#11 BLOGMAS: WIGILIA KLASOWA / PREZENTY / Wesołych świąt!

Hejka kochani!
Do mojej wigilii z rodziną zostało jeszcze 3 godziny, dlatego postanowiłam wstawić tu posta, bo ze wszystkim się już wyrobiłam :)  Pewnie większość z Wam tak jak ja miała wigilie klasowe w piątek. Jak co roku, robiłam sobie z dziewczynami prezenty - niżej wstawiam Wam kilka zdjęć z mojego pakowania, zdjęcia wigilijnego stołu z Naszej klasy, a na końcu prezenty, które dostałam. 


Jak Ola pakowała prezenty..
..oczywiście musiał skończyć się celofan :D





A jak wyglądał Nasz stół :





I moje prezenty 💕











Życzę wszystkim wesołych świąt!! 💖💖
Wspaniałej wigilii spędzonej w rodzinnym gronie, pysznego jedzonka i trafionych prezentów!

Jak minęły Wam wigilie klasowe? 
Gdzie dzisiejsze święto?

Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Jak przytulnie *_* Kubków nigdy nie dość. Mam paletkę z tej samej serii z Douglasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, zrobiłam sobie taki kącik specjalnie pod te zdjęcia hah :D

      Usuń
  2. Mi z wigilijkami klasowymi kojarzą się soki w kartonach, których zawsze tam pełno. Fajny prezent, jestem strasznym zmarzluchem, także z ciepłych skarpetek bym się cieszyła (: Dzisiejsze święto spędzamy w domu, przychodzi do nas babcia z dziadkiem. Wesołych świąt!
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym roku było dużo pepsi :) Te skarpetki są przesłodkie, cudowne, pięknie wyglądają. Ja również wybrałam się do babci i dziadka.

      Usuń
  3. Świetne rzeczy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/swiatecznie-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpetki wyglądają na przytulne :)Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne paznokcie ;)) I śliczne prezenty :)
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrówka i szczęścia, a także radosnych Świąt życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, co z tego, że święta się skończyły :D

      Usuń
  7. Ładne paznokcie. :) Dostałaś świetne prezenty. Skarpetki będą w sam raz na zimowe chłody. :) Kubki z reniferami są ekstra! Wigilia była u mnie w domu. :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęki !! Uwielbiam te wszystkie prezenty :D Ja na wigilię pojechałam do jednej babci a później do babci i dziadka :)

      Usuń
  8. Świetne prezenty! Wesołych Świąt :)

    http://maddieblogx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i dziękuję! (nieważne, że świąt już nie ma :D )

      Usuń
  9. Genialne skarpety, chociaż u mnie byłyby po godzinie brudne :D
    Fajnie, że mieliście na wigili klasowej takie pyszności :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, nie jesteś sama :D Uwielbiam wigilie klasowe <3

      Usuń
  10. Uwielbiam dostawać kubki <3!


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty są śliczne, ładnie zapakowane:)
    Na stole wszystko wygląda smakowicie:).
    Wszystkiego dobrego w 2018 roku!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, starałam się hah Jak wyglądało, tak i smakowało :) Wzajemnie!

      Usuń
  12. Moja klasa nie robiła sobie w tym roku prezentów. Zebraliśmy pieniądze i daliśmy je na cele charytatywne :)
    Dostałaś świetne prezenty!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały gest :) Jednak my co roku robimy sobie prezenty. Dzięki, też tak sądzę :))

      Usuń
  13. Super prezenty :D Ja na mojej już niestety ostatniej wigilii klasowej dostałam książkę :D
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w mojej wigilii klasowej nie uczestniczyłam. Jakoś tak się złożyło. Uważam, że Wigilia to raczej tradycja rodzinna, a ze swoją klasą nie jestem za specjalnie zżyta. Fajne prezenty. :)
    Pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię swoją klasę, co innego było w podstawówce. Pozdrawiam :)

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)