#8 BLOGMAS: ŚWIĄTECZNY TAG


Hejka kochani!
Jak widzicie, staram się i znowu mam dla Was wcześniej post :)  Mam już mało rzeczy, jeśli chodzi o szkołę, ale muszę jeszcze trochę ogarnąć oceny :) W dzisiejszym poście odpowiem na pytania dot. świątecznego okresu - mam nadzieję, że będzie się Wam przyjemnie czytało. Dodałam tu jeszcze trochę zdjęć mojego pokoju, czyli czym ozdobiłam go na tegoroczne święta, jak zaraz zobaczycie, nie ma tego dużo :) Zapraszam do czytaaania, a ja idę na kolację :*




1. Ulubione filmy wprowadzające w świąteczny nastrój? 
Wszystkie części ''Listów do M'', oczywiście Kevin, a także ''Święta last minute''

2. Najczęściej ubierana część garderoby w zimie?

Bluzy i jeansy :)

3. Ulubiony zapach świeczki?
Owoce leśne/różany (błagam tylko nie wanilinowy!)

4. Ulubiony napój?
Oczywiście, herbata :)





5. Ulubiona świąteczna piosenka?
I o tym było post > klik, a pisząc tego posta słucham : Mistletoe i Thinking Out Loud

6. Ulubione jedzenie na wigilijnym stole?
Pierogi z kapustą i mięsem, barszcz, makowieeec

7. Ulubiona ozdoba pokoju na święta?
Nie może zabraknąć lampek i małej choinki :)

8. Jak spędzasz święta?
W tym roku - 22 grudnia - wigilia klasowa, 24 do babci, drugiej babci i dziadka, 25 w moim domu :)



9. Świąteczny makijaż?
hah cały rok to samo - korektor i tusz, rzadko kiedy coś jeszcze dodaję.

10. Posiadasz w tym roku kalendarz adwentowy?
No jakoś tak wyszło, że na ten rok nie :D

11. Jak ubierasz choinkę?
Kolorowo :) poprzedni post poświęciłam właśnie jej :)

12. Ulubiony świąteczny lakier do paznokci?
Chyba nie mam, ale w piątek idę do Julki na pierwsze hybrydy :D Chyba je tutaj pokażę.

13. Jak ozdabiasz pokój na święta?
Nie robię za wiele, ale lampki to coś, co zawsze musi być. Kilka świeczek również :)



Niektóre odpowiedzi Nam się zgadzają?
Piszcie jak u Was końcówka pierwszego semestru :)

Buziaki, Ola :)

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Bardzo świąteczny post! :) Moje ulubione jedzenie to też pierogi z kapusta :D

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chciałam żeby taki był :) Te pierogi najlepsze hah

      Usuń
  2. Ja najbardziej lubię uszka :) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Preferuję inny rodzaj pierogów, więc na Święta najbardziej szykuję się na uszka i słodkości, heh <3 Pierniczki już zrobione. Ze świeczek postawiłam na cynamon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najlepsze pierogi to jednak z kapustą i z mięsem :P Pierniczki również w tym roku piekłam już :) Pycha!

      Usuń
  4. Zdecydowanie chcę podkraść ten TAG! Mogę? Uwielbiam takie wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  5. O a ja zapalam tylko waniliowe, cynamonowe i takie słodkie świeczki :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia :) Czuć klimat Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pytania odpowiedziałabym podobnie do ciebie. U mnie właśnie dobiega końca pierwszy semestr w liceum i jestem zadowolona ze sowich ocen.
    Super, że wprowadzasz świąteczną atmosferę na bloga!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że punkty nam się niektóre pokrywają! No ja jestem ciekawa, jak to będzie w moim przypadku jeśli chodzi u liceum, teraz muszę się starać w 3 klasie, bo to wszystko idzie dalej...
      Dzięki!

      Usuń
  8. Och, ja już się nie mogę doczekać świątecznego jedzenia! Listy do M. ostatnio oglądałam, ale moimi ulubionymi filmami jak na razie wciąż są "Holiday" z Kate Winslet i Cameron Dia, Love actually" i Kevin :)
    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham świąteczne jedzenie :D Love actually chyba nie oglądałam, raczej nadrobię :)

      Usuń
  9. Uwielbiam Listy do M. Czekam na trzeci sezon w internecie. Moim ulubionym napojem również jest herbata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo świetna jest ta seria filmów! Na pewno nie długo pojawi się na CDA ;)

      Usuń
  10. Też ozdabiam cały pokój jakimiś lampkami :D Bo jak tego nie zrobię to już nie czuje tego klimatu. A jak końcówka semestru ciężko, ciężko jak zawsze
    Zapraszam ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba zostawię te lampki już na cały rok haha uwielbiam ten klimat również <3 Końcówki semestru jak zwykle niełatwe.

      Usuń
  11. Prawie wszystkie odpowiedzi się zgadzają :)
    Mój pokój, to jedynie posprzątałam i na oknie choinkę postawiłam. Nie lubię światełek w pokoju, choć uważam, że ładnie to wygląda.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to fajnie!
      Moja choinka też jest na oknie, twins :D Jak dla mnie lampki dają super klimat :) Zawsze :)

      Usuń
  12. Nie ma to jak Kevin. :D Herbatka jest dobra nie tylko zimą, ja piję ją cały rok. :D Tak samo jeansy cały czas mi towarzyszą, z wyjątkiem lata i upałów. :D Też lubię mieć lampki w pokoju oraz małą choinkę. To podstawa świątecznego wystroju. :) Makowiec-mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wystroiłaś pokój :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)