatnią chwilę, czyli na początku wrzesnia, bo nie chcę wcześniej myśleć o tym :D
    Fajnie, że nie zmieniacie w szkole butów :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zakupy szkolne uwielbiam :D
      A wy musicie zmieniać?

      Usuń
  18. Zazwyczaj nie mam na nic czasu, więc pewnie dopiero jak szkoła się zacznie to przypomnę sobie, że nic nie mam. Jednak wbrew pozorom nie idzie mi źle, co do nauki, to zaczynam praktycznie od razu po szkole i kończę późnym wieczorem, uroki liceum.

    obserwuję :)
    https://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja to zawsze rzeczy muszę mieć kupione wcześniej :D Nastraszyłaś mnie trochę tym liceum, idę już w przyszłym roku :o

      Usuń
  19. Super TAG :D Masz rację w szkole dzieją się najlepsze rzeczy :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny tag, moja większość odpowiedzi wyglądałaby tak samo :D
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) fajnie że mamy sporo takich samych odpowiedzi :)

      Usuń
  21. Ja wstaję o 7 bo szkołę mam centralnie przed moim domem. Jednak teraz idę do liceum więc będę wstawać o 6. Uczę się w podobnych godzinach do ciebie. Super, że zaczęłaś tę serię. Uwielbiam ją bo ona daje mi motywacyjne do kolejnego roku szkolnego. Świetne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo chciałabym mieć szkołę tak blisko :D dziękuję, seria na pewno będzie kontynuowana!

      Usuń
  22. Świetny TAG! Ciekawe pytania i równie ciekawe odpowiedzi. :) Myślę, że na niektóre pytania odpowiedziałabym podobnie.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zawsze zasuwałam do szkoły na piechote :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dopiero we wrześniu patrzę, czego mi brakuje i przy najbliższych zakupach lecę to kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa serio :D ?? Ja w sierpniu zawsze myślę o zakupach :D

      Usuń
    2. Nuuu... zwykle w pierwszych dniach nauczyciele nawet nie zauważają kiedy się nie ma zeszytu :"D

      Usuń
  25. też zazwyczaj jeżdżę autobusem :) , czekam na haul no i bardzo ładne zdjęcia <3!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tagi :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się, że szkołę mam już za sobą a teraz uczę się z czystej przyjemnosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam podobny ostatnio u siebie :)! Fajne odpowiedzi.
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)