PLECAK VANS | ZAMÓWIENIE NA ALLEGRO

Haii! Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka z Allegro. Kupiłam tam plecak z Vansa. Chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami moim zakupem :)


Plecak zamówiłam w środę wieczorem, a przyjechał do mnie już w piątek. Więc wysyłka na duży plus :)

Plecak otrzymałam w takiej reklamówce:


W plecaku znalazłam także zeszyt z logo VANSA:
 

Plecak posiada dwie komory. Pierwsza, typowa, bez dodatkowych kieszonek. Na plecach - lekkie usztywnienie

Druga, mniejsza komora, posiada jako taki  ' organizer '. Będę tam pewnie trzymała telefon, portfel czy klucze.

W górnej części plecaka, znajduje się oczywiście logo VANS 'Off the wall' :


Plecak kupiłam w cenie 129,99 zł na ALLEGRO - klik
Link do plecaka > KLIK - bierzcie, puki są!

A teraz, mała 'sesyjka', czyli jak plecak się prezentuje. Dałam do niego kilka książek i ubrań, by wyglądał pełniej. Do porównania:

Na zdjęciach:

Jak wygląda u mnie:




Jak widzicie, plecak jest praktycznie identyczny. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu oraz mam nadzieję, że plecak długo mi posłuży :)

Jakie plecaki kupujecie w tym roku? Zostały Wam z tamtego roku?

Udostępnij ten post

43 komentarze :

  1. Świetne plecak i z tego co widzę bardzo pojemny :D Ja w tym roku po raz kolejny wybrałam torbę, aktualnie czekam na przesyłkę. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny plecak, ja też zamierzam kupić nowy z Vansa :) Zapraszam;
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam motywy galaxy!
    Czemu zmieniłaś nagłówek? :( Ten z dimentem był super!
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kupuję plecak z Vansa tylko, że miętowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez chwilę myślałam, że to jest galaxy samo a tu jeszcze palmy lelz XD
    ładny plecaczek :3

    Pozdrawiam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupuję bo nie muszę. Skończyłam szkołę. Ale plecak jest świetny! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobają mi się plecaki z Vansa ale nigdy nie miałam własnego. Twój prezentuję się super! :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zostawiam swój stary z Converse. A co do twojego z Vansa to naprawdę mega!
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, choć ja trzymam się od plecaków z daleka już od gimnazjum :P a od tego czasu już sporo czasu minęłoo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i identyczny jak na stronie ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor i wzory , identycznie wygląda jak na stronie.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej na moje zajęcia wystarczy najzwyklejsza torba, ale kupiłam sobie mały plecak, a raczej dostałam go i jest przepiękny :D Ale twój tez jest boski, kocham takie połączenia! *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://problemymugoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten plecak...chociaż ja zamawiając jakiś z Vansa chyba zdecydowałabym się nieco inny :D Wysyłka rzeczywiście błyskawiczna! Cena typowa, jeżeli chodzi o tę firmę. Jeżeli chodzi o mnie to kupiłam w tamtym roku i jest w dobrym stanie :) Nie mam potrzeby kupowania nowego. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity jest :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku zamawiam z adidasa. Z budowy bardzo przypomina Twój :)


    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny plecak, uwielbiam takie wzory galaxy! ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski! Też będę musiała sobie kupić jakiś plecak

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Plecak ładnie się prezentuje. Ważne że zakup udany. :) Ja też znalazłam w sieci świetny plecak, wcześniejszy już się nie nadawał.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny plecak, bardzo mi się podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! wygląda świetnie! mam nadzieję, że sprawdzi Ci się i będzie bardzo wygodny :)

    pozdrawiam
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chyba kupie jakis zwykły czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny plecak :) Ja jednak stawiam na torbę :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie (dopiero zaczynam)
    http://producedelight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja plecak mam z zeszłego roku. Ale jeżeli miałabym się skusić na kupno to chętnie bym się zdecydowała na ten prezentowany przez ciebie. :)
    http://xkroljulianx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest! Też mam plecak z vans'a, tylko, że czarny i bardzo dobrze się nosi :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny plecaczek! Też muszę kupić jakiś plecak na ten rok szkolny.
    Pozdrawiam! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super plecak właśnie też poluje na plecak z Vans'a :D I już wiem gdzie go znajdę :)

    | Mój blog |

    OdpowiedzUsuń
  28. W tamtym roku kupiłam plecak z vansa i raczej posłuży mi jeszcze przez kilka lat:)

    Zapraszam do siebie+ obserwuje
    typical-teengirl.blogspot.com
    oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny plecak!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w tym roku nie kupuję nowego. Cieszę się, że zakup Ci się podoba!
    Zapraszam na relację ze Swiatowych Dni Młodzieży!http://karka-skoczek.blogspot.com/2016/08/swiatowe-dni-modziezywyd.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny plecak! <3 Pamiętam jak ja co roku z mamą polowałam
    na nowy plecak.

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny plecaczek, taki oryginalny- uwielbiam wzor galaxy :)
    milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  33. swietny plecaczek, taki oryginalny- uwielbiam wzor galaxy :)
    milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  34. Prezentuje się zdecydowanie dobrze! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny plecak! :) oryginalny i ciekawy wzór :) obserwuje

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)