#10 BLOGMAS: MOJE PIERWSZE HYBRYDY


Hejka kochani!
Jeej w końcu koniec tygodnia i przerwa świąteczna :) Jak Wam minęły wigilie klasowe? Pojawi się też o tym post :)
Dzisiaj miałam robione swoje pierwsze hybrydy na paznokciach, za co dziękuję Julce, zaglądajcie na jej bloga (na którym niedługo pojawi się post z sylwestrowymi stylizacjami) oraz Instagrama! A teraz zapraszam do zobaczenia efektów!












Co sądzicie?
Jak wigilie klasowe?
Mój instagram - klik
Instagram Julki - klik

Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Prześliczny efekt. Najbardziej spodobały mi się dwa ostatnie paznokcie. Śnieżynka jest piękna. <3 To już Twoje paznokcie są przygotowane na Święta. :D Ostatnio bardzo szybko pojawiają się u Ciebie posty, nie nadążam z komentowaniem. Muszę nadrobić zaległości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie chciałam totalnie prostych, dlatego ta śnieżynka musiała się znaleźć :) Tak, są gotowe na święta, mam nadzieję, że do sylwestra się utrzymają :D Dodaję często, bo nadrabiam - jeszcze na początku grudnia miałam braki :/

      Usuń
  2. Wow, śliczne paznokcie.
    Te śnieżynki są mega urocze.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale niestety nie są to moje naturalne, a tipsy :D Uwielbiam te śnieżynki :)

      Usuń
  3. Jak pięknie :) U mnie wigilia trwała do 10.00 :)
    Życzę wesołych świąt<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wigilia była do 11.40 :) Dziękuję, wzajemnie!

      Usuń
  4. Śnieżynka dodaje świątecznego charakteru, super!
    Mój blog: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się prezentują :) wesołych świąt!:*
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. malutka śnieżynka wygrała cały look paznokci!
    ślicznie<3
    buziaki, wesołych świąt
    +
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam;) https://lovletix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, bez niej byłyby totalnie nudne hah :D Dzięki! Wzajemnie!

      Usuń
  7. trochę przy skórkach niezbyt ładnie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobają :D Z tego co widziałam na Twoim blogu, czasem też nieźle na skórki wjedziesz, hah :D

      Usuń
  8. śliczne paznokcie! Takie świąteczne :*

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie do końca świąteczne, a zimowe :) Mam nadzieję, że zostaną ze mną do sylwestra :)

      Usuń
  9. Ładne, ja też jeszcze nigdy nie robiłam sobie. Może i ja się skuszę na najbliższym czasie. :)

    Wesołych świąt!
    Dollka z bloga: im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem ile mi się utrzymają, z moim ''destrukcyjnymi działaniami'' haha

      Usuń
  10. Śliczne paznokcie!

    M A R C E L I A (klik) Zapraszam do siebie :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne i subtelne hybrydy. Śnieżynki zawsze się sprawdzają podczas Bożego Narodzenia:)
    Wesołych świąt♥
    -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, bardzo mi się podobają :) Najprostsze wzorki są najlepsze!

      Usuń
  12. Pięknie się prezentują:)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne *.* Ja niestety nie mam cierpliwości do robienia wzorków na paznokciach :D
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Ja też bym nie miała, to zasługa Julci :D

      Usuń
  14. Bardzo ładne paznokcie! Cudowne kolory, a ten płatek śniegu jest uroczy. c:

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)