#7 BLOGMAS : UBIERAM CHOINKĘ


Hejka kochani!
Zdałam sobie dzisiaj sprawę, że praktycznie za tydzień święta, a na moim blogu mało się dzieje w tym temacie. Dlatego w tym tygodniu możecie się spodziewać częstszych postów! :) Nie wiem czy to późno, czy może dla niektórych wcześnie, ale właśnie przed chwilą skończyliśmy ubierać tegoroczną choinkę - zrobiłam kilka zdjęć więc możecie zobaczyć :)


Przy okazji wpadajcie na mojego świeżo założonego Wattpada - klik, gdzie opublikowałam już prolog mojej pierwszej powieści.












A wy macie już ubrane choinki :) ?
Życzę wszystkim udanego ostatniego tygodnia szkolnego przed świętami!

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Śliczna choinka! Ja jeszcze nie mam ubranej, ale nie mogę się doczekać kiedy będziemy to robić!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ubieranie choinki jest fajne, ale nigdy nie chce mi się sprzątać pod koniec :D

      Usuń
  2. Uwielbiam rozmazane zdjęcia choinek!
    Ja ubieram w Wigilię lub dzień przed :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ten efekt :D
      No to późno jak dla mnie się za to bierzesz :D

      Usuń
  3. Śliczna Twoja choinka :) Ja za ubieranie zabieram się najprawdopodobniej w piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ;) My zazwyczaj ubieramy dzień przed Wigilią, więc jeszcze trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja nigdy tak późno choinki nie miałam :D

      Usuń
  5. Bosko <3 Ja jeszcze daleko do ubierania choinki :P

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja choinka już tydzień stoi ubrana :D Bardzo lubię takie kolorowe ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja w tym roku miałam ubierać na początku grudnia, ale jakoś tak wyszło, że dopiero 17 :D

      Usuń
  7. Ładnie wygląda :) Ja zawsze choinkę ubieram dzień przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja nie wyobrażam sobie tak późno się za to brać :D

      Usuń
  8. Bardzo ładna choinka :D U mnie zawsze tata ją ubiera, bo robi to rano jak jeszcze każdy śpi :D Liczę, że za rok będzie to wyglądało inaczej :D Pozdrawiam kochana
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam jeszcze, żeby ktoś tak robił, ciekawie, nie powiem :D Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Ja jeszcze nie mam ubranej choinki, ale znalazłam taką mini już ubraną i postawiłam ją sobie na biurku. :D Ostatnie zdjęcie genialne! :) Nie miałam pojęcia, że spełniasz się literacko i piszesz powieść. :) Dziękuję i Tobie również życzę udanego ostatniego tygodnia przed Świętami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie lubię gotowych choinek, bo cała frajda w tym, aby samemu ją ubrać, ja dla mnie :D Dziękuję! Na wattpadzie, to chyba nie zostanę, nie mam weny i nie chcę... :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dzisiaj ubierałyśmy z mamą dużą choinkę. :)

      Usuń
    3. No fajnie, w jakich kolorach?

      Usuń
  10. Ja dziś ubieram :D! Już nie mogę się doczekać, uwielbiam świecące, ozdobione drzewka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejj w takim razie już stoi i na pewno świetnie wygląda :D !

      Usuń
  11. Ja mam choinkę rozłożoną ze światełkami, ale niestety bombki leżą w pudełkach obok niej. Muszę się wreszcie za to wziąć...
    mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to powodzenia! Ja tam lubię ubierać choinkę :)

      Usuń
  12. Śliczna choinka:). Ja zawsze ubieram najwcześniej 23 grudnia, więc za kilka dni:).
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój P. w zeszły czwartek przywiózł mi choinkę. Ma całe 60 cm. wysokości, jest cała biała i wygląda trochę śmiesznie, bo nieproporcjonalnie do mebla, na którym stoi. Ale jest pierwszą naszą wspólną choinką ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe choinki są piękne! ooo ale pasowała mi do pokoju, jak ci nie pasuje to chętnie przygarnę :D

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)